חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אדריכלות ישראלית מודרנית בעיני הפנג שואי





    קישורי טקסט (לפרטים)




אחסון אתרים בהחל מ 5 דולר לחודש!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכן לאתרים קופירייטינג כתיבה שיווקית

נושא המאמר: תוכן לאתרים - הדבר הראשון שצריך לעשות בבניית אתרים
מאת: אריאלה זמיר   שמור מאמר למועדפים

כבר חצי שנה יש לך עסק ועוד אין לך אתר. שוב הרגשת אי נוחות פוקדת אותך כשעוד לקוח פוטנציאלי שואל אותך אם יש לך אתר. שוב התשובה שלילית.

תוכן לאתר תחילה, העיצוב סוף דבר. // אריאלה זמיר

"אני רוצה אתר!" ההחלטה הנחושה מגיחה לעולם כשעוד לקוח פוטנציאלי מתקשר ושואל אם יש לך אחד כזה. "עדיין לא", מגיעה ההכרזה וההבטחה לעצמך שבקרוב יהיה.

לרוב, העלאת באוב רוחך את אתרך העתידי, היא פנטזיה של צבעים וצורות.
"צבעים של סוכרייה שישדר מתיקות", "תכלת של ים שיעביר רוגע", "אדום לתעוזה וחדשנות" קווים עגולים, קווים חדים ועוד.
אין ספק שיש חשיבות רבה לעיצוב ולצבעים במסר שברצונך להעביר ללקוחותייך, אלא שבחירה זו צריכה לבוא שלב אחד אחרי משהו שהוא גדול עוד יותר בחשיבותו – התוכן!.

מחשבה על בניית אתר – צריכה לשאת איתה קודם כל מחשבה על תוכן לאתר.
כמו שאת האריזה למוצר בחנות, מקבלים רק בסוף הקנייה, כך גם בבניית אתר.
כדי למנוע מעצמך צרות עתידיות, ובעיות לוגיסטיות בלתי פתירות (איך להכניס חצי סופר לעשר שקיות פלסטיק?), כדאי לך לחשוב קודם על התוכן. לקבע את הנפח המדויק שלו, את צורתו ומהותו, ורק בסוף לחשוב אם יתאים לו צלופן וסרט? שקית נייר מצוירת? או קרטון חום סגור בנייר דבק. זה לא שלא ישאלו אותך: אתר אינטראקטיבי או תדמיתי? כמה דפים? פורום? עם ניוזלטר או בלעדיו? רשימת תפוצה? כן או לא. אבל תאכלס, זה לא ממש הכנסת תוכן, זו בחירת אריזה.

מגיע הרגע שבו יש צורך להזין את המהות של האתר, זה שלשמו בנית לו מארז כל כך יפה. זה שקוראים לו עסק: הליבה, קהל היעד, הייחודיות, התועלות ללקוח. אי אפשר להגיע לרגע הזה מבלי שיש לך במחשב פולדר המכיל את כל ההתכנים של האתר שלך בצורה מדויקת, יפה וברורה. יתרה מזה, אין טעם לרוץ ולברר על מעצבים וחברות בנייה לפני שמכינים שיעורי בית (ועל רגל אחת מול הטלוויזיה, זה לא נחשב שיעורי בית).

עריכת רשימה מדויקת של הדפים שיש צורך להכניס לאתר הוא שלב הכרחי וראשוני. שאלת שאלות כמו לאלו עוד דפים האתר זקוק מלבד הדפים הסטנדרטים? (דף בית, אודות, חזון וצור קשר) יכולים להיות כל מיני עודים זה מאוד תלוי במהות העסק שלך. העוד יכול להיות: מאמרים, ספרים מומלצים, סדנאות, שיטות עבודה או מוצרים. לפעמים כל מוצר הוא דף, לפעמים כל המוצרים מופיעים ביחד. האם היית רוצה ממליצים? האם קישורים? מה עוד צריך האתר שלך להכיל? אולי טיפים? אולי שאלונים? אולי ארגז כלים?

אחרי שסיימת להכין את הרשימה המדויקת של הדפים, זה הזמן לחשיבה. האם יש לך את המסוגלות לכתוב את כל החומרים האלו לבד?
אם כן, אין לך אלא להתחיל במלאכה. דף אחרי דף.
התוכן לא רק תוחם את העיצוב, אלא שהוא ממצק את העסק כולו. ככל שהוא יישב לך יותר טוב בבטן, כך ההרגשה תהיה שהוא משקף אותך ביתר נאמנות.

– למעצב שלך יהיה קל לבנות מארז יפה על פי המסר והמשמעות של התוכן, אבל לא רק. גם צורתו החיצונית כמו: כמות מילים וחלוקה לפסקאות יילקחו בחשבון כשירצו להתאים לו עיצוב הולם.

סיימת לכתוב? זה הזמן לקרוא. מוצא חן בעיניך? זה הזמן לחפש מעצב. לא מוצא חן בעיניך? זה הזמן להקיש בגוגל כתיבה שיווקית.

איש תוכן יוכל לעזור לך בעבודה של מיקוד והבנת העסק שלך.
ברוב הפעמים העבודה שלך תהיה מאוד קלה. לענות על שאלות. הוא ילמד על העסק שלך, יחדד נקודות, יתקיל בשאלות. התשובות יהיו שלך. אם אין תשובות ברורות, פועל יוצא- דרושה חקירה, פועל נכנס- דרושה עזרה מאנשי מקצוע: יועץ עסקי, איש שיווק וכו'.

בית לא מתחילים לבנות מהגג, אתר לא מתחילים לבנות מהעיצוב. קודם צריך יסודות.

זה הזמן לחקור, לבדוק, להבין, לכתוב, לערוך וללטש. כתיבת תוכן לאתר דורשת השקעה. אחרי הכול המטרה היא שאנשים יקראו על העסק שלך, לא רק יציצו עליו.
הכול מוכן? זה הזמן להתחיל להרים טלפונים לחברות בנייה ומעצבים.



www.zamirkeyword.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאלה זמיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]