חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור נכון את הדי ג'יי (תקליטן) לחתונה - מוסיקה לארועים - תקליטן לחתונה - די ג'יי לחתונה - תקליטן





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיון עובדים | זמיר גרפולוגים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרוש כלכלן כלכלנים דרושים כלכלנים כלכלן

נושא המאמר: דרושים כלכלנים
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

נצפוייה עלייה אטית יותר של תעסוקה מהממוצע משום שחברות מעסיקות יותר ויותר עובדים בעלי תארים המשקפים תפקידים הדורשים מומחיות ולא תואר כללי של כלכלן.
דורשי עבודה בעלי רקע בכלכלה ימצאו הזדמנויות לעסוק בעיסוקים שונים.
מועמדים בעלי תואר שני או שלישי בכלכלה הם בעלי סיכויי תעסוקה ואפשרות קידום.
יכולת כמותית היא חשובה בכל מומחיות בכלכלה.

אופי העבודה

כלכלנים לומדים כיצד החברה מחלקת משאבים כגון קרקע, כוח עבודה, חומרי גלם ומכונות כדי ליצור טובין ושירותים. הם עשויים לנהל מחקר, לאסוף ולנתח נתונים, לעקוב אחר מגמות כלכליות או לפתח תחזיות. כלכלנים חוקרים מגוון רחב של נושאים הכוללים עלויות אנרגיה, אינפלציה, שערי ריבית, שערי מטבע, מחזורי עסקים, מסים, רמות תעסוקה ועוד.

כלכלנים מפתחים שיטות להשגת הנתונים הדרושים להם. לדוגמה, טכניקה של דגימה עשויה לשמש לעריכת סקר וטכניקות של מודלים מתמטיים עשויות לשמש לפיתוח תחזיות. הכנת דוחות כולל טבלאות ותרשימים על תוצאות מחקר היא חלק חשוב בעבודת הכלכלן. הצגת מושגים סטטיסטיים וכלכליים בדרך משמעותית וברורה חשובה במיוחד לכלכלנים שהמחקר שלהם נועד למנהלים ולאחרים שאין להם רקע בכלכלה. יש כלכלנים המבצעים ניתוח כלכלי בעבור התקשורת.

כלכלנים רבים מתמחים בתחום מסוים של כלכלה, אף שידע כללי של עקרונות בסיסיים בכלכלה הוא חיוני. מיקרו-כלכלנים לומדים את החלטות ההיצע והביקוש של יחידים ושל חברות, כגון כיצד אפשר למקסם את כמות הטובין או השירות שהלקוחות יבקשו במחיר מסוים. כלכלנים תעשייתיים וכלכלנים ארגוניים חוקרים את מבנה השוק או תעשיות מסוימות במונחים של מספר המתחרים בקרב אותן תעשיות ובוחנים את החלטות השוק של חברות מתחרות ומונופולים. כלכלנים אלה עשויים להתעניין גם במדיניות נגד מונופולים והשפעתה על מבנה השוק. מקרו-כלכלנים חוקרים את המגמות ההיסטוריות בכל הכלכלה וחוזים מגמות עתידיות בתחומים כגון אבטלה, אינפלציה, צמיחה כלכלית, יצרנות והשקעה. כלכלנים כספיים וכלכלנים פיננסיים מבצעים עבודה דומה לאחר לימוד מערכת הבנקאות והכספים והשפעות של שינוי שערי ריבית. כלכלנים בינלאומיים חוקרים שווקים כלכליים בינלאומיים, שערי המרה והשפעות מדיניות מסחר מסוימת כגון מכס מגן. כלכלני תעסוקה או כלכלנים דמוגרפיים חוקרים את ההיצע והביקוש לעבודה וקביעת שכר. כלכלנים אלה גם מנסים להסביר את הסיבות לאבטלה ואת ההשפעות של מגמות דמוגרפיות מתחלפות, כגון אוכלוסייה מבוגרת ועלייה בהגירה, על שוק העבודה. כלכלני כספים ציבוריים מעורבים בעיקר בחקר התפקיד של הממשלה בכלכלה וההשפעות של קיצוץ במסים, גירעון בתקציב ומדיניות רווחה. כלכלנים מתמטיקאים חוקרים את כל התחומים של כלכלה ומיישמים טכניקות מתמטיות כגון חשבון, תיאוריית המשחקים וניתוח תסוגה במחקריהם. באמצעות טכניקות אלה הם מנסחים מודלים כלכליים שמסייעים להסביר קשרים כלכליים ומשמשים לפתח תחזיות על מחזורים עסקיים, השפעות של שער אינפלציה מסוים על הכלכלה, ההשפעות של חקיקה בתחום המיסוי על רמות האבטלה ותופעות כלכליות אחרות.

