חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההקשר היהודי של ברלין





    קישורי טקסט (לפרטים)




רוצה להכיר טוב יותר את בן זוגך - כנסי לגרפודייט!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיניות אהבה יחסים

נושא המאמר: פרטיות ומיניות בבית. מהם הגבולות (מאת נאוה לרנר, יוני 2005)
מאת: נאוה לרנר   שמור מאמר למועדפים

סקס- פרטיות ומיניות בבית. מהם הגבולות (מאת נאוה לרנר, יוני 2005)
נושא פרטיות ומיניות מעסיק הורים בכול הגילים. איך לחנך לפרטיות קשור גם לחינוך מיני. כבר מגיל 3-4 אפשר ללמד ילד את נושא הפרטיות. על "החוקים" האלו כל זוג הורים מחליט לפי הערכים בבית. על מנת להגיע להבנה המתאימה לכם בביתכם שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

איך אנחנו כהורים מרגישים כשהילדים רואים אותנו בעירום בזמן שאנחנו מתלבשים? או בזמן שאנחנו מתרחצים?

איך אנחנו מרגישים כשהילד משחק בחדר שלו כשהדלת נעולה? האם גם אנחנו מיישמים את אותם חוקים שאנחנו דורשים מילדנו כלומר לא להפריע לילד כשהדלת שלו סגורה?

מה לעשות כשילד נכנס לחדר שאנחנו מקיימים יחסי מין? ואיך אנחנו מגיבים להפרעה שכזאת?

האם ההליכה לשירותים בבית שלנו היא פעילות פרטית? מה זה אומר כמסר לילד לגבי הגוף שלו ומאוחר יותר כהשלכה על מיניותו.
השאלה לגבי הפרטיות מורכבת מכמה היבטים והתשובה לשאלה זו מותנית בגישה למיניות של ההורים. יש עמדה אחת שאומרת שלא משנה מה הוא גילם של הילדים, אין לקיים יחסי מין בעת שהילד נוכח בחדר. מצד שני, חשוב לציין, שבתרבויות שונות בעולם הרחב כ-75% מכלל הילדים ישנים באותו חדר עם ההורים! וזה לא פוגע בהתפתחות המינית שלהם.
דעתי בנושא היא שחשוב כבר מהגיל הרך להסביר לילדים מה זו פרטיות. אפשר להתחיל להסביר את נושא הפרטיות מוקדם מאד, כבר כשמחנכים לפרטיות לגבי הישיבה בשירותים. כולנו לומדים מהר מאד שהליכה לשירותים זה דבר פרטי, אך אין זה סוד. ילדים לומדים מהר מאד לסגור את הדלת בשירותים, הם לומדים מהר מאד שכל האנשים הולכים לשירותים ושאין בזה דבר שונה או מוזר. לא צוחקים על הפעולה ואין זה דבר מה יוצא דופן. השיעור ברור וכל הורה דואג מוקדם ככל האפשר להעביר שיעור זה. על אותו משקל אפשר ורצוי לחנך לפרטיות במיניות שלנו. השיעור הזה ישרת אותנו לתמיד ואם השיעור נעשה באופן חיובי הרי הרווחנו גישה חיובית לפן אחד במיניות. המסר הוא שכלם עוסקים במיניות ואין בזה כלל דבר מה מוזר או מצחיק או יוצא דופן. זה מסר חשוב ביותר.
הפרטיות בחיינו היא אלמנט חשוב מאד. הילדים לומדים לכבד את הפרטיות של ההורים תחילה. הגישה לפרטיות הופכת להיות לדוגמא בבית ולא רק הסבר. התחלת תהליך הלימוד לפרטיות מתחיל כשההורים מסבירים את הצורך לזמן "אינטימי" עבורם. אפשר ללמד את הילדים שגם להורים מגיע זמן לפרטיות שבו ההורים אינם רוצים שום הפרעה. יש לדאוג כמובן שהילד יהיה מסודר: כלומר שהוא יהיה אכול/רחוץ/לבוש/ומוגן מכל פגע. אומרים לילד שעכשיו זה הזמן להורים להיות לבד והוא צריך ללמוד לא להפריע. כמובן שדבר כזה דורש זמן לימוד, ואין ספק שהשעה שקרובה לשעת השינה זה זמן מצוין, שהרי הילד כבר בחדרו והוא ילמד להעסיק את עצמו עד שיירדם. ההורים חייבים לעמוד על כך על מנת שהילד יבין שמדובר בחוק ביתי ושההורים אכך מתכוונים שלא לרוץ לקריאות שווא של הילד. ישנם הורים שאומרים שהם אינם מסוגלים להתרכז בסקס עד שהילד ישן, אך מה עושים הורים שילדיהם הולכים לישון ב-11 בלילה? ישנם הורים המאמינים שחייבים לחכות שהילד ישן קודם לכל . כמה כוח נשאר לזוג האוהבים בשעות האלה? ולכן עדיף ללמד ילדים שמותר להורים להסתגר בחדר ושזו התנהגות מקובלת.
בגיל מאוחר יותר כאשר הילד כבר יודע מה זה אהבה וקיום יחסי מין אפשר להשתמש במילים על מנת להסביר לילד את מה שההורים עושים מאחורי הדלתות. כמובן שלא נכנסים לפרטים אך אפשר לומר לילד שאבא ואימא עושים אהבות. הרי אנחנו רוצים שילדנו יגדלו ויבינו שגם הורים מקיימים יחסי מין ושסקס זה לא רק לצעירים. הידיעה הזאת היא ידיעה חשובה המכוונת בצורה חיובית את הדעה של הילד לנושא המין. הוא יכול לראות שההורים מתנשקים ומתחבקים ולא להרגיש במבוכה. אינטימיות בין ההורים מתפרשת ע"י הילד כסימן מרגיע האומר שההורים אוהבים אחד את השני ומסורים לקשר ביניהם. ילד שבעצמו חווה הרגשת בטחון ואהבה מחיבוקים רבים בבית ידע ויבין את החיבוקים שהוא יראה בין הוריו ושאר בני ביתו.
רוב הילדים חושבים שהוריהם הם לא אנשים מיניים. לאיזה התנהגויות של ההורים אפשר לקרא יחסי מין? האם נשיקות חמות כלולות ביחסי מין? ומה עם חיבוקים לוהטים? איפה ההורים שמים את הגבולות? הגבולות קשורים באווירה המינית בבית והיחס של ההורים למיניות ביניהם. זכרו לא לוותר על אינטימיות עם בני הזוג בגלל הילדים! ישנן דרכים לדאוג לכך שילדים לא יפריעו לכם. להורים שמרגישים אי נוחות בזמן קיום יחסי מין בחדרם ישנם כמה פתרונות:

