חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חלום בלילה וחלום בהקיץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרפולוגיה ספר גרפולוגיה ספרי גרפולוגיה גרפולוג

נושא המאמר: ספר גרפולוגיה - גודת האותיות
מאת: זמיר סיון גרפולוג   שמור מאמר למועדפים

גודל האותיות
בתחילת הדברים נתייחס למה שקרוי הסרט האמצעי של האותיות. בתוך הסרט הזה נמצאות בשלימות האותיות ב, ד, ה, ח, כ, מ, ם, ס, ר, ת, ובאופן חלקי יתר האותיות (כולