חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטול פסק דין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קריירה חדשה קריירה החלפת קריירה שינוי קריירה

נושא המאמר: מרגיש לכוד מקצועית? צא אל קריירה חדשה
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

לפי סקר כלל ארצי שנערך בשנת 2005, רק 45 אחוזים מתוך 8,000 עובדים שנשאלו ענו שהם מרוצים מעבודותיהם. מאות אלפי אמריקאים אינם שמחים מהאופן שבו הם מבלים את מרבית שעות הערות. האם אתה אחד מהם? בין אם הקריירה הנוכחית שלך אינה מתאימה לאופי שלך, לסגנון חייך או לתחומי עניין ושאיפות אישיות, החלפת קריירה עשויה להיות תשובה לכך. אף שאתה עשוי להתנחם בידיעה שאתה לא לבד, במקרה של סיפוק מהעבודה, לא היית מעדיף להיות במיעוט?

מסבל לפעולה: היכון לשינוי
במקום לבזבז זמן במחשבה עד כמה אתה שונא את עבודתך, חשוב על דרכים לשנות ולשפר את המצב. בין אם רק סיימת את לימודיך במכללה והתחלת לעבוד או שאתה בעל מקצוע באמצע הקריירה עם שנות ניסיון והשכלה באמתחתך, לעולם לא מוקדם מדי – או מאוחר מדי – לנסות משהו חדש.

מונחים שכדאי להכיר: החלפת קריירה - פעולות מתוכננות אסטרטגית למעבר מקריירה אחת לאחרת.

שלושת הצעדים המותווים במאמר זה עשויים לשמש כמפת דרכים מניעה לפלס את הדרך בינות המבוכה והפחד שלעתים קרובות מתלווים להחלפת קריירה.

צעד ראשון: תזהה את הבעיה... ותתחייב לפתור אותה.
כדי להגיע ללב העניין, עלייך לחפש בנבכי נפשך. מה אינך אוהב במצב הנוכחי? המחקר הידוע של פרדריק הרצברג זיהה שישה גורמים שכיחים המובילים לחוסר סיפוק של עובד:

• מדיניות החברה
• ביקורת
• יחסים עם המנהל
• תנאי עבודה
• שכר
• יחסים עם עמיתים

אם אחד מיסודות אלה או יותר אשמים באומללות שלך, החלפת תחום הקריירה עשוי להתברר כצעד דרמטי מיותר. חיפוש עבודה חדשה בתחום המקצועי שלך עשוי לפתור את הבעיה

מונחים שכדאי להכיר: סיפוק בעבודה – מדד לגישה של העובד כלפי עבודתו, תוך הבאה בחשבון של רגשות כלפי העבודה עצמה, יחסים עם עובדים שותפים, מבקרים וארגון מעסיק ותגמול, בין היתר.

עם זאת, אם אתה חש ניגוד יסודי בין האופי שלך לבין הקריירה הנוכחית שלך, להשגת פתרון תידרש לסבלנות, התמדה ובלא ספק לאומץ. חוסר הוודאות המקצועי והכלכלי הנלווה להחלפת קריירה עשוי לעורר חשש, אבל כפי שאמרה פעם הנואמת בטי בנדר: 'כל דבר שעשיתי אי פעם שהתברר לבסוף ככדאי... הפחיד אותי בהתחלה עד מוות.' הבט במסע שלך לעבר החלפת קריירה כהרפתקה, ותאמיך בכך שהוא יוביל אותך לבסוף לחיים טובים יותר.

צעד שני: תבדוק את האפשרויות

אין זה מקרה שהמדריך קלאסי לדורשי עבודה 'מה הצבע של המצנח שלך' מכר מעל 8 מיליון עותקים ב-37 השנים האחרונות. מבוכה בנוגע למציאת קריירה 'נכונה' מענה צעירים ומבוגרים בכל רחבי העולם. בעוד שעשוי להיות ברור לגמרי שאתה מצוי בתחום בלתי מתאים, החלופה המושלמת אינה ברורה עד כדי כך. למרבה המזל, אתה יכול לנקוט בכמה פעולות כדי להבהיר סוגייה זו.

