חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה כעס ועצבים נובעים משגעון ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקי עסקים כסף ערכים

נושא המאמר: ביטחון כלכלי והצלחה עסקית
מאת: איילת השחר   שמור מאמר למועדפים

בעלי עסקים רבים פותחים עסק מתוך אמונה שזה מאוד משתלם להיות עצמאי. בדרך כלל מספרים על החופש בשעות העבודה, על כך שאין בוסים על הראש, על העצמאות ועל הפוטנציאל הכלכלי המדהים. כל זה נשמע מאוד מפתה.
אדם חושב לעצמו, יש לי מוצר או שירות מצויין, יש דרישה לשירות שלי, אני בעל מקצוע טוב ולפעמים אפילו מצויין, אני מוכן להשקיע ולהתאמץ – אפתח עסק עצמאי ויהיה בסדר. אין סיבה שלא אצליח.
כמו שאמרנו: מוצר טוב – יש, פוטנציאל – קיים, דרישה בשוק – קיימת, יכולות אישיות – קיימות. כל התנאים קיימים. ואחרי תקופה כשבודקים מה מצב העסק מוצאים שהתנאים עדיין קיימים, רק מה, לפעמים העסק לא כל כך מצליח ולפעמים מוצאים שהעסק נסגר.

הפרדוכס שבכישלון העסקי
באופן פראדוכסאלי, אחת הסיבות לכישלונות עסקיים היא שבעל העסק לא צובר מספיק ניסיון בלהכשל. הוא לא עושה מספיק שגיאות, כדי ללמוד מהן ולהצליח, או שהוא אינו מודע מספיק למה שמכשיל אותו.

הפחד מכישלון הוא לכשעצמו, אחד המכשילים העיקריים של עסקים. בעלי עסקים כל כך מפחדים להיכשל שזה משתק אותם והם מעדיפים לשקוע בחוסר עשייה או לעשות לאט, בזהירות ובצורה כל כך מחושבת, עד שזה מסרס את העסק מלהתפתח. ועם הזמן כל כך מתעייפים מלנסות להצליח עד רפיון ידיים ואפילו הרמת ידיים.

הסיפור שלא מספרים
מה שבדרך כלל לא מספרים במקרה כזה, זה את סיפור הערכים.
כל אחד רצוי שיתבונן פנימה ויבין מהו הדבר החשוב המניע אותו קדימה, האם זה הביטחון הכלכלי וההכנסה הקבועה?
אם הדבר הכי חשוב לבעל העסק זה הביטחון הכלכלי, חוסר הידיעה כמה ייכנס החודש, האם זה יספיק וממה יחיה –יכניס את בעל העסק לחרדות הישרדות, ישאב ממנו את כל האנרגיות וישפיע על הביטחון שלו להמשיך ולמכור חרף התוצאות הנמוכות או הכישלונות שספג.
אדם המונע ע"י ביטחון כלכלי סביר שיחווה קשיים רבים בדרכו העצמאית, כיוון שניהול עסק לא מספק ביטחון לבעליו, לפחות לא בשנים הראשונות.
לפעמים יש כסף ולפעמים פחות. יש תקופות בהן בעל העסק נדרש לעבוד בחינם ועדיין לשמור על התלהבות ועל תקווה, להתנהל מתוך נחישות וביטחון במוצר, ברעיון ובהצלחה. גם במצבים בהם אין כסף וגם בהפסדים, בעל העסק צריך להיות מונע מבפנים ולהיות חדור במוטיבציה שאינה מסתמכת על הכנסות.

איך ממשיכים להתלהב ולהיות בעשייה גם כשאין כסף?
עד עכשיו דיברנו על ערך אחד והוא הביטחון. עכשיו נדבר על הערך השני, הערך החשוב ביותר עבור בעל עסק עצמאי.
הערך זה הוא חופש. הרצון להיות בחופש. חופש עשייה, חופש יצירה, חופש בחירה והחופש להשפיע בדרך האישית. הרצון הבלתי מתפשר בחופש הוא הדבר החשוב ביותר עבור בעל עסק עצמאי והוא הדבר המניע וממשיך להניע גם כשאין כסף. כשהחופש הוא החשוב ביותר- אין לבעל העסק אופציה אחרת מלבד לנצח, גם אם הדרך ארוכה מהמתוכנן, גם בכישלונות וגם באכזבות – לא קיימת אופציה אחרת מלבד להצליח. ובשביל להצליח בעל העסק מוכן לעשות הרבה. מוכן ללמוד איך להצליח, מוכן לזהות את הדפוסים שמעכבים אותו, מוכן ללמוד מהכישלונות ולהיעזר באחרים – הכל, למען מטרה אחת- להצליח.

ביטחון כלכלי או חופש?
רוב אנשים רוצים גם וגם. גם לזכות בביטחון הכלכלי הקיים אצל עובד שכיר וגם בחופש לשלוט בשעות העבודה, בהחלטות ובעשייה. זהו רצון שמניע הרבה אנשים לפתוח עסק.
כולם רוצים להשיג ביטחון כלכלי, כולם שואפים לשקט כלכלי, לרווחה. השאלה היא מה יותר חזק.
האם הרצון בביטחון כלכלי או הרצון בחופש?
זו השאלה החשובה שעליה רצוי לתת את הדעת.

ואם הביטחון באמת חשוב לי, האם לא אוכל להצליח כעצמאי?
הבשורה הטובה היא שמערכת הערכים האישית של כל אחד מאיתנו ניתנת לשינוי. הבשורה הפחות טובה היא שבעל עסק עצמאי, שהשאיפה הגבוהה והמרכזית שלו היא לביטחון ולמשכורת קבועה, עלול לחוות קשיים גדולים וסבל מיותר.
אחד הדברים שאני עושה עם לקוחותיי הוא להתחקות אחר שורש הרצון להיות בעל עסק עצמאי, ובמידת הצורך להביא לשינוי מערכת הערכים כדי לאפשר לבעל העסק לממש את הפוטנציאל האישי והעסקי כך שיגיע להצלחה עסקית.




/www.ayelet-hashachar.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איילת השחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]