חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בגדי המלך החדשים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מטבחי יוקרה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלי מטבח סכינים למטבח סכין שף סכין מקצועי למטבח

נושא המאמר: בחירת סכינים איכותיים למטבח
מאת: Hometags   שמור מאמר למועדפים

גם אם אתם לא מקצוענים או חובבי בישול והכנת תבשילים בבית מצטמצמת לסופי שבוע בלבד, הצטיידות של כלי מטבח איכותיים כמו סט סכינים מקצועיים למטבח היא חובה. סכין מטבח מקצועי מקל באופן משמעותי בהכנת התבשילים והסכינים הטובים יותר ילוו אתכם לכל החיים.
כל סכין והתפקיד שלו - הסכינים הבסיסיים

קיימים סוגים רבים של סכינים למטבח הנבדלים בצורתם ובגודלם. צורתו של הסכין קובעת לאיזה סוג של עבודה הוא מיועד. תוכלו לבחור סכין מקצועי למטבח שמתאים לחיתוך או סכין לקיצוץ, סכין לפריסה או לפירוק, או לבחור במספר מצומצם של סכינים המותאמים לביצוע מספר רחב של משימות. המידות של הסכינים מתייחסות לאורך הלהב בלבד, מהחיבור לידית האחיזה ועד קצה הלהב.

סכין אישי
זהו סכין מטבח קטן באורך של כ- 7 ס"מ ועד 10 ס"מ שמיועד לחיתוך ירקות או פירות קטנים. הלהב נוקשה ומחודד בקצה להוצאת חרצנים ופגמים בירקות ובפירות.
סכין רב שימושי
סכין לשימוש רב תכליתי בעל להב משונן באורך של כ- 13 ס"מ. משמש גם לחיתוך וגם ליישור קצוות של בשרים וירקות גדולים, סכין נוח להכנת סנדוויצ'ים.

סכין שף
המבנה של סכיני שף מאפשר להתמודד עם משימות מורכבות יותר של קיצוץ וחיתוך. הסכינים קיימים במספר מידות הנעות החל מ-20 ס"מ ועד-35 ס"מ. ניתן להשתמש בסכין שף לפעולות הבאות: קיצוץ, חיתוך לקוביות, פריסה וריסוק. מבנה הלהב קשיח, רחב וחד בקצהו וצורתו מאפשר שימוש בתנועות מחזוריות תוך הגנה על פרקי האצבעות במהלך העבודה.

סכין לחם
סכין לחם טובה הינה בעלת להב קשיח משונן או מתולם או שילוב של שניהם. צורת הלהב מאפשרת חיתוך יעיל ומדויק של הקרום הפריך מבלי לקרוע או למעוך את החלק הרך של כיכר הלחם. סכין לחם איכותית היא הסכין הטובה ביותר לפריסת עגבנייה !

סכין פירוק (עצמות)
סכין פירוק מעוצבת כך שתהיה נוחה להוצאת עצמות מחלקי הבשר או עופות. צורת הלהב צרה וקשיחה ומתעקלת כלפי מעלה בקצה, מאפשר הוצאה קלה של העצמות.

סכין חיתוך לפילה
סכין חיתוך (פילה) היא סכין גמישה וארוכה במידות של 17 – 26 ס"מ, מחודדת בקצה הלהב להקלה בהוצאת חלקי בשר סביב העצם. הלהב יכול לבוא מושחז או משונן.
מזלג אחיזה לחיתוך
התפקיד של מזלג האחיזה הוא לעגון חזק את נתח הבשר או העוף על הצלחת או הבוצ'ר וגם להגן על הידיים בזמן החיתוך.

סכין קצבים
לסכין קצבים יש להב עבה, קשיח וכבד עם עקמומיות עדינה בקצה הלהב. משתמשים בסכין קצבים כאשר יש צורך בקיצוץ או גדיעה של חלקי בשר. סכין הקצבים אינו מתאים לגדיעה של חלקים בעלי עצמות עבות. במקרה כזה מומלץ להשתמש במסור.

סכינים מיוחדים
באתר hometags.co.il אנו מציעים מבחר של סכינים מיוחדים כגון: קולפנים ייחודיים לירקות ולפירות, סכינים (אקריל) לחיתוך חסה וירקות, סכינים לגבינות ופורסי גבינות, סכין פושט עור לדגים וסכיני מזלונה (בעל 2 ידיות אחיזה ולהב קשתית) לקיצוץ דק של עלים.

המלצה לסט בסיסי של סכינים למטבח
אין ממש צורך לרכוש את כל מערך הסכינים המקצועיים וניתן להסתפק במספר קטן אבל חשוב של סכינים ייעודיים בסיסיים לשימוש יומיומי או להוסיף למבחר שקיים במטבח בעיקר את הסכינים היקרים יותר. אנו ממליצים מספר סוגים של סכינים כסט בסיסי חובה בכל מטבח:
סכין אישי
סכין שף קטן או גדול יותר
סכין לחם איכותי
סכין חיתוך לפילה עם מזלג האחיזה

מדד איכות לסכין מטבח
האיכות וכך גם המחיר של הסכין מושפעים ממבנה הסכין ומתהליך הייצור. אנו מקווים שמילון המונחים למטה יעזור לכם בבחירת סכיני למטבח המתאימים לכם ביותר.

חישול מלא (Fully forged)
הסכינים בעלי האיכות הגבוהה ביותר הבנויים מבלוק בודד. הלהב ובסיס הלהב (המתחבר לידית הסכין) עשויים ממקשה אחת של פלדה משובחת.

הטבעה (Stamped)
תהליך היצור של הסכין מתבסס על חיתוך במכונה של רצועה מתמשכת של פלדת אל-חלד. תהליך היצור הוא חסכוני יותר מתהליך החישול ולכן המוצר פחות יקר לרכישה. הסכינים אינם חזקים כמו סכיני "חישול מלא" אולם הם נותנים תמורה גבוהה לכסף – איכות גבוהה במחיר אטרקטיבי.
הקשיה ושחרור מאמצים בפלדה (Hardening & Tempering)
אילו הם תהליכים המקנים לסכינים רמות קושיות גבוהה ועמידות לשחיקה לאורך זמן.

חידוד והשחזה (Taper Ground)
סכינים המושחזים לכל אורך ופני השטח של הלהב הם הטובים ביותר. המשמעות היא שההשחזה נעשית מבסיס הלהב ועד קצה החוד בכל פני השטח של הלהב (מהחלק התחתון ועד הקצה העליון). התוצאה היא קצה להב חזק מאד ורמת השחזה של סכין גילוח לחיתוך מדויק.
חידוד והשחזה בחלק התחתון (Hollow Ground)
רק חלקו התחתון של הלהב מושחז, לכן הסכינים בעלי עמידות לשחיקה קטנה יותר.

בסיס הלהב (Tang)
חלק הלהב שמתחבר לידית האחיזה של הסכין.
בסיס להב מלא (Full Tang)
בסיס הלהב של הסכין נמשך עד קצה ידית האחיזה ומאובטח ע" ניטים (3 בד"כ) לכל אורכו. בסיס להב מלא היא תכונה הכרחית לסכין מקצועית.

בסיס להב חלקי ( Half Tang )
בסיס הלהב נמשך עד 3/4 ידית האחיזה כאשר ניט החיבור האחרון הוא קוסמטי בלבד. סכינים בעלי מבנה של בסיס להב חלקי מותאמים בד"כ לעבודות של חיתוך כלליות.
בסיס להב קטן (Whittle Tang)
בסיס הלב של הסכין נכנס בחלק קצר לתוך ידית האחיזה. הסכינים הללו מתאימים לעבודות עם מאמצים קטנים בלבד.

המלצות לתחזוקה ואחסון
רוב הסכינים עמידים במדיח - יש לנגב את הסכין מטבח מייד עם גמר השטיפה למניעת התפתחות קורוזיה
על מנת לשמור על הלהב, יש לאחסן את הסכינים על פס מגנטי או מעמד מיוחד לסכיני מטבח
ותמיד להשתמש בסכין על משטח רך כמו בוצ'ר עץ או משטח אקריל
מומלץ מאד להשחיז את הסכינים עם משחיז סכינים מתאים ע"מ לשמר את הלהב.

www.hometags.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Hometags שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]