חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוגים של קילוף עור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים ביטוח תרופות ייעוץ ביטוח ביטוח בריאות ייעוץ פנסיוני

נושא המאמר: תהיות בנושא ייעוץ ביטוח בריאות
מאת: דני פורשור מומחים   שמור מאמר למועדפים

האם החכים הציבור הישראלי לבדוק את הזכויות המגיעות לו במסגרת מערכת הבריאות והביטוח לאומי בנושאי הבריאות והתרופות שאינן בסל לאחר שבית חולי סרטן מעי הגס, ודאג לכסות עצמו כהלכה .
לאלה שטומנים ראשם בחול ,אלה שמגלים אחריות, ולאלה שלמרות שספגו קטסטרופה עדיין בוחרים להמר בחייהם ובחיי בני משפחתם, ולא פונים לייעוץ ביטוח בריאות מקצועי, מוגש מאמר זה .



מעל עשר שנים חלפו מאז אותו יום אומלל , מאותה שיחת טלפון בהולה שקיבלתי באמצע שירות מילואים.
היה זה חבר יקר מהשירות בחיל הים שהיה על הקו והודיע לי שביתו ש. שהייתה באותה עת כבת 10 חלתה ויש לשלוח אותה בדחיפות להסיר הגידול ממוחה שאיים על חייה בניתוח מסובך במרכז רפואי בקנדה .
" ההוצאה ענקית , קופ"ח לא נותנת את הסכום הדרוש , העבר כמה שאתה יכול לחשבוני " ביקש.

כמובן שרבים מהחברים ובתוכם גם אנכי נרתמנו למשימה המקודשת , מי בכסף ומי בעזרה ותמיכה לעיתים תוך שימוש בכספים שלא היו בהישג יד .

עתה למעלה מעשר שנים לאחר אותה סערה, כשהשקט הינו אולי השקט שלפני הסערה הבאה , שנים בהם חוויתי גם אני אותן מחלות ארורות על בשרי וחוויות אלה הביאוני לעסוק בייעוץ לאותם אנשים המבקשים להגן על משפחתם ועל עצמם, נפגשתי עם אותו חבר לקפה ולשיחה , שיחה שבתומה לא ידעתי את נפשי מרוב תמיהה.

כמנהל של חברה העוסקת בייעוץ מקצועי אובייקטיבי בנושאי ביטוחי חיים ובריאות יכולתי עתה להציע לו ייעוץ ובדיקה של כל תוכניות ביטוח הבריאות שלו ללא כל תשלום בכדי שיהיה מוגן כהלכה במידה.
והוא שידע לפנות לעזרת כל החברים לעזרה בעת צרה, אינו מנצל הצעתי ובוחר שוב לסכן את משפחתו וחבריו, אליהם יאלץ חס וחלילה לפנות שנית אם ירצה הגורל לזמנו ל"מבדקי איוב" בשנית.

למענו ולמען כל אותם אנשים הבוחרים לטמון ראשם בחול החלטתי לפרסם רשימת המלצות זו בנושא ביטוחי הבריאות בישראל
והפעם בנושא התרופות ההשתלות והניתוחים שאינם ניתנים לביצוע בארץ.
למען הסר ספק אין במאמר תחליף לייעוץ אובייקטיבי ע"י יועצים מקצועיים שאינם סוכני ביטוח וזו מומחיותם .


נושא התרופות:
במסגרת סל התרופות אותו זכאי כל אזרח המבוטח ביטוח הלאומי לקבל ניתן לקבל כ 4000 מהתרופות הקיימות בשוק בעוד שעוד כ-2000 תרופות שהינן החדשות הטובות וברור שהינן היקרות ביותר, שעלותן לעיתים עשרות אלפי שקלים בחודש ובצדק זכו לשם "תרופות מצילות חיים"
במסגרת הביטוח המשלים
מהפגישות שערכנו עלה שמרבית הציבור אינו מודע לכך שהביטוחים שבמסגרת זו מוגבלים ונותנים מענה רק לאחוז קטן מתוך התרופות שאינן בסל
ובהשתתפות עצמית משתנה שעלולה לעיתים להגיע לעשרות אחוזים מההוצאה הנדרשת.
במסגרת הביטוחים הפרטיים
בהחלט ניתן לרכוש ביטוח המכסה את כל התרופות שאינן בסל התרופות במחיר נמוך וכדאי ( כ-5 ₪ לחודש עבור ילד וכ-10 ₪ למבוגר, כשהפרמיה קבועה במרבית שנות הביטוח ) אך יש לתת הדעת להבדלים בין תוכניות הביטוח השונות, כגון: סכומי הכיסוי- הנעים כיום בין 300000 ₪ לכ-1 מיליון ₪ , רשימות והגדרות התרופות- לא בכל הפוליסות כיסוי לכל התרופות, לדוגמא תרופות שכן נמצאות בסל הבריאות-אך עם התוויה למחלה שונה ותרופות שאינן רשומות בישראל כתרופה למרות שמוכרות כתרופה ע"י הFDA האמריקני.
השתתפויות עצמיות- יש לשים לב לצורת החישוב של ההשתפות שיכולה להיות כסכום קבוע מתוך עלות התרופה בכל מרשם , כ-אחוז מסויים מעלות התרופה ,שילוב של סכום ואחוז כשהגבוה בינהם יחשב כהשתתפות וכן פוליסות המציינות "סף פיצוי" מושג הקובע שתביעה לתשלום תפתח לאחר הוצאה עצמית של מס. אלפי שקלים ורק אז תכוסה ההוצאה האדירה בניכוי
השתתפות עצמית .
ניתן גם לרכוש כיסוי ביטוח לעלות "מתן התרופה" כלומר להליך הרפואי הנדרש
להחדרתה לגוף וגם עלותו עלולה להיות משמעותית.


