חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גרפיכץ - עולם חדש של אמנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירועים חתונה

נושא המאמר: 10 טיפים למתחתנים
מאת: האירוע שלנו כל המבצעים לאירועים   שמור מאמר למועדפים

מתכוננים
נסו למנוע הפתעות. על אף שבדרך כלל הפתעה היא דבר נחמד, ביום החתונה זה עלול להפריע ולהלחיץ. תכננו את יום החתונה לכל פרטיו והיצמדו לתוכנית. הכינו מראש כל מה שנדרש, ערכו איפור ניסיון ותסרוקת ניסיון והימנעו מהחלטות של הרגע האחרון.

בלי לחץ
ההכנות לחתונה גורמות למתח, ולעתים אף לריבים מיותרים. נסו לפשר בין הניצים כדי שלא ייצאו ניצוצות... קחו בחשבון שגם לסובבים אתכם יש בעיות רבות, שלא תמיד ניתן לספר עליהן בגלוי. ככל שתהיו רגועים יותר, תרגיעו גם את הסובבים אתכם ותורידו את מפלס המתח, לפחות מעל לפני השטח.

לשמור על התאבון
בטח כבר שמעתם שלא תספיקו לאכול דבר ב חתונה שלכם. תדאגו בבקשה לאכול נכון לפני החתונה. גם אם אתם זוללי המבורגרים מושבעים, דלגו ביום החתונה על בשר וגם על אלכוהול. אכלו ארוחת בוקר טובה, עם מוצרי חלב ודגנים. גם בצהריים אכלו ארוחה קלה, עם דגש על פחמימות, רצוי מורכבות. זכרו את "קול השלום" (תרתי משמע) ושתו רק... מים.

הלילה המיוחד
יש מקומות המעניקים ליל כלולות במתנה כל ה חתונות. קחו אותו ונצלו אותו – אתם ראויים לזה בהחלט! רק עכשיו עברתם את אחד השלבים היותר מכריעים בחייכם - אז קחו את הזמן למנוחה ולשלווה. יהיה לכם מספיק זמן להיכנס ללחץ החיים המצפים לכם - אז למה לא לנוח קצת לפני המרוץ הגדול?

יום החתונה
חתונות הקדישי מעט חשיבה לסדר היום של יום החתונה. אל תעמיסי לך מטלות של הרגע האחרון. להיפך: השאירי לך זמן למנוחה. תאכלי – אלא רק אם את שייכת לציבור החרדי ואת מצווה לצום. הקפידי להכין לך דברים קלים לעיכול: פירות, ירקות, דברי חלב, פחמימות, דברים שאת אוהבת. פנקי את עצמך-זה היום שלך! לכי אל החופה רגועה ושבעה, כדי שתצליחי לעבור את הערב המרגש על הצד הטוב ביותר.

מחפשים מקום
התחלתם לחפש מקום לחתונה ואהבתם מקום מסיים אבל המקום יקר יותר מהתקציב שלכם? לפעמים עדיף לקחת מקום שהעלות שלו מסתכמת ב3-4 משכורות חודשיות, את הכסף ששילמת אתם תשכחו מהר את החתונה אתם תזכרו כל החיים.

חתונה בחמשי
כן, גם ליום יש חשיבות מבחינת המחיר. ימי חמישי הם יקרים יותר, בימים אלו גם תצטרכו לדאוג למינימום של 300 ואולי 400 מוזמנים. אז למה שלא תערכו את החתונה ביום ראשון?. האורחים שלכם בוודאי נחו היטב בסוף השבוע, ברוב המקומות ים ראשון הוא היום הזול ביותר בשבוע וזאת הזדמנות נהדרת עבורכם לחסוך עוד קצת כסף.

תקליטן בחורף
לא מעט תקליטנים טובים ומנוסים ישמחו להעניק לכם הנחה משמעתית אם תחליטו להתחתן בחורף. חלקם אף יתנו לכם הנחה נוספת על חתונה ביום ראשון .

מקום קטן גדול
אם יש לכם 200 מוזמנים לחתונה אין טעם ללכת על מקום של 600 איש, חשוב שבחתונה שלכם תהיה הרגשה אינטימית וחמימה. מצד שני אם יש לכם 500 מוזמנים אל תבחרו מקום שמציע רק 500 מקומות כי הצפיפות תציק לכל האורחים שלכם, חפשו מקום שמכיל כמות גדולה יותר של אנשים.

תאריך עגול
הימנעו מבחירת תאריכים "מיוחדים" כגון 09.09.09 , המחירים בתאריך כזה יהיו גבוהים ב- 20% ומעלה, הסיבה היא פשוטה, יש יום אחד כזה וימים רגילים יש 365.

www.eru.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י האירוע שלנו כל המבצעים לאירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]