חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קוד פתוח ומערכת ההפעלה לינוקס - לינוקס - linux - open source - מערכת הפעלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מעצבת בגדי כלה וערב גם במידות גדולות עיצוב בגדים בהתאמה אישית שמלות וחליפות שמלות כלה וערב ב עיצוב אישי גם במידות גדולות

נושא המאמר: למה אין לי מה ללבוש ?
מאת: אטי יעקובסון   שמור מאמר למועדפים


אופנה,בגדים ולבוש. הם הנושאים שמעסיקים אותנו תמיד.אנחנו מתלבטים מה ללבוש בבוקר לעבודה, מה ללבוש בערב לאירוע. מי לא מכיר ויודע את אותה התלבטות כל פעם מחדש:עומדת מול ארון הבגדים ולא יודעת מה ללבוש, נמאס לנו בכל פעם ללבוש את אותם הצרופים שלבשנו בשבוע שעבר ומה שמטריד אותנו ביום יום הוא למה אנחנו קונות וקונות ואף פעם אין לנו מה ללבוש?
נתחיל בווידוי אישי. הכול מתחיל מהראש .
כדי להשיג מראה נהדר נדרשים מכל אישה קצת ידע וקצת השקעה .
עליך ללמוד להיות שלמה עם עצמך, לאהוב את גופך ולהתלבש באופן המחמיא ביותר כי כך תהפכי בלבושך כל יתרון מינימאלי להופעה מכסימלית .
הקדישי מחשבה לנושא מה את רוצה לשדר באופן שבו את מתלבשת ? הלבוש מהווה כרטיס ביקור לטעם אישי ויכול לחרוץ גורלות ....
הגדירי את סגנון הלבוש שלך הסגנון יכול להיות נשי, סקסי, רומנטי, וינטאז' נערי,ספורטיבי ... האם סגנון הלבוש שלך קשור לעיסוק שלך ,
לפעילויות שלך במשך היום? הכול הולך בתנאי שאת מתחברת אליו , והוא משקף את מי שאת מבפנים .האם את פתוחה לקבל סגנונות אחרים ולערוך שינויים בלבוש ? חשוב להיות טרנדי ואופנתי אך אין להפוך ל"קורבן אופנה " יש לתכנן מלתחה כזו שתהיה גם נוחה וגם אופנתית , תיתן הרגשה טובה וגם תגרור מחמאות.
סגנון חדש שיחמיא לך אפשר ליצור בהדרגה
אפשר להתלבש נכון גם אם את לא במידות: 90/60/90 והגובה שלך הוא כמו הגובה של "דינה ברזילי" ( מהשיר) 160 ס"מ .
כדי להשיג את הלוק הנכון שלבי בין מספר מצומצם של פריטים קלאסיים לפריטים טרנדים והוסיפי אקססוריז ללבוש . שרשראות, סיכות , , קשתות ,תיקים, חגורות, נעליים, , כובעים פריטים שבעצם משלימים את ההופעה !
התאימי את הסגנון לאירוע אם הסטייל שלך "זרוק" או ספורטיבי - לאירועים רשמיים עליך לשנות את ה סטייל . אם הלוק שאת מעדיפה יוצר תדמית מחויטת ואלגנטית רצוי שיהיו לך במלתחה כמה פריטים קז'יואל שישמשו אותך לאירועים שכך תתבקשי להופיע .
גיבוש סגנון אישי חשוב לנו כי הוא קשור לזהותנו העצמית.
עכשיו הכול תלוי בנו
אנחנו מרגישות נפלא! אנחנו נראות טוב יותר! הביטחון העצמי שלנו עולה !

יש לנו מה ללבוש.

www.ettyjacobson.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אטי יעקובסון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]