אפשר להפעיל מערכת ולהשמיע מוזיקה בעוצמה גבוהה על מנת להסתיר את הקולות והרעשים בזמן הסקס. כמובן שעם הזמן הילדים כבר יבינו לבד מה אתם עושים...

אפשר לקנות מנעול גדול ולנעול את חדר השינה

אפשר לרשום פתק גדול האומר "נא לא להפריע" ולהצמיד אותו לדלת

אפשר לשים לילדים שעון מעורר ולהעמיד אותו על 40 דקות, אם זה מספיק לכם.... (לילדים שאינם יודעים כמה זמן באמת עובר)

יש ללמד את הילדים לכבד דלת סגורה.

אפשר להפעיל עבורם את הטלוויזיה או ה- DVD כבביבי סיטר

אפשר להגדיר ימים קבועים שבהם הילדים יודעים שאלה ימים מיוחדים עבור ההורים, והם ילמדו לא להפריע להורים בימים האלה או כשהשלט תלוי על הדלת.

אפשר להזמין בייבי סיטר לטפל בילדים באם זאת אפשרות כלכלית

אפשר להגיע להסדר עם זוג חברים טובים ולהתחלף אתם בטיפול בילדים - לזה אני קוראת סקס פול [sex pool]

אפשר ללמד ילדים לדפוק על דלת לפני שהם מתפרצים לחדר, זה נוח יותר להורים שלא אוהבים לנעול דלתות בבית וזה גם דבר חינוכי שהילדים עצמם ייהנו ממנו כשיהיו גדולים יותר.

לכבות את הטלפון כך שלא יהיה לילדים תרוץ לבוא ולהפריע להורים.

חשוב שתהיה מגרה ננעלת ליד המיטה שלתוכה מכניסים את אותם אביזרי מין שלכם שהייתם רוצים שיישארו חסויים. ישנם אביזרי מין שמפחידים ילדים ולכן עדיף שלא יהיו בהישג ידם . אפשר גם לאחסן את הקונדומים, חומרי הסיכה וספרי הפורנוגרפיה ואולי גם את הבגדים האינטימיים במיוחד שלכם.
ובכל זאת מה אומרים לילד שנכנס לחדר ברגע הלא מתאים, בזמן שהדלת לא הייתה נעולה כי חשבתם שהילד ישן? כמובן שהתגובה תלויה בגיל הילד. ברגע שהבנתם שלא מדובר במקרה חירום וכשהילד בוגר יותר אפשר לבקש שילך בחזרה לישון מבלי לקום מהמיטה. אם הילד צעיר מאוד אפשר לקום, להתעטף ולהחזיר את הילד למיטה, לכסות אותו כך שלא יפחד ויחזור לישון. תוכלו לחזור לסקס ולהמשיך מהמקום בו הייתם... אם למחרת הילד שואל מה עשיתם במיטה זה הזמן לחנוך מיני התואם את גיל הילד. שוב אין סיבה לשמור בסוד שיש קשר מיני בין ההורים. הייתי ממליצה לדבר עם הילד ולשאול אותו מה בדיוק הוא ראה כך שאפשר יהיה להתייחס לתגובות שלו. אם הוא חשב שאבא "מכאיב" לאימא, יש להסביר שאבא לא הכאיב ולתאר מעט את הכיף שאימא ואבא חווים כשהם מתחבקים חזק-חזק. אם הילד שואל למה הייתם ערומים אפשר להדגיש את הרצון להיות קרובים אחד לשני מבלי בגדים ושזאת דרכם של מבוגרים לעשות אהבות. חשוב להדגיש, אולי לא באותו רגע ,את העובדה שהילד חדר לרגע לעולמם של
מבוגרים ושזו התנהגות המתאימה למבוגרים. אני מאד ממליצה לא לכעוס על הילד בזמן התפרצות לחדר. הילד לא יבין מדוע אתם כועסים עליו שהרי בסך הכול הוא בא לבקש חיבוק או כוס מים.
לאותם הורים הרגילים שילדיהם ישנים אתם במיטה קשה לי לדמיין איך אפשר להגשים הרפתקאות מיניות או להגיע לביטוי מיני מלא . אני מקווה שאתם מנסים מידי פעם למצוא לכם זמן עבורכם בלבד. זה יכול להיות טיול רומנטי על חוף הים או בהרים, החשוב זה לנסות לקחת זמן לעצמכם בלבד, לבלות יחד וליהנות ממיניות בונה.

xex
tvcv
zhubho
kgau, tvcv
kvzshhi
vrp,etu, nhbhu,
nhu
nhbhu,
purhu,
jrnbu,
t,r xex
t,rh xex
xex jupah
xexh,



www.xlove.co.il/cgi-bin/he/home_he.cgi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נאוה לרנר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]