חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בינואר שנת 2007 דווח בכתבי עת מדעיים על השתלת תאי גזע שמקורם בדגימת דם טבורי בילדה בת שלוש שסבלה מלו...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איידס טיפול תרופתי קוקטייל התרופות

נושא המאמר: שיקולים ראשוניים לטיפול תרופתי לאיידס
מאת: ג'וני ירושלים   שמור מאמר למועדפים

טיפול, לא ריפוי

אין מרפא למחלת האיידס עדיין. אף על פי כן כאשר לוקחים שילובים נכונים של תרופות שנקרא "הקוקטייל" ניתן להפחית את כמות הנגיף בדם עד לרמה שהוא בלתי נראה בבדיקות המעבדה.

מטרת הטיפול בנגיף האיידס היא הפחתת עומס הנגיף בגוף ומצד שני חיזוק מערכת החיסון.

שני אלה באים ביחד בטיפול התרופתי לאיידס.

כאשר העומס הנגיפי של האדם יורד כתוצאה מהטיפול, האפקט של הדבר הוא כי מערכת החיסון מתחילה להבריא. דבר זה יורגש אצלך ללא ספק על המצב הבריאותי שלך ובמיוחד ירגישו את זה חולי האיידס בשיפור הניכר.

משפט אישי,

שחליתי והייתי כבר במצב מאד רע, ללא טיפול, הידיים שלי רעדו כמו מחלת הפרקינסון, לאכול מרק זה היה פשוט דבר בלתי אפשרי, כן, לא יכולתי להחזיק את הכף בלי שהמרק יישפך. לאחר שהתחלתי בטיפול התרופתי לאיידס, לאחר לא הרבה זמן, לפתע הידיים הפסיקו לרעוד לי, והצלחתי לאכול מרק.

תגידו, מה הוא כותב את זה בכלל אבל זה רק דוגמית ממה שיכול להשתנות אצלכם כאשר תקבלו את הטיפול התרופתי אם זה אחד הסימפטומים שלכם.

אפילו שהעומס הנגיפי שלכם הוא מאד נמוך, זה לא אומר שנגיף האיידס לא קיים אצלכם בגוף, הוא יכול תוך תקופה קצרה לחזור לרמות גדולות אם למשל לא ניקח את התרופה או מצד שני שהגוף שלכם לא יגיב לתרופה אותה אתם לוקחים.

מתי להתחיל את הטיפול

אין זמן מסוים שהוא הנכון להתחיל את הטיפול. כל אדם הוא אינדיבידואל. את הטיפול התרופתי אתה צריך לשקול ביחד עם הרופא שלך כאשר הבסיס להחלטה הוא הרווח וההפסד שלך אם תתחיל את הטיפול באותו זמן. האם המתנה תסכן אותך או לא. האם אפשר למשוך עוד קצת ללא טיפול או לא. כל זה צריך להיות הטריגר שלך בהחלטה על הטיפול.

למרות הכל יש נקודות כאלה שבהן אין לך שיקול דעת בעיקרון, כאשר אתה קרוב להיות חולה (CD4 מערכת החיסון שלך בגובה 200) אז יש צורך להתחיל מייד את הטיפול כי זה הגבול בין נשא לבין חולה. כאן אתה מתחיל להיות כבר בסף של הפגעות ממחלת האיידס ואז לשיקולים אחרים אין מקום.

במידה וה CD4 שלך הוא מעל 350 ואין שום סימנים

במצב כזה ניתן לשקול באם להתחיל את הטיפול התרופתי לאיידס. יש צורך לשקול את הרווח וההפסד בהתחלה של טיפול בתוצאות אלה. אם יש לך עומס נגיפי גבוה אז צריך כן לשקול להתחיל את הטיפול אבל במידה ולא אין צורך למהר ולהתחיל את הטיפול כי ברגע שמתחילים לא מפסיקים.

במידה ולמשל במקביל לאיידס גילו לך צהבת או מחלה אחרת יש קודם לטפל באותה מחלה ואז לשקול את התחלת הטיפול באיידס.

www.hiv.co.il/article.asp?id=25


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ג'וני ירושלים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]