חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תזונה לספורטאים בכלל ולמפתחי גוף בפרט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרושים עבודה מהבית חיפוש עבודה לוחות דרושים

נושא המאמר: עבודה מהבית- האם החיים מפריעים לעסק הביתי שלך
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

עבודה מהבית כיום מעניקה חווית חירות אולטימטיבית בדרכים רבות אבל באותו הזמן זה עשוי להיות חופש שאנחנו לוקחים כמובן מאליו – חופש שאם לא מעריכים אותו עשוי לחבל בהצלחה.

בעולם המאוגד יש מבנים, מועדים קובעים, חוקים ומנהלים כדי לשמור על סדר העניינים ועל המסלול. אלה לעתים קרובות יסודות שיזמים רוצים להימלט מהם כאשר הם פותחים עסק מהבית.

אף שיסודות אלה יש להם מקום בעולם האיגודי ועשויים להיראות בעיני יזמים כמגבילים, מרגיזים ולא נחוצים – יש להם תפקיד חשוב בהבטחת סביבת עסקים ביתית גם כן.

רבים מהאנשים שעשו את השינוי המבורך ועברו לעבוד בבית, חשו לעתים קרובות נחנקים ומוגבלים על ידי הנוהלים הממשטרים שהדריכו את יום העבודה שלהם. לאחר שעזבו את תפקידם כדי לנהל עסק מהבית חשים כאילו הורדתי משא של 90 קילו מעל כתפיהם.

הם הפכו להיות חופשיים לעשות את מה שהם אוהבים, בזמן שהם בוחרים.

מבנה וניהול זמן נכון הם תמיד חלק מהרפרטואר האישי של כל עובד, אבל הם עומדים במבחן הסופי כאשר מתחילים לעבוד מהבית במשרה מלאה.

הרעיון הוא שכשאתה עדיין שכיר תבלה את הערבים וסופי השבוע בהשגת תעודה באסטרטגיות חיים ואימון עסקי ובהקמת העסק שלך. תעצב לך מבנה מוקפד ומשמעת חזקה.

יעבור זמן רב עד שתאמץ לך מחשבה רגועה וחסרת דאגה. בהתחלה אתה תקבע פגישות אישיות באמצע היום שיפריעו לעבודה שלך לשעות רבות. תקבל הזמנות לארוחות צהריים מאולתרות וליציאה לקניות. אתה תבטיח לעצמך שתשלים את הזמן האבוד בעבודה בשעות הערב אבל בערב רמות האנרגיה שלך יהיו נמוכות ולא תהייה יעיל.

אחרי כמה שבועות אתה תלמד את ההשפעה של היעדר מבנה רשמי על העסק שלך. הסחות הדעת היומיות של החיים שימשכו אותך יתבטאו ברמת התפוקה ובשורה התחתונה של העסק שלך. אם אתה מאפשר להתמקדות שלך להיטשטש, להפחתת האנרגיה שלך העסק שלך יסוג- לא תעמוד במועדים קובעים, וכמובן יש לכך תוצאה לטווח ארוך. מדהים לגלות עד כמה קל, גם למי שתמיד היה כל כך מובנה ומסודר, ליפול לתוך שאננות מהר כל כך ברגע שהאחריות נפלה לגמרי מעל הכתפיים.

כדי לעצור את ההתנהגות התבוסתנית ולשבור את המעגל של חוסר דאגה יש לקבוע מחדש כללים ותהליכים וכך לחזור 'לזרום' ולהיות שוב יעיל.

חשוב ביותר לזכור שיש צורך עצום במבנה, שגרה ותהליכים אחרת אתה בקלות תיתפס בדרישות של חיי יומיום מבלי להבחין בכך עד שכבר מאוחר מדי.

להלן חמישה צעדים פשוטים כדי להתחיל:

1. סגור את דלת מקום העבודה שלך כל הזמן, או טוב מכך, הפרד אותו לגמרי ממרחב המחיה המשפחתי.
2. תקבע שעות מסוימות לפעולה ותוודא שבני המשפחה והחברים מבינים שאין להפריע לך בשעות אלה.
3. תכבה את הצלצול של קו הטלפון הפרטי במשרד או במרחב העבודה שלך, או טוב מכך, אל תחזיק טלפון פרטי באזור זה. תניח לתא הקולי לאסוף את השיחות ותחזור אליהם בשעה הנוחה לך.
4. אם אתה צריך לקבוע פגישות אישיות, תקבע אותם ליום אחד ולא לסירוגין במהלך השבוע. דבר זה יאפשר לך כמה ימים של עבודה ללא הפרעה.
5. תעמוד בלוח זמנים קבוע של שינה. אולי אתה לא חייב לקום בשש בבוקר כדי לנהוג לעבודה במשך שעה, אבל עדיין חשוב ללכת לישון בשעה סבירה כדי להבטיח שינה מספיקה. דפוסי שינה משתנים ישפיעו השפעה שלילית על היעילות, היצירתיות וההתלהבות שלך.

תזכור שניהול עסק מהבית אינו שונה מניהול כל עסק אחר. המבנה הכרחי. המשמעת מחויבת ונדרשים תהליכים.

תזכור את היסודות החשובים האלה. תשלב אותם בפעולות היומיומיות של העסק שלך וביתך וחיי העסקים שלך יקצרו את הפירות.

www.jobsearch.org.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]