חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבות תקשורת בין אישית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עכבר תחתיות עכברים פרסום

נושא המאמר: סט משטחי עכבר ותחתיות לקד"ם
מאת: צבי סתוי   שמור מאמר למועדפים

משטחי עכבר פרסומיים הם מתנה נהדרת לחילוק בכנסים ותצוגות, ודרך נחמדה להפיץ את שם עסקכם ללקוחות פוטנציאלים. הם גדולים מספיק בשביל להכיל את כל המידע שחברה צריכה והם שימושיים במיוחד, אבל דרך אחת להפוך אותם לעוד יותר שימושיים היא לשלב אותם עם עוד מוצר פרסומי בעל שימוש נפוץ: תחתיות לכוסות, ספלים ומאגים. ככה אתם מחלקים סט לשולחן המשרדי שהוא גם מותאם אישי, גם שימושי וגם מקבל חשיפה על בסיס יום-יומי.

כשאנשים חושבים על סטים לשולחן, הם בדרך כלל חושבים על מחזיקי עפרונות או משהו דומה מאשר משטח לעכבר ותחתית תואמים, אך סט זה הוא יעיל בדיוק כמו האחרים. כולם משתמשים במשטחים לעכבר שלהם אבל כמה אנשים מביאים תחתית לספל שלהם? אחרי מספיק כתמים של קפה על שולחנם הלקוחות שלכם יצטערו שלא חשבו על להביא אחד קודם, לפני זה מאוחר מדי.

איזה מזל שתחלקו להם משטח לעכבר ותחתית למאג תואמים. במקום לקנות משטח לעכבר או להשתמש באחד שהם לא אוהבים, יהיה להם משטח לעכבר מעוצב היטב עם הלוגו שלכם עליו, ובמקום כתמים מכוערים של קפה יהיה להם שולחן עבודה נקי עם התחתית הפרסומית שלכם נחה עליו.

הלקוחות שלכם יעריכו את העובדה שמשטחי העכבר הפרסומיים שלכם תואמים לתחתיות הפרסומיות, מכיוון והם ישתלבו נהדר עם השולחן ויתנו לו מראה יותר אלגנטי. בנוסף, גם אם כבר יש להם תחתית ומשטח לעכבר הם ישמחו להחליף את שניהם בשביל המראה האחיד שהסט שלכם ייספק.

פירוש הדבר הוא שהלקוחות שלכם לא רק חושפים את עצמם למותג או שם החברה שלכם, אלא הוא גם חושף אותכם ללקוחות שלו! הלקוחות שלכם, ע"י שימוש במתנות שאתם מחלקים, מאשרים את העסק שלכם בצורה גלויה ומגלים לכולם עד כמה אתם נדיבים. נחמד, לא?

משטחי עכבר לקידום מכירות הם מתנה טובה בזכות עצמם אך בשילוב עם תחתית תואמת הם יוצרים סט שמאוד קשה לנצח. הם ייקלטו היטב ויספקו שנים של פרסום חינם עבור החברה שלכם על כל שולחן שעליו הם יונחו. עבור המחיר הנמוך וקלות השימוש של מוצרים אלו, זו עסקה שווה בהחלט.

קנייה מהנה,
צבי סתוי, מנהל – 30 שנות ניסיון



stvi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צבי סתוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]