נושא ההשתלות והניתוחים שאינם ניתנים לביצוע בארץ:
במסגרת המדינה :המצוקה רבה, קיום החוק האוסר על השתלות איברים הנתרמים ע"י אנשים חיים תמורת כסף יצר מצב בו אנו נדרשים להמתין לעיתים שנים רבות להשתלה של איבר ה"נקצר" מאדם מת שאיבריו נתרמו ומכיון שכמות האיברים הנתרמת הינה זעומה ( כ2.5% מהאזרחים נושאי תעודת א.ד.י בלבד ) התור מתמשך לאורך כ-8 שנים וכשמונים אחוז מהממתינים אינם שורדים את התהליך , כיום מונה התור כ- 770 איש ( נכון לשבוע שעבר).
הפתרון היחידי למצוקה זו הינו השתלת איברים בחו"ל שהינה זמינה אך יקרה עד כדי דילול משפחה מכל נכסיה.
דומה המצב בנושא כל הניתוחים שאינם ניתנים לביצוע בארץ .
במסגרת השב"ן ( שירותי בריאות נוספים "מושלמים" "זהב" וכו')
בחוברות המוגשות לציבור מצויינים לעיתים כיסויים למקרים אלה , אך עיון מעמיק לתוך התקנונים של ביטוחים אלה מגלה מציאות מרה על פיה החשבות כמקרה מזכה מחייבת שקריטריונים אכזריים ובלתי רייאלים לחלוטין כדוגמת : חובה למצב סכנת חיים, אי-אפשרות לטיפול חליפי ( נאמר דיאליזה לאורך שנים במקום השתלה) אי –זכאות מטעמי תור ממתינים ארוך במיוחד וכו' וברור שגם עפ"י בדיקת בדרך השלילה ניתן להבין שבמידה והכיסויים בנושאים אלה היו מעשיים ומרבית הציבור מבוטחת בביטוחים אלה , הרי שעצם מס הממתינים הגדול ואורך התור מלמדים על חוסר המענה.


בביטוחים הפרטיים
מרבית חברות הביטוח מציעות כיסויים הולמים למקרים אלה במחיר נמוך להפליא ( כ- 10 ₪ לחודש לאדם ובפרמיה קבועה לאורך כל חיי הפוליסה) וללא השתתפות עצמית הנובע משכיחות נמוכה לצד טראומה כלכלית עצומה) אך יש לתת הדעת להבדלים בין הפוליסות השונות:
הכיסוי הכספי בדר"כ כולל כיסוי למקרה השתלה ללא הגבלה ולמקרה ניתוח שאינו ניתן לביצוע בארץ – מאות אלפי שקלים , ההבדלים העיקריים הינם בנושא הליווי ( של בן זוג או הורה) , אחסון בבתי מלון בחו"ל תקופת האשפוז והשהייה בחו"ל וכו'
לעיתים ניתן גם לקבל קצבה חודשית לאורך תקופה מסוימת לאחר ההשתלה.
חלק מחברות הביטוח מציאות גם אפשרות לפיצוי כספי במקרה השתלה במקום שיפוי בגין הוצאות והדבר מאפשר לחולה ולמשפחתו קבלת סכום חד- פעמי מזומן בו יוכלו להשתמש כראות עיניהן וכנראה שכיסוי זה נועד לאלה שמצאו פתרונות השתלה באופן עצמאי ...והמבין יבין.


בכל מקרה , שימו לב להמלצות החשובות הבאות:
ביצוע חוזה ביטוח יש לערוך עם סוכן ביטוח משווק – מורשה בלבד ורצוי לאחר
התייעצות עם יועץ מקצועי אובייקטיבי,
את הצהרות הבריאות יש למלא בקפידה רבה ולציין כל פרט בעבר הרפואי, אי-מילוי מלא ונכון של הצהרת הבריאות עלול לרוקן את כל הפוליסה מתוכנה ולהשאיר אדם ללא כיסוי למרות שהקפיד לשלם בצורה סדירה את הפוליסה.
אין לבטל פוליסה ותיקה ולערוך חדשה לפני התייעצות עם יועץ , ביטול פוליסה
ללא ייעוץ מקצועי עלול להביא לויתור על כיסוי מעולה ומעבר לפוליסה נחותה ולעיתים להחשפות של מצב ללא כיסוי ביטוחי .

בכתבה הבאה:
הניתוחים הפרטיים,
פיצוי כספי בעת מחלה קשה
ביטול כפילויות תשלום והוראות המפקח על הביטוח בנושא זה

הכותב הינו דני טל , מוסמך להגשת חוות דעת עד- מומחה בבימ"ש
מנכ"ל חברה לשדרוג פיננסי וייעוץ ביטוח
ובעל אתר www.forsure.org

מאמרים ביטוח בריאות מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il


www.forsure.org/index.asp?categoryid=126&articleid=502
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני פורשור מומחים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]