חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המלצות לקראת ניתוח אף - ניתוחי אף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עו"ד נדל"ן מיסוי בינלאומי מיסים במלטה מלטה

נושא המאמר: מדוע ישראלים רוכשים בתים במלטה?
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) - [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) - [email protected]


בתקופה האחרונה הפכה מלטה לאחד היעדים המועדפים על אנשי עסקים ישראלים. למגמה זו יש מספר לא מועט של סיבות: מלטה הינה חלק מהאיחוד האירופאי מאז שנת 2004, אוכלוסייתה דוברת האנגלית מקלה על ההשתלבות של המעונינים להשקיע בה, רמת החיים בה גבוהה ומנגד הוצאות המחיה נמוכות יחסית למדינות אירופה, מזג האוויר אטרקטיבי והמסחר בה מפותח בשל נגישותה לים, אך מעל הכל, כך נדמה, מהווים שיעורי המס הנמוכים במלטה זרז לרצונם של אנשי עסקים לקבל תושבות קבע (Permanent Residence) (להלן: " תושבות קבע") במדינה זו.

תושבי הקבע במלטה נהנים משיעור מס נמוך וקבוע בגובה 15% בגין כל הכנסה אשר נצמחה/הופקה במלטה או ש"יובאה" על ידם לתוך מלטה מכל מקום בעולם (שיטת מס טריטוריאלית). מנגד, שאר הכנסותיהם לא ממוסות במלטה. יצויין כי תושבי הקבע במלטה כפופים לתשלום מס מינימלי לא משמעותי בגובה 4,200 Eur לשנה ללא תלות בגובה הכנסתם. קרי, תושבי הקבע משלמים 4,200 Eur בשנה או מס בשיעור 15% מהכנסתם השנתית לפי הגבוה מבין השניים.

יודגש, כי תושבי הקבע, על פי רוב, נהנים משיעורי מס אטרקטיביים ביחס לאזרחי מלטה, הנהנים משיעורי מס פרוגרסיביים, בהתאם לגובה הכנסתם, הנעים בין 15% ל - 35%. לפיכך, אין ספק, כי תושבות קבע במלטה הינה דרך אטרקטיבית לנתינים זרים המחפשים להעביר את התושבות שלהם לצורכי מס ממדינה בה שיעורי המס גבוהים למדינה בה שיעורי המס נמוכים.

יתר על כן, תושבי הקבע יכולים ליהנות מהאמנות הרבות למניעת כפל מס עליהן חתומה מלטה עם רוב מדינות אירופה, קנדה, אוסטרליה, ארה"ב, דבר המבטיח כי הנישום (תושב הקבע) לא ישלם כפל מס בגין אותה הכנסה לשתי מדינות שונות, ובנוסף ייהנה מהטבות מס ומשעורי מס אטרקטיביים הקיימים באמנות.

מלטה מאפשרת לכל נתין זר, ללא קשר ללאום שלו, לזכות בתושבות קבע במלטה אם יעמוד במספר תנאים:


רכישת דירה בשווי של 75,000 Eur לפחות או השכרת דירה בסך שלא פחות מ - 4,230 Eur לשנה. כאמור, אין צורך ברכישת דירה וניתן להסתפק בהשכרתה.
מבקש התושבות חייב "לייבא" לתוך מלטה הכנסה שנתית בגובה 14,100 Eur, וכן הכנסה שנתית בגובה 2,350 Eur בגין כל "תלוי" (ילד מתחת לגיל 21, אישה, הורה, סב). לפיכך, לשם הדוגמא, זוג נשוי חייב "לייבא" לתוך מלטה לפחות 16,450 Eur כל שנה. את הכסף יש להפקיד בחשבון בנק מקומי במלטה על שם תושב הקבע, אך יחד עם זאת, לא קיימת כל הגבלה על אופן השימוש בכסף שהופקד כל עוד בסוף כל תקופה של 12 חודשיים הסכום כמפורט לעיל "ייובא" לתוך מלטה.
אל הבקשה לתושבות קבע יש לצרף מסמכים המעידים על הכנסה שנתית העולה על 23,500Eur או מסמכים המעידים על נכסי הון בשווי של לפחות 353,500 Eur (לצורך כך יילקח בחשבון שווי הדירה המקומית שרכש מגיש הבקשה לתושבות קבע). בשני המקרים אין צורך "לייבא" את הכסף לתוך מלטה.
יש לחדש את תושבות הקבע כל שנה.


יחד עם זאת, על תושבי הקבע במלטה ישנן מספר הגבלות: הם אינם יכולים לעבוד בעבור אדם או חברה תושבי מלטה, אך אין מניעה כי ישתמשו במלטה כבסיס עסקי, כל עוד אינם מציעים כישוריהם או מרכולתם לשוק המקומי, אלא לאנשים ו/או חברות מחוץ למלטה. כמו כן, תושבי הקבע לעולם לא יהיו אזרחי מלטה ואסור להם לעסוק בפעילות פוליטית פנימית.

יובהר, כי כיום לא קיימת אמנה למניעת כפל מס בין ישראל למלטה ולכן תושב ישראל, בעל תושבות קבע במלטה, ימוסה בישראל בגין כל הכנסה ללא קשר למקום היווצרותה (שיטת מס פרסונאלית). באם אותו תושב שילם מס אף במלטה הוא יקבל זיכוי מס בישראל בגובה המס ששולם במלטה. יחד עם זאת, כמוסבר לעיל, יוכל תושב הקבע ליהנות מאמנות המס הרבות והמיטיבות של מלטה עם מדינות העולם השונות.

לסיכום, פשטות הפרוצדורה הכרוכה ברכישת תושבות קבע במלטה ( אין דרישה לשהייה של תקופת זמן מינימלית במלטה, אין צורך ברכישת נכס (ניתן להסתפק בהשכרה), אין דרישה להשקעה מינימלית, אין חבות מס בגין הכנסה שלא הופקה או הובאה למלטה, אין מס ירושה או מס על ההון/העושר) בשילוב עובדת היותה מדינה המזכה את תושבי הקבע בה בשעורי מס נמוכים ועובדת היותה חתומה על אמנות רבות למניעת כפל מס, הופכת את מלטה ליעד מבוקש בקרב אנשי עסקים בישראל.

רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
www.adviser.co.il
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) - [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]