חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת רכב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קואופרטיב דב קולר אינטרנט כלכלת שלום

נושא המאמר: קואופרטיב אינטרנט - מודל עסקי חדש
מאת: דב קולר   שמור מאמר למועדפים

קואופרטיב אינטרנט - קיבוץ אינטרנט - מודל עסקי חדש
מיזם כלכלי-עסקי-מסחרי-קואופרטיבי מבוסס אינטרנט

חזון המיזם:

* מזה כ- 200 שנה מחפש הרעיון הסוציאליסטי והקומוניסטי דרכים להקמת קהילות אנושיות המבוססות על שוויון, דמוקרטיה, השתתפות והגשמה עצמית.

* באירופה, בעולם השלישי ובישראל, נצבר ניסיון רב בתחום, חלקו מבוסס על מיזמים קואופרטיביים-כלכליים-חברתיים שמתנהלים ומתפקדים בהצלחה מרובה.

* בעשור האחרון הפכו התודעה החברתית, האינטרנט, הרשתות החברתיות והיישומים הטכנולוגיים לגמישים ומשוכללים כל כך, עד שהם מאפשרים כיום גם התנהלות כלכלית לפי "אלגוריתמים מבוססי שוויון ושיתוף".

* צוות מתאים יכול כיום להוביל מיזם כזה, בישראל, באזור ובעולם.
תכנתים, מהנדסים, אנשי אינטרנט, כלכלנים, פילוסופים, יזמים, כותבים ומעצבים.
תוך 3 שנים, יכול הפורטל להפעיל 300,000 משתמשים. חלקם אקטיביים, חלקם פסיביים: סוחרים, נותני שרות, אנשי IT (טכנולוגיות מידע), צרכנים, יזמים, יוצרים.

• פורטל אינטרנט קואופרטיבי, יקדם מודל עסקי-כלכלי המבוסס על שותפות רבת-משתתפים בניהול וברווחים, כתחליף למיליארדר הבודד ה"גוזר קופון" על המצאה, פיתוח, פטנט או "אקזיט" שביצע.

• המסר הכלכלי והחברתי של קואופרטיב האינטרנט יהיה: "ניתן לקיים בעולמנו חברה הוגנת, המתחלקת במשאבים ובהון, באופן שכל אדם החבר בקבוצה, יוכל להתקיים בכבוד".

שם זמני למיזם:

COOP242.ORG
השם יבטא: קואופרציה כלכלית אינטרנטית ומסורתית, שותפות יהודית ערבית על בסיס הכרה הדדית בזכות ההגדרה העצמית של 2 העמים, לרווחת כל בני האדם באזור ובעולם.

____________________________________________________
הגדרת המיזם: מהו הרעיון היזמי:

1. CO-OP-242 יהיה פורטל אינטרנט קואופרטיבי-כלכלי-עסקי-מסחרי-אינפורמטיבי, בשלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית. הפורטל יהיה מחובר ומשולב עם עבודת שטח.

2. הפורטל ינוהל על ידי מיזם קואופרטיבי-שיתופי-דמוקרטי שיוקם במסגרת "חברה לתועלת הציבור" או "אגודה שיתופית" אשר תחלק דיוידנדים לחברים.

3. הבדלי המשכורות בין העובדים במיזם לא יעלו על פער של 1:5.

4. הפורטל ישמש אתר פעילות כלכלי קואופרטיבי, המפגיש ומקשר בין קהילות ועמים בישראל, פלסתין, המזה"ת ושאר מדינות העולם (הן באינטרנט והן ובשטח).

5. הפורטל יספק שרותי מידע, השכלה, יעוץ, הדרכה ליזמות ולגלובליזציה,סחר מקוון, בנק אינטרנט, דוא"ל, פורומים, חדשות, מכרזים.

6. המיזם והפורטל יקדמו העצמה כלכלית, יזמות היי-טק, מיד-טק ולויי-טק, יחסי מסחר, שרותי מידע כלכליים ומדעיים, ודיאלוג בין הקהילות והעמים באזור ובעולם.

_____________________________________________________
על איזה צורכים עונה המיזם:

לעסקים:
יש רצון להתחבר למיזם אינטרנטי, המספק עבודה והכנסה מתוך שותפות בתכנון, ניהול ורווחים.יש צורך לקבל שירותים עסקיים ממגוון ספקים. כולל מידע, מפות, תקשורת.
יש צורך למצוא מחירים אטרקטיביים עבור השרותים שהם קונים.יש צורך להרחיב את מעגל הלקוחות ולהיכנס לפעילות ב"כפר האזורי והעולמי". יש צורך לשווק את עצמם באינטרנט, במפגשים, בקהילות ובשפות "זרות" שכנות.
יש צורך לשדרג עצמם ניהולית, תקשובית, עסקית.
יש צורך לאתר כח אדם מיומן, זמין ובעל יתרונות יחסיים, טכנולוגיים ותרבותיים.

לעסקים דו-קהילתיים:
יש צורך בקשרים, אישורים, תרגומים, שינוע מטענים, שרותים משפטיים, הסרת חסמים בירוקרטיים.

