חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור כלב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטות דיאטה אימון אישי

נושא המאמר: למה דיאטות נועדו לכישלון?
מאת: יואב   שמור מאמר למועדפים

למה דיאטות נועדו לכישלון?

דיאטות, מעצם הגדרתן נועדו לכישלון. אני בטוחה שרובכם עשיתם דיאטות כאלו ואחרות במהלך חייכם, ניסיתם את כל השיטות שאפשר, רק כדי להשיל ממשקלכם כמה קילוגרמים, הצלחתם לרדת במשקל, עליתם חזרה וחוזר חלילה. יש כל כך הרבה דיאטות היום בשוק וכל יום יוצאת "תרופה" אחרת לריפוי המחלה שנקראת השמנה, אז למה לא ניתן להצליח בדיאטות? למה מראש הדיאטות נועדו לכישלון?

דיאטות - נקודת מוצא בעייתית

ראשית, אני רוצה לציין שרבים מאיתנו חושבים שהם הסיבה לכישלון בדיאטות ושבגלל שאין להם כוח רצון או את התכונות הדרושות לשמירה על משקל הם נכשלים. אני רוצה לחדש לכם משהו, זה לא בגלל שאתם לא מסוגלים וזה לא בגלל שאין לכם כוח רצון, אל תשפטו את עצמכם. הדיאטות מעצם התנהלותן מביאות אתכם למצב שבו אתם לא מצליחים לשמור לאורך זמן ואני כבר אסביר לכם למה. אבל כדי שתוכלו להבין את זה, אני רוצה שתשתחררו מהרגשת האשמה שמלווה אתכם ברגע שהתחלתם דיאטה, אותה הרגשה שמביאה אתכם בדרך כלל לכישלון.

דיאטות - כשלון ידוע מראש

אז בוא נראה למה דיאטות נועדו מראש לכישלון ואני רוצה לחלק את הדיון לשני נושאים האחד קשור להתנהלות שלנו והשני קשור לדיאטות עצמן. בואו נבחן מה קורה לנו כשאנו מחליטים להתחיל דיאטה.
בדרך כלל אנחנו קמים בבוקר מסתכלים במראה או עולים על המשקל ומחליטים שנמאס לנו ממה שאנחנו רואים ושאנו חייבים להתחיל בדיאטה. או לחילופין, מצפה לנו בקרוב אירוע חשוב כמו חתונה, בר מצווה של הילד, יום הולדת וכו' ואנו רוצים להגיע רזים ויפים לאירוע. אם תחשבו טוב ותיזכרו באותם רגעים שבהם אתם מחליטים לשנות את התנהלותכם לגבי האוכל, זה בד"כ מלווה בהחלטות מאוד קיצוניות. אתם מחליטים לוותר על פחמימות, או פוצחים בדיאטת כרוב, או דיאטת תפוחים, או לוקחים כדור לדיכוי התיאבון. לפעמים אתם מתחילים ללכת באובססיביות לחדר הכושר אחרי שלא ביקרתם בו שנתיים, הכל כדי להשיג את המטרה שהצבתם לעצמכם. אתם מתחילים את הדיאטות, חדורי מוטיבציה, עם המון כוח רצון ומרגישים שכלום לא יכול לשבור אתכם. ואני רוצה לשאול אתכם, כמה זמן אתם חושבים שתוכלו למנוע מעצמכם אוכל? כמה זמן תוכלו לקחת את הכדורים? אתם הרי יודעים מראש, עוד לפני שנשברתם שלא תוכלו לעמוד בזה לכל החיים, אז למה מראש לעשות לעצמכם נזק פיזי ונפשי? לא ניתן לעשות דיאטות קיצוניות לאורך זמן כי הגוף לא מקבל את כל מה שהוא זקוק לו.
אם אתם רוצים לרדת במשקל ולשמור על זה לטווח הארוך, אל תמנעו מעצמכם כלום, כי עצם המניעה תביאה אתכם לפיצוי שאחריה. תזונה נכונה מדברת על בחירות נכונות ולא על מניעה של דברים.

דיאטות - פתרון לטווח הקצר - לא יעיל לטווח הארוך

דבר נוסף שקורה לנו שאנו מתחילים דיאטות הוא שמראש אנחנו תוחמים את זה בזמן, אנו רוצים להגיע לאירוע רזים, אנו רוצים להיות רזים לקיץ כדי ללבוש את הבגד ים שקנינו לפני שנה וכבר לא עולה עלינו, אנו רוצים למצוא בן זוג וברגע שאותו אירוע מגיע או שנגמר הקיץ אנו מרפים את המושכות ופורצים את כל הגבולות וחוזרים להרגלים הישנים. אם הייתם מבינים ומקבלים החלטה שהשינוי שאתם עושים הוא לכל החיים ולא לנקודת זמן מסוימת, ההגעה לאותה נקודה רזים הייתה רק בונוס ואבן דרך בחייכם ואחריה הייתם יכולים להמשיך ולשמור על ההישגים שלכם.

כלומר, כדי שנוכל לרדת במשקל ולשמור על זה לטווח הארוך, עלינו לאכול בריא ולא למנוע מעצמנו שום דבר ולהבין שזה לכל החיים ולא עבור אירוע מסוים ובכך נוכל למנוע את המעבר מדיאטה אחת לשנייה ומהצלחה לכישלון כל החיים.

דיאטות - הסיבות לכשלון דיאטות

בואו נבדוק מה בדיאטות עצמן מביא לכישלון. כמו שכבר ציינתי, קיימים היום בשוק המון סוגים של דיאטות, חלקן מלוות בקבוצות תמיכה, חלקן בליווי של רופא או דיאטן, חלקן אפשר למצוא באינטרנט ובעצם כל מי שרוצה להתחיל בדיאטה, יכול לעשות זאת ויש לו את כל המידע לגבי מה מותר ומה אסור לו לאכול ומה הוא צריך לעשות כדי לרדת במשקל. מה שהדיאטות האלו לא מספקות לו זה את הכלים להתמודד עם המשברים לכשיגיעו, להבין מה באמת גורם לו להישבר כל פעם מחדש ולהצליח לשמור על ההישגים שלו לטווח הארוך. ברור לכולנו שאנו לא אוכלים כי אנחנו רעבים, אלא אנו אוכלים כדי למלא איזה חלל שנוצר אצלנו בלב. האכילה שגורמת לעלייה במשקל היא בד"כ רגשית ונגרמת כתוצאה מרגשות שליליים ומחשבות מעוותות ואם לא תלמדו לזהות את מה גורם לכם לאכול ומה שובר אתכם כל פעם מחדש, לא תוכלו להצליח בדיאטות. זו לא הדיאטה שלא מתאימה לכם, אלא זה היכולת שלכם לבחור את מה שטוב עבורכם. ולכן, אני מציעה לכם להפסיק לחפש אחר הדיאטה הבאה של ישראל ולהתחיל לעבוד על עצמכם ולעשות שינויים במערכת היחסים שלכם עם האוכל כי רק משם תבוא ההצלחה!!!


www.belightful.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]