חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משרדים להשכרה בתל אביב-דיווח מהשטח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פיתוי להתחיל עם בחורות היכרויות פיקאפ

נושא המאמר: שפת גוף - שחרר את הגבר שבך!
מאת: LoveAcademy - בית הספר להצלחה עם המין השני   שמור מאמר למועדפים

היום כבר ידוע שלפחות 80% מהדרך בה אנחנו מתקשרים היא לא מילולית. פעם היכולת שלנו לקרוא את התקשורת הבלתי מילולית הזו, היתה גבוהה יותר, ככל שהשפה המילולית התפתחה כך זנחנו את מיומנויות השימוש בשפת הגוף.
שפת הגוף קיימת, היא עדיין שם, היא באה לידי ביטוי בעיקר באופן תת הכרתי, זו הסיבה ששמעת כבר מיליון פעם שבסיטואציה מול המין השני פחות חשוב מה אתה אומר אלא איך אתה אומר את זה, אתה יכול להגיד לבחורה משפט מסוים כשאתה משתמש בשפת גוף מתוחה, בדיבור תזזיתי ולראות איך היא מאבדת עניין ואתה יכול להגיד בדיוק את אותו המשפט עם שפת הגוף הנכונה ולראות איך היא נמסה לך מול העיניים...
לפני שנגיע לאיך עושים את זה, חשוב שתדע שנשים רגישות פי כמה מגברים לשפת הגוף שלך ולשפת הגוף שלה, מה שזה אומר הוא שתצטרך להתאמן מול המראה וביום יום על שפת הגוף החדשה שלך כדי שהיא תיראה טבעית לגמרי, אחרת זה עלול להראות מוזר ומלאכותי, ותשתמש בעובדה שהיא מודעת לשפת הגוף שלה, כדי לקרוא את כוונותיה טוב יותר, נשים יודעות מה הן עושות!
עמידה : לשדר עמידה טבעית ורגועה, לפשק רגליים קצת יותר מבד"כ, כך ממלאים יותר מקום במרחב, אדם שתופס יותר מקום במרחב מבחינים בו יותר בקלות, לא נתקלים בו בטעות והוא משדר יותר בטחון. להעביר את משקל הגוף לצד אחד כשכפות הרגליים אינן מקבילות אחת לשניה, אחת פונה קדימה והשניה החוצה.
ידיים רגועות, לצדדים, או בהונות תפוסים בתופסנים של החגורה כשהאצבע מצביעה לכיוון המפשעה, דבר המשדר בטחון במיניות.
לא לשחק באצבעות, להרפות, תנועה מוגברת מראה על עצבנות וחוסר בטחון.
כתפיים מורמות או שמוטות קדימה משדרות גם כן חוסר בטחון, כדי להגיע לתנוחת הכתפיים הנכונה יש להרים את הכתפיים ולשמוט אותן אחורנית ולא קדימה!
עוד טריק שמשפר את היציבה בשניות - כיווץ שרירי הבטן, הכיווץ מותח את הגוף, מוסיף כמה סנטימטרים לגובה,מסתיר ק"ג או שניים ומייצב את הכתפיים במקום הנכון. פעילות גופנית על בסיס קבוע תאפשר לך לשפר את היציבה שלך בקלות ומהירות.
ישיבה : להתרווח, לתפוס מקום במרחב, לפשק רגליים, לא לשבת זקוף מדי, לגלגל את הישבן מעט קדימה, כדי ליצור ישיבה נינוחה יותר, לא לשמוט את הגוף קדימה, גב ישר, כתפיים משוחררות אחורנית.
הליכה : בהליכה קצת קשה לפשק רגליים וזה עלול להראות מוזר, כדי לתפוס יותר מקום במרחב יש להרחיק מעט את הידיים מהגוף (לא יותר מדי), את הכתפיים לגלגל אחורה, תעשה חזרות מול מראה, תנועות מוגזמות מדי עלולות להראות מגוחכות, השינוי אמור להיות מעודן וטבעי.
כשאנשים הולכים במועדון או במסיבה, הם מרגישים שמסתכלים עליהם וזה גורם להם ללכת מהר יותר, אז ההיפך! ללכת לאט, עם כיוון ומטרה, ליהנות מתשומת הלב, להפגין בטחון.
תרגיל להליכה – לך כאילו יש לך גלימה, זה ישנה את היציבה שלך ויגרום לך ללכת לאט יותר כדי שהגלימה תנוע בחן.
שים לב שהראש שלך לא מתנדנד כשאתה הולך, ראש ישר, קשר עין, חיוך קל.
וטיפ אחרון – תתחיל לשים לב לשפת הגוף של האנשים סביבך, שים לב מה משדר כל אדם, צפה בסרטים של גברים שנחשבים לסמלי מין, תראה מה הופך אותם לכאלה, מהר מאוד תוכל להבחין ולרכוש מחדש את מיומנויות שפת הגוף הנשכחות...

בהצלחה!


www.loveacademy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י LoveAcademy - בית הספר להצלחה עם המין השני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]