לגופים מוניציפליים וממשלתיים:
יש צורך בהצלחות עסקיות המניבות מס, מייצרות מקומות עבודה ומפיצות רווחה ושלום.

לגופים מארצות שונות:
יש צורך בנגישות תרבותית (שפה) למאגר עסקי משמעותי
באזורנו.

ללקוח פרטי:
הרצון להתחבר למיזם אינטרנטי המספק עבודה והכנסה מתוך
שותפות. יש צורך במידע על נותני שרותים וספקי מוצרים. הוא צורך מידע על פנאי, לימודים, נופש, חדשות וכו'.

צרכים כלליים:
העידן הפוסט-מודרני מאופיין במספר צרכים משותפים לאנשים רבים: צורך בהשתייכות, שותפות, בטחון, ידע, התמצאות, קשר, הבנה, משמעות, התפתחות, הגשמה, הכרויות, סולידאריות אנושית ורווחה אישית.

___________________________________________________
המודל העסקי של המיזם:

• קואופרציה:
כל חבר בקואופרטיב, יקבל בנוסף לחשיפת הדף שלו בפורטל, גם הכנסה, זכות להשתתף בהחלטות, שותפות בדוידנדים, סיוע מול רשויות, סיוע בשינוע מטענים וסחורות, וקישורים עסקיים.


• גולשים:
כל מי שיגלוש לחפש עסקים, סחר, קשרים ומידע כלכלי עם ועל הקהילה השניה- יכנס לפורטל.

• מציגים:
כל מי שירצה לסחור בפועל, יקבל דף ב-3- שפות שבו יציג את פרטיו הבסיסיים: כתובת, עיסוק, מפה, סוגי הלקוחות, הספקים, השותפים, המשקיעים שהוא מחפש.

• אינדקסים:
הפורטל יקבל לאינדקסים שלו כל עסק, שרות, חברה או יזם המעוניינים בדיאלוג וסחר בין הקהילות והעמים.

• רווח:
המיזם יארגן מפגשי נטוורקינג עסקיים בקווי התפר.

• רווח:
הפורטל ימכור לחברים ולאחרים שרותי הקמת אתרים, קידום אתרים, שרותי תוכנה, עיצוב, צילום, קופירייטינג, תרגום להקמת אתרים הגדולים מדף השתתפות חינמי.

• רווח:
הפורטל יספק סחר מקוון מאובטח און-ליין, כולל מכרזים, מכירות פומביות. הפורטל יסייע בתרגומי טפסים ומסמכים ויגבה עמלת תיווך על כל עסקה בפורטל ובשטח.

• רווח:
המיזם יבנה מרכזים לוגיסטיים לאחסון, הזמנות והפצה – כחלק משרות הסחר המקוון. כולל שרותי דואר ומשלוחים.

• רווח:
הפורטל ימכור פרסום באנרים, יבצע שיתופי קישורים, איתור משקיעים ויתן שרותי מידע מקוונים. כל צורת רווח מקוונת שתתאים למטרות הקואופרטיב, תיושם.

_____________________________________________________סטטוס הפיתוח של המיזם בשלב הנוכחי:

המיזם נמצא בשלב הבדיקה הראשונית ואיתור שותפים.

התוכנית נשלחה ל"מרכז פרס לשלום", ל"רשת השותפות היהודית-ערבית בישראל", ל"מרכז לפיתוח כלכלי יהודי-ערבי", לפורטל "אנשים ומחשבים" ועוד.

שיחות התקיימו עם אילנה לפידות ממרכז הקואופרציה באפעל, עם יזמי הקהילה השיתופית "סינקופה" בת"א, עם מר יוסוף אבו לקוק בעל מאגר קשרים עסקיים בקהילה הערבית, עם אנשים מהקהילות העסקיות של בוגרי קורס היזמות בצור לבון, חברי ארגון BNI וחברי ארגון IBC ושיחה עם מר ג'מאל מג'אדלה מנכ"ל מט"י המשולש.

היבטים מסוימים בנוגע לפורטל האינטרנט נבדקו עם אייל קליין מחיפה, בעל EK DESIGN.

היבטים יזמיים נבדקים עם אביעד מחברת "תרמיקס" ליזמות, מרמת גן.

_____________________________________________________
היזם:

דב קולר הוא בוגר מחזור 7 של קורס היזמות בצור-לבון 2006.

בוגר קורס ניהול השיווק של האוניברסיטה הפתוחה, קורס יחסי ציבור של התאחדות המלונות וקורס גישור של מכללת "גבים". בעל תואר ראשון בהסטוריה ופילוסופיה ותעודת הוראה.

מאז 1988 עצמאי, בתחומי השיווק והמכירות: ענף הפרסום, יחידות נופש, ביטוח.

כיום בעל משרד עצמאי לאסטרטגיה, מיתוג וכתיבה שיווקית,
MASTER-WRITER.
ד.נ. אבטליון 20176 052-3321221 [email protected]


התוכנית נכתבה בסיוע מר עופר ליפשיץ יזם שלום מהמושבה כנרת ומייסד תנועת "ברית עולם". עפר פועל ליצירת תנועה אזרחית שתקדם מיזמי שלום, רווחה, עסקים וחינוך בישראל ובאזור.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דב קולר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]