חיפוש מאמרים

11713 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דוקרנים נגד יונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שירותי מוסיקה d.j לאירוע תקליטן לאירוע חברת מוסיקה והפקת אירועים

נושא המאמר: איך בוחרים תקליטן/די.ג'יי/d.j לחתונה או לכל אירוע
מאת: מושיק דר   שמור מאמר למועדפים

איך בוחרים תקליטן/די.ג'יי/d.j לחתונה או לכל אירוע אחר

בתקופה בה כל אחד קונה קומפקט דיסק וקורא לעצמו תקליטן מקצועי, איך נדע לבחור את התקליטן שלנו ?

בתקופה בא כל אחד יכול להיות תקליטן חשוב מאוד לדעת איך לבחור תקליטן מקצועי באמת.

עד לפני שנים אחדות היינו יכולים לבחור בקלות ייתרה את התקליטן לאירוע שלנו
מה מאז קרה?
כן כן אתם צודקים, כל תקליטן אומר שהוא מקצועי, הוא יודע לקרוא את הקהל
ומבטיח לכם אירוע בלתי נשכח.

בכדאי להבין אנחנו נחזור מספר שנים אחורה. לתקופה שהתקליטן היה מגיע עם ציוד הגברה
ותאורה, לתקופה שהתקליטן היה מנחה את האירוע.
מבט חטוף לכיוון הבמה של התקליטן היה מגלה תקליטן אשר משקיע בבמה ובציוד שלו,
צורת ההנחיה, הכריזמה וסגנון היו מבדילים בין אחד לשני.

ואילו היום בלמעלה מ90% ממקומות האירועים ציוד ההגברה והתאורה מצוי ומתופעל ע"י
חברות חיצוניות או שייכות למקומות האירוע ואלו טוענות שאין להם כל קשר לציוד, בפועל
הם גובים תשלום בין 1500 ש"ח ל- 10,000 ש"ח עבור מערכות הגברה, תאורה ומסכי וידאו,
כך שהם מצאו דרך נוספת להכנסה כספית גם ואם המערכות באמת לא שלהם, הם מקבלים
אחוזים גבוהים מבעלי המערכות.
בעלי המערכות אשר השקיעו את כספם, מקבלים את חסותם של בעלי המקומות לעבודה
בזכות ההשקעה שהשקיעו.
ישנם מקומות אשר לא יכניסו תקליטנים אחרים ולו רק בגלל ההתחייבות לאותו התקליטן
אשר השקיע במערכות אלו, ובכך לוקח בתמורה את כל או רוב האירועים במקום אירוע זה.

יש לכם את כל הזכות שבעולם להתעקש ולא להסכים לסגור עם אותו התקליטן.

יישנם רשימות מומלצים בין השאר גם לגבי תקליטנים, חשוב לדעת שלרוב המומלצים
משלמים עמלה לבעלי מקומות האירוע.
ישנם מקומות שממליצים באמת מכל הלב וללא שום תמורה, אך זה לאט הופך נדיר.

בכל מקום בעידן של תערוכות ואינטרנט, כל תקליטן מתחיל שיש בכיסו השקעה קטנה
ויכול להציג ביתן מושקע בתערוכה או אתר אינטרנט מרשים, חשוב לדעת מהן "הקבלות"
שלו. עוד נחזור אל ה"קבלות" בהמשך.

האם לתקליטן שלכם יש סבלנות באמת, לשמוע אתכם או שהוא נחמד עד לסגירת האירוע.
נסו לגלות זאת תוך כדי פגישה ושיחה עימו.

האם התקליטן שלכם שולט בסגנון מוסיקלי אחד או יותר?

האם התקליטן שלכם פתוח לרצונות שלכם?

האם הוא יכול ורוצה להציע לכם מניסיונו?

האם הוא בעל משרד?

האם אתם באמת יודעים כמה שנים הוא בענף?
תמיד הרי הוא יכול לומר לכם ש..אני 10 שנים במקצוע.

מהן ה"קבלות" שיש לו להציע לכם כמובן בליווי הוכחות.

לניסיון של התקליטן יש משקל רב בהצלחת האירוע, הרי לא תירצו שמישהו "יתגלח "על האירוע שלכם.