כלכלנים רבים מיישמים תחומי כלכלה אלה בבריאות, חינוך, חקלאות, כלכלה אזורית ועירונית, משפט, היסטוריה, אנרגיה, סביבה ותחומים אחרים. מרבית הכלכלנים מתעניינים ביישום מעשי של מדיניות כלכלית. כלכלנים העובדים בעבור איגודים מעורבים בעיקר בנושאים מיקרו-כלכליים כגון תחזית ביקוש של צרכנים ומכירות של מוצרי החברה. יש החוקרים את גידול החברות המתחרות ונתח שוק ומייעצים לחברה כיצד להתמודד עם התחרות. אחרים עוקבים אחר חקיקה בקונגרס כגון הסדרי סביבה ובטיחות בעבודה, ומעריכים כיצד החוקים החדשים ישפיעו על האיגוד. איגודים עם סניפים בינלאומיים רבים או חברות בנות עשויים להעסיק כלכלנים שיעקבו אחר המצב הכלכלי במדינות שם הם מנהלים עסקים או לתת הערכת סיכון לגבי מדינה שהחברה שוקלת להרחיב אליה את עסקיה.

כלכלנים העובדים בייעוץ כלכלי או חברות מחקר מבצעים לעתים את אותן המשימות של כלכלנים העובדים בעבור איגודים. עם זאת, כלכלנים בחברות ייעוץ מבצעים גם את מרבית הניתוח המקרו-כלכלי ותחזיות המבוצעים בארה'ב. כלכלנים אלה אוספים נתונים על ציינים כלכליים מסוימים, שומרים מסדי נתונים, מנתחים מגמות היסטוריות ומפתחים מודלים כדי לחזות גידול, אינפלציה, אבטלה או שערי ריבית. הניתוחים והתחזיות שלהם מפורסמים תדיר בעיתונים ובמאמרים בכתבי עת.

מעסיק גדול נוסף של כלכלנים הוא הממשלה. כלכלנים בממשלה עורכים את מרבית הסקרים ואוספים את מרבית הנתונים הכלכליים על ארצות הברית. לדוגמה, כלכלנים במשרד המסחר של ארה'ב אוספים ומנתחים נתונים על ייצור, חלוקה וצריכה של מוצרים בסיסיים המיוצרים בארץ ומחוצה לה וכלכלנים המועסקים על ידי משרד העבודה בארה'ב אוספים ומנתחים נתונים על כלכלה ביתית, כולל נתונים על מחירים, שכר, תעסוקה, יצרנות, בטיחות ובריאות.

כלכלנים העובדים בסוכנויות של הממשלה אומדים גם תנאים כלכליים במדינה ובחו'ל כדי להעריך את ההשפעות של שינויים מסוימים בחקיקה או במדיניות ציבורית. כלכלני ממשלה מייעצים לקובעי המדיניות בתחומים כגון הפרטה של תעשיות, השפעות של שינויים על ביטוח לאומי, השפעות של קיצוץ במס על גירעון בתקציב והיעילות של קביעת מכס מגן על ייבוא טובין. כלכלן העובד במדינה או בממשלה מקומית עשוי לנתח נתונים על גידול של אוכלוסיית בית סוהר או אוכלוסיית התלמידים ועל שערי תעסוקה ואבטלה כדי לתכנן הוצאות עתידיות.

סביבת עבודה. כלכלנים הם בעלי סדר יום מובנה של עבודה. לעתים קרובות הם עובדים לבד, כותבים דוחות, מכינים תרשימים סטטיסטיים ומשתמשים במחשבים אבל הם עשויים לעתים להיות חלק בלתי נפרד מצוות מחקר. מרביתם עובדים תחת לחץ של יעדים וסדר יום לחוץ העשוי לחייב שעות נוספות. שגרת העבודה שלהם עשוייה להיות מופרעת על ידי בקשות לקבל נתונים מסוימים ובשל הצורך להשתתף בפגישות ובכנסים. לעתים נחוצות גם נסיעות רבות.

jobsearch.org.il/19675/דרושים-כלכלנים


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]