חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיהיה מדליק להקליק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ והשמה לקריירה פיתוח קריירה שינוי קריירה קריירה

נושא המאמר: פיתוח קריירה כמנוף להצלחה
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

פירוש המילה 'קריירה' יצא מגבולותיה הרגילים של 'עסק מניב כספים' אל משהו שדומה יותר לפסגה של השאיפות האנושיות. מכאן והלאה פיתוח קריירה ותכניות פיתוח קריירה כובשים את החלומות אפילו בעת שינה עמוקה – שמחה נצחית נעשית לאשליה. יש להישמר היטב כדי לזכות בשעות אבודות של שינה.

הנאות גשמיות משכו תמיד את האנושות וכך גם פיתוח קריירה. מקצוענות סחפה את העולם באופן מלאכותי כל כך עד שהחינוך עצמו מכוון לפיתוח קריירה. ככל שהעולם מתקדם בשבריר השנייה ונעשה מקצועני – עורך דין, רופא, מהנדס, איש עסקים, מדען – יכולים רק לספק את השאיפות של הסטודנט של היום. אפילו אחרי רכישת מקצוע, הדחף לפיתוח קריירה נמשך – הצרכים של האדם לעולם לא נגמרים.

בחתירתו לקריירה מתנשאת, נעשה האדם לעתים קרובות נרגן. ניתוח באמצעים מתקדמים ביותר מגלה בבירור מוח אדם בלתי משוחד. החלפת מקצוע תכופה שלאחריה מופיעים קווים אדומים בגרף של הקריירה בתוצאה הסופית. מנטליות של כעס שאליו נלווה היעדר התמדה, נחישות וביטחון עצמי, זו הסיבה הבסיסית למכשולים במסלול של פיתוח קריירה. יעדי פיתוח קריירה מכוונים לגידול קריירה ארוך טווח בשנים הראשונות. היעדר מוטיבציה ואי הבנה של היעד משליכים אבנים וקוצים על הדרך למטרה. אגו ותסביכים גורמים לרגליים לשקוע יותר. הגשמה של פוטנציאל נעשית לא מעשית ופריצה בקריירה מתבררת כבלתי אפשרית. עפעוף עיניים לנוכח הנושא הגדול סולל את הדרך למחלת סרטן של המוח. בחיפוש אחר הסיבות מתברר בדרך כלל – הצבת תירוצים דלים על ידי עיסוק בעניינים שוליים, חיפוש אשמים – כי המראה ממעוף הציפור הוא הגרוע ביותר.

כדי להצליח ולשלוט במסלול הקריירה, חיוני לעקוב אחר מסלול פיתוח קריירה קבוע. אין זו בהכרח תכנית של מישהו אחר אלא רק האומדנים או היעדים שלך המבוססים על הערכה אישית של התרחיש העכשווי. עם זאת מסלול או גישת פיתוח הקריירה שלך לא תמיד ישיגו בהכרח את התנופה המצופה. הסיבה לכך היא שאתה עשוי להיות נבוך או לא בטוח בנוגע להישגים שלך. מלבד זאת ייתכן שאינך מסוגל לחזות ולתכנן את התכניות הטובות ביותר. מכאן, היפנוזה לפיתוח קריירה עשויה לסייע לך להביא לשינוי גדול בגרף הקריירה העומד והמונוטוני.

היפנוזה לניהול קריירה מאפשרת לך לקבל החלטה מודעת ומבטיחה שהתת מודע שלך תמיד פועל למען יעד זה. היפנוזה מעירה את האני הפנימי וגורמת לו להיות מודע לתרחיש המבוקש. אתה זוכה בתובנה רבה יותר של המתרחש ובוחן מחדש את הגישה שלך בהתאם. דרך היפנוזה תצליח להתחיל בתהליך השינוי. הדבר הגדול בהיפנוזה הוא שאינך צריך לערוך סידורים מיוחדים כדי להשתתף בפגישות. אתה יכול להוריד את הגרסה מהאינטרנט הידידותית למשתמש ולהקשיב לה בזמנך הפנוי.

www.jobsearch.org.il/19675/פיתוח-קריירה


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]