אם פעם לכל תקליטן היה שם, היום לרוב תגלו שמות של חברות מוסיקה

חברות גדולות לפעמים מגדלות תקליטנים קטנים,
חשוב מאוד לדעת גם או אולי במיוחד כשהולכים לחברות מוסיקה גדולות , מי התקליטן אשר יעמוד על במת האירוע שלכם. ותאמינו לי ששם החברה לא יהיה חשוב אז אם לאותו התקליטן את הניסיון הדרוש להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.
כמי ששייך לעולם התקליטנים משנת 1982, אני יכול לספר לכם שמזה כ- 15 שנים
שאני לא מזמין לקוחות לאירועים, אך ורק למשרד.
כן, כן למשרד,
הרי אמרנו שחובה לפגוש את התקליטן, מייד תגלו עד כמה זה נכון להגיע לפגישה למשרד התקליטן.
האם הייתם רוצים שבאירוע שלכם התקליטן יהפוך את החגיגה שלכם למשרד שלו,
יזמין לקוחות, ידבר איתם, לא יהיה מרוכז באירוע שלכם כי הוא רוצה לסגור עוד אירועים.
דרשו מהתקליטן שלכם ומכל בעלי המקצוע אשר נוטלים חלק באירוע שלכם שלא יזמינו
לקוחות לאירוע שלכם.
ישנם כאלו ש"רק " רוצים לעמוד בכניסה לאולם ולראות את התקליטן,
לרוב הם גם מגיעים בלבוש לא הולם ואז אחרי שמגיעים מספר זוגות ומשפחות
הכניסה לאולם תיראה כמו יציע זול של עמידה.
ישנם מקומות אירועים אשר מכבדים את עצמם והם לא ייתנו ללקוחות אלו לעמוד שם אפילו דקה.
ישנם לקוחות חצופים עוד יותר: הם מתיישבים סביב השולחנות ותתפלאו אתם תשלמו על המנה שלהם, אם צוות האולם לא יבחין בכניסתם לאולם,
ואז נשאלת השאלה האם המוסיקה המתנגנת באירוע הספציפי זהה או הפוך למוסיקה שאתם רוצים לשמוע באירוע שלכם.
האם כך התקליטן שלכם יכול להראות את הכישורים שלו.
בפגישה אישית במשרד התקליטן דרשו לראות אירוע מלא ולא ערוך, חשוב מאוד
אחרי שראיתם רצף ללא עריכה , ניתן לראות קטעים שהתקליטן רוצה להפנות את תשומת לבכם.

תנסו לגלות עד כמה התקליטן שלכם מתייחס לאירוע שלכם כעבודה או כאהבה אמיתית למקצוע.

ולסיום
היו בטוחים בבחירה שלכם, כי הרבה מונח על כתפי התקליטן שלכם,
לאחר שבחרתם בו תנו לו לנהל את האירוע שלכם.
הוא יעשה זאת בצורה הטובה ביותר, כי אחרי הכל זה כרטיס הביקור שלו.
אל תכינו רשימות ענק ועל תכתיבו את סדר השירים.
תקליטן אשר מכבד את עצמו ואת המקצוע לעולם לא יסכים לתנאים אלו.
ולסיום תנסו ליהנות מקצב זורם ומעבר חלק ונעים בין שיר לשיר.

שיהיה לכם מזל טוב.
אשמח לעמוד לרשותכם במקרה הצורך.
המוטו שלי שלא יגידו על האירוע שלכם שהיה "נחמד"

מושיק דר
מנכ"ל חברת מוסיקה והפקת אירועים
מקימי איגוד תקליטני ישראל
לשעבר תקליטן הבית של ה"קינג סולומון "קלאב-מלון הילטון ת"א
רכש יידע ונסיון ברוטרדם-הולנד
התקליטן הראשון של מועדון ה"פינגווין" בת"א
ניהל בית ספר לתקליטנים
שדר רדיו "בוקר נהדר עם מושיק דר"
מנחה-קריין מקצועי בתחרויות, טקסים ואירועים
ביצע את השיר "מורל" בתחרות ה"קדם אירוויזיון"
הוציא לאור אלבום שירים "מגע של מלאך"
חיבר והדריך בבתי ספר את תוכנית הלימודים :שידו"ר
מרצה במכללה למינהל בנושאי: מוסיקה, הגברה ודי. ג'יי
מנכ"ל אתר החתונות והאירועים www.4wedding.co.il




www.4wedding.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מושיק דר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."