חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כספת : חובת התקנת כספת לצורך אחסנת כלי ירייה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיפוש עבודה חיפוס עבודהעבודה מהבית עבודה

נושא המאמר: עובד מהבית- האם אתה מאורגן על המשך צמיחת העסק שלך?
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

הצלחה של עסק ביתי תלויה במידה רבה בעד כמה אתה מעודכן בתחום שבו אתה עוסק. בין אם אתה חדש או ותיק כעובד מהבית חובה עליך לשלוט בכל מה שקורה בתעשייה שלך, ללמוד ולהתעדכן תדיר. סביר להניח שהמשימות השוטפות שכרוכות בהפעלת העסק מעסיקות אותך וממלאות את עיקר זמנך. עבודה מהבית מעצם מהותה היא עבודה עצמאית וכל עומס הפעלת עסק ביתי נופל עליך. אבל כדי להתפתח להתקדם, להגדיל את העסק ולהצליח אתה חייב להמשיך ולפתח את עצמך. ללמוד מיומנויות חדשות, לאסוף עוד מידע שישמור אותך מעודכן ובעניינים.

העולם סביבנו, בני האדם, הטכנולוגיה, החידושים- מתפתח בקצב מפחיד. כהרף עין החדשות של אתמול הופכות מיושנות ועליך לשמור על הקצב ולהיות במרוץ. תחום העיסוק שלך מתפתח, מתרחב או אולי מצטמצם או עובר תהליכים ומשתנה. עליך להיות מוכן למה שעומד לקרות. עליך להיות קשוב למגמות עתידיות כדי להיות יכול לקבל החלטות שיתמכו באסטרטגיה שתטווה לעסק שלך.

לנהל עסק עם הראש בחול, להניח שכשיקרה השינוי אתה כבר תתמודד איתו, יכול להיות הרסני לעסק. יש לנקוט פעולות מראש, יש לתכנן ולבצע צעדי מניעה עתידיים. פעילות מתקנת רטרואקטיבית הינה חסרת תועלת. בקצב השינויים של היום, אם לא תתכונן ותתכנן את צעדי העסק שלך מראש, תישאר מאחור.

שאל את עצמך באילו פעילויות השתתפת במהלך השנה האחרונה שעוזרות לך לייצב את העסק הביתי שלך ולתמוך בהתפתחות?
אילו מיומנויות מקצועיות חדשות רכשת?
אילו מיומנויות אישיות למדת (לדוגמא- פתרון בעיות, שיפר תקשורת מילולית, שיפור תקשורת כתובה וכדומה)?
אילו קורסים, הכשרות או הדרכות עברת?
לאילו ארגונים אתה משתייך ומה מעמדך בארגונים אלו (חבר, יו'ר וכדומה)
איזה פרסומים מקצועיים אתה קורא?
האם יש לך מקום בו אתה יכול להיות מאותגר, לקבל עצות ורעיונות?

כמי שמנהל אורך חיים של עבודה מהבית, מומלץ מאד לבדוק איפה אתה נמצא מול שאלות שלו. בדוק והערך כמה אתה מתפתח וגדל הן כבן אדם והן כבעל עסק. השקע זמן ומשאבים בהתפתחות אישית ובהתפתחות עסקית, המשך ללמוד ולהשכיל. התוצאות בוא יבואו. התפתחות עסקית, התפתחות רגשית ושכלית ישמרו על מוחך צלול ופתוח מה שיוביל לרעיונות יצירתיים ותובנות יצירתיות. תובנות חדשות יאפשרו לך לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות שיביאו לצמיחה ושגשוג

www.meditechr.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]