חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירת מטבחים – היא בחירה שתלויה בגודל חלל הפנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




חברת הובלות תל אביב
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברת הובלות חברות הובלה הובלות הובלה

נושא המאמר: הובלות - איך בוחרים חברת הובלות?
מאת: BizCall.co.il - בעלי מקצוע   שמור מאמר למועדפים

הובלות הזמנת חברת הובלה – דברים חשובים בטרם ההזמנה
לפחות פעם בחיים כולנו עוברים דירה, ישנם משפחות ואנשים שמשתמשים בשירותי חברות הובלה כ- 5 פעמים (ואפילו יותר) במהלך חייהם.
אבל כשכבר מחליטים על מעבר בית דירה או עסק יש לשקול בחוכמה את הלוגיסטיקה של המעבר, ובחירת חברת הובלות נכונה. מומחים ובעלי ניסיון קודם בתחומי הובלות ימליצו להזמין את שירותי חברות ה הובלות מספר שבועות מראש , ומומלץ להתחשב בעונות השנה לדוגמא: בתקופת הקיץ כאשר יש עלייה בביקוש חברות הובלה יש צורך להזמין שירותי הובלות מוקדם יותר. לא קל ואפילו די מסובך למצוא חברת הובלות אמינה וראויה. לכן באתר www.bizcall.co.il בחרנו מספר חברות הובלה שכולן נבדקו וסוננו,ע"י המלצות של לקוחות העבר. והכול על מנת להקל עליכם בבחירת חברת הובלות.
לעיתים קרובות מתקבלות ונרשמות תלונות רבות לגבי חברות הובלה שונות שלא עמדו בהצעות המחיר שהגישו, חפצים ופריטים יקרי ערך נעלמו או שנפגעו , ואף לא עמדו בלוחות הזמנים להם התחייבו בשעת הצעת המחיר. תלונות כאלה על חברות הובלה שונות יכולות לשמש כנורה אדומה לפני הזמנת חברת הובלות, אין לחתום איתן חוזה או הסכם אפילו עם המחיר נמוך.
על מנת לוודא שחברת הובלות שאתם מתכוונים להזמין היא חברה אמינה ואיכותית מומלץ לבצע מספר בדיקות מקדימות למרות שתחקירני אתר ביזקול www.bizcall.co.il כבר ביצעו את הבדיקות.
בקשו וקבלו הצעות מחיר מתחרות – קבלו הצעות מחיר כתובות מ- 5 חברות הובלות שונות, וודאו כי הצעות המחיר מתייחסת והמבוססת על הפריטים והחפצים הנוכחיים שלכם. ניתן לקבל הצעת מחיר בטלפון, אבל כשמדובר בהובלות גדולות (דירה מעל ל- 4 חדרים,או שמדובר בחפצים רבים) הדרך הטובה והמומלצת ביותר היא לבקש מחברת ההובלות לשלוח אדם לביתכם על מנת שיראה בעצמו את כל התכולה שיש להעביר, ויתרשם מכמות הרהיטים השונים, מוצרי החשמל , כמות הארגזים , יראה ויבדוק רהוט שיש צורך לפרק ולהרכיב מחדש, יעריך אם יש צורך בכוח אדם נוסף באנשי מקצוע נוספים . לשם פירוק והרכבה של מוצרים כמו מחשבים מערכות חשמל מתקדמות. עברו יחד איתו על כל החדרים בבית כולל מחסנים , גינה ואו גג.
דרשו רישיונות וביטוח של חברות הובלות – וודאו שחברת הובלות שאתם מתכוונים לשכור מחזיקה ברישיונות תקפים ובביטוחים מתאימים. גובה הביטוח זה פרמטר משמעותי במחיר הובלה, בדקו ושאלו מה בדיוק מכסה הביטוח שברשות חברת ההובלות, והאם יש צורך ברכישת ביטוח נוסף להשלמות הפערים, וזכרו יש לבדוק זאת לפני חתימה על ההסכם עם חברת ההובלה.
קראו והבינו את ההסכם / חוזה - קראו את כל האותיות הקטנות , והבינו על מה מתבסס כל חיוב. יש רהיטים כגון פסנתרים מכשירי חשמל יקרים שיכולים להוסיף סכום לא מבוטל על עלות ההובלה . לפעמים יש גם הגבלות שונות של חברת הובלות בהעברת פריטים שונים כמו דלתות ומעברים צרים וקטנים. חתמו רק על הצעה סופית שלא ניתנת לתוספת מחיר או לשינוי בגמר ההובלה.
בדקו ודרשו המלצות – זה אולי ישמע כקלישאה, אבל מדובר בציוד האישי שלכם שהוא כל עולמכם. מניסיוננו חברת הובלות אמינה תשמח להראות לכם המלצות מלקוחות פרטים ומחברות עסקיות שהשתמשו בשרותי ההובלה של חברתן, שניתן ליצור עמן קשר ולוודא אמיתות המלצות אלה.
שאלו שאלות לגבי הצוות - הצוות העובדים שמבצעים את ההובלה בפועל. וודאו כי הצוות הוא מקצועי, אמין ומנוסה. יש לוודא שהצוות מבוטח על ידי חברת ההובלות, ופעלים תחת חסות אותה חברת ההובלה.
כתב: איתמר ארדיטי מנהל אתר ביזקול – בעלי מקצוע www.bizcall.co.il



www.bizcall.co.il/main.php?mod=biz&mod2=open&id=115


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י BizCall.co.il - בעלי מקצוע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]