• מבדקי אישיות – החל מ'ציין סוג' של מיירס בריגס המפורסם עד להערכות ידועות פחות שניתן להשיג ברשת – 'ממיין המזג' של קיירסי, 'מד מקצוע המציין סוג' של ריסו-הודסון וחידון האישיות אי-קיו-אס-קיו המסייע לקבוע יכולות מארגנות ומדגישות – מבדקים אלה עשויים לסייע לך להבין את עצמך טוב יותר ולבסוף למצוא קריירה מתאימה.
• ייעוץ קריירה – כמה פגישות עם יועץ קריירה עשויות לספק בחינה עצמית מכוונת שלה אתה זקוק כדי לקבוע את היעד המקצועי שלך. כמה מרכזי קריירה במכללות מציעות שירות זה חינם לבוגרים ולכן כדי לבדוק זאת לפני פנייה לבעל מקצוע.
• מחקר – תעמיד פנים שאתה כותב עבודה להגשה על קריירת החלומות שלך ותאסוף את כל המידע האפשרי על התחומים המעניינים אותך. תבדוק דרישות השכלה, סיכויי תעסוקה (הלשכה לסטטיסטיקה תעסוקתית בארה'ב היא מקור מעולה), וטווח הדרישות הנדרש. תכלול ריאיונות מידע עם מקצוענים בקריירות שאתה בוחן. הם לא רק יספקו מבט מציאותי על העבודה אלא עשויים לשמש אנשי קשר בעלי ערך לאחר שתהיה מוכן למצוא עבודה.
• ליווי בעבודה – תצא לחופשה ליום (או יותר) מעבודתך הנוכחית כדי להתלוות לאחד מאנשי הקשר בתחום שבחרת. תנצל את הזמן כדי ללמוד על פעילויותיהם כמו גם על הדברים הטובים ביותר והגרועים ביותר בעבודתם.

מונחים שכדאי להכיר: ליווי בעבודה – ביקורים למקומות עבודה שונים שבמהלכם מחפשי העבודה בוחנים ושואלים את העובדים שאלות.

צעד שלישי: נקוט בפעולה!

אם הכנת את שיעורי הבית, לבטח שרטטת לעצמך מפה ברורה, כולל לא רק מה שאתה רוצה לעשות אלא גם איך אתה מתכנן לעשות זאת. סביר ביותר שבחירת הקריירה שלך תדרוש הכשרה נוספת. למרבה המזל של מחליפי הקריירה כיום, קל יותר מאי פעם לקבל הכשרה להחלפת מקצוע. מאות מכללות ואוניברסיטאות מציעות תארים וקורסים ללימוד מרחוק המאפשרים לך לרכוש תעודות נחוצות בזמנך הפנוי מבלי לעזוב את עבודתך.

לפני שתירשם לקורסים כלשהם, תערוך רשימת מלאי של המיומנויות השימושיות שלך.

מונחים שכדאי לדעת: מיומנויות שימושיות – מיומנויות הנרכשות באמצעות עבודה, ניסיון חיים ותחביבים שתוכל להשתמש בהם בעבודה חדשה.

אתה עשוי לגלות שחלק מההשכלה הקודמת שלך או ניסיון עבודה מתאימים לתעודה או לתואר שאתה מקווה לרכוש. לאחר ניתוח האפשרויות, תזכור שניתן להשיג עזרה כלכלית, מלגה והלוואות לסטודנטים ולהפחית בכך את עלות ההשכלה.

הנעת הגלגלים לקראת השינוי

מציאת פתרון למצוקה המקצועית עשויה לארוך זמן ועשויה לדרוש הקרבה אישית. בהתאם למצבך עשויות לעבור שנים עד שתמצא עצמך בעבודה שחלמת עליה. בין אם תידרש ללמוד כל הלילה כדי להיבחן במבחן מקוון או לעמוד בתקציב נוקשה כדי לשלם עבור ההכשרה המקצועית, תתמקד ביעד שהצבת לעצמך. באמצעות עבודה קשה ונחישות, 30 אחוז מחייך המושקעים בעבודה עשויים להיות בבוא היום למהנים ולמספקים.

www.jobsearch.org.il/19675/קריירה_חדשה


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]