חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נדל"ן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתווכים קניית דירה מתווך דירות מכירת דירה

נושא המאמר: כשנדל"ן איכותי מביט בכם...
מאת: רקפת שמש - אתר 1001 דירות   שמור מאמר למועדפים

אולי תתפלאו אך גם הנכסים מביטים בכם ובצעידתכם בתוכם. מן הרגע שאתם פוסעים את צעדיכם הראשונים בגרם המדרגות המוביל אל דלתותיהם ועד שאתם מסיירים בחדריהם הפנימיים. הקירות , המרצפות והמבנים רגילים זה לא מכבר לאנשים רבים הנכנסים אליהם ומבקשים להתרשם מהם. והם מביטים כמובן, מן הסתם גם בחזרה. נושאים מבטם בעניין ומציגים את תוכנם לחוותיכם באופנים שונים. בלתי זזים אומנם ובלתי מורגשים אך משפיעים במבטם החוקר, הסקרן , הראשוני המצפה להחלטתכם.

קניית דירה , השכרת דירה או התרשמות ממגרש נדל"ן הם עניינים רגשיים והדדים בין זווית העין לאיכות המבנה ולמאפייניו הנראים. הם הרבה יותר מאשר לפעמים רק "רצון" לסיים עסקה טובה. בכל פעם שאדם כלשהו ניגש לביצוע עסקת נדל"ן מוטב כי יחווה זאת ובכך יגלה את מאפייניו ושאיפותיו העמוקים יותר המובילים אותו לביצוע הקנייה הסופית.

על מנת להתרכז בטיב התחושות המזמינות אותך לבצע את העסקה , על מנת אכן להצליח היטב "לחוש" ,
להתרכז במבט הנכון , בתפיסת הדברים הרגשית – אין ספק כי מוטב להוריד מעט מן הנטל הפסיכולוגי ה"סובב" את העסקה באמצעות הפניית הטיפול בעניינים הטכניים למתווך דירות .

להביט נכון במבנה של דירה חדשה , משרד חדש , לטעום מן תחושת המקום , לספוג את היכולת לחוש בו בנוח (או שלא) – כל אלו הינם גורמים כבדי משקל למדי המשפיעים על הנכונות לסגור את העסקה. וכאשר הנכסים מביטים בכם מוטב כי תדעו להביט בהם בחזרה , בשלווה ובמקצועיות. ככלות הכל גם הנכס עצמו יודע שסיירו בו לא אחת קונים רבים שלא סגרו עליו עסקה. הוא צופה בכם ומציע לכם את עצמו באמצעות דברים אשר אינם מובעים במילים.

כאשר הינכם פנויים רגשית להבין כיצד המבנה מביט בכם ואתם משאירים את עיקר מרצכם לתנועה ערה של העין והרגש על קירותיו הגלויים, על הנדסת מבנהו של הנדל"ן , לשיטוט עיניכם הרואות והמתרשמות מן הדברים שהינכם רוצים לחשוף אגב מגע ידכם בקיר (רטיבות , תחושת עוצמה , משך זמן קיום) הניחו את שאר העניינים הטכניים לגורם מוסמך אשר יטפל בהם בנפרד. במיוחד אם הינכם אנשים הרגישים לדברים האמיתיים והנכונים אשר ישפיעו על קנייתכם.

לא תמיד המדובר הינו בכסף בלבד. גם אם הדירה יקרה מדי או שהמגרש או משרד נדל"ן המוצע לכם הינו לא מרשים במיוחד, לעיתים עדיין המבט ההדדי ביניכם יוביל לתחילת חשק להביט יותר ויותר. עצם המבט ההדדי שולח לעיתים תחושות של משיכה המתחילות בצבוץ של עניין ראשוני. כשהנכסים מביטים בכם הביטו בהם בחזרה ולא רק פעם אחת אלא מספר פעמים. וכמובן דעו על מה להביט בהם בחזרה. ייתכן שתגלו כי מבטם היצוק קורץ, באמצעות מרחב המשרה תחושת הנאה , טיב חשק להישאר ומזמין רצון לרכוש. בכל אלו לא ממש תחושו אם מוחכם יהיה טרוד יתר על המידה בדיבורים ועיסוק במציאות.

כל אלו ויותר יתגלו לכם ביתר שאת והרמוניה תחושתית אם תוכלו להתפנות אליהם רגשית ללא הפרעות של מציאות סגירת העסקה היומיומית. הדבר דומה יותר לתחושת היכרות בין אנשים ולמבט ההדדי המוקרן ביניהם בהיכרות הראשונית – שהוא קובע למדי . ככלות הכל קניית דירה אינה רק קניית מבנה בטון אלא עיסוק באישיות נדל"ן ייחודית הסוקרת גם אתכם.

אם תיטיבו להבין כי קניית נדל"ן היא גם עניין רגשי וודאי יובן לכם כי מוטב להתפנות מעיסוק קדחתני בניירת המציאות למען פלרטוט מאתגר יותר ונכון יותר עם טיב הנדל"ן. מתווך מקצועי בהחלט עשוי לסייע לכם בעניין זה ולהסיר מכם טרחה עצומה ולהוות מלווה איכותי אשר ילך אחריכם ויטפל בכל העיניינים המקצועיים. בכך תתפנו באופן מוחלט לחוות את הדברים החשובים ביותר בעסקה שהם לרוב כמובן – רגשיים.

הביטו בדברים נכון , ארגנו את ההבנה היטב ואל תמהרו לקפוץ לעסקה כה חשובה על ידי מבט חטוף בפרטי העסקה המציאותיים. למבנים אישיות ומבט והם מביטים בכם ובדרך שבה אתם בוחרים להביט בהם בחזרה. הם רואים אתכם נכנסים ופוסעים בהם בין אם לבדכם ומנסים להתחיל איתם במבט ממושך הנישא אל העתיד או בין אם באמצעות עזרה של מישהו המנסה להפחית מכם טרחה ורק מסייע לכם להכירם.

סגירת עסקת נדל"ן שואפת להתאמת מבט נכון ומשותף של המבנה בכם המשתלב במבטכם שלכם עליו ואשר הופכים יחדיו למבט הצופה אל עתיד משותף. מתווך נדל"ן טוב , בנוסף על כך שהוא יודע כיצד להתאים בין נכסים המביטים בלקוחות ללקוחות המביטים על נכסים באופן מסוים תואם, יודע ומכיר מניסיונו הלא מועט, כיצד להתאים בין המבטים המשותפים הללו ו"מרגיש" את העניין טוב יותר. לכן, תועלת נוספת של פנייה למתווך נדל"ן הינה ידיעותיו הרגשיות , בנוסף, לטכניות, כיצד להכיר סוגי קונים שונים ולהתאימם לנכסי נדל"ן מגוונים ספציפיים. בל נשכח כי המבנים שהוא עוסק בהם מביטים גם בו כבר שנים ולעיתים מחייכים בהבנה ובמרוצות של הנאה. פנייה למתווך היא גם עניין רגשי וכל לקוח עשוי להרגיש בקלות רבה אם המתווך יודע להתאים לו את הרצוי וחש כיצד המבנים מגיבים במבטם לידיו של המתווך המציג לו את קירותיהם ומלטפם בתצוגה הראשונית. נדל"ן מביט גם במתווך עצמו ולכן בפנייה למתווך טוב תחוו מבט נכון ומחייך של מבנה טוב כבר בכניסה הראשונית אליו. אין ספק. רק מבנים המחייכים יפה זוכים לייצוג של מתווך דירות .

www.1001dirot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רקפת שמש - אתר 1001 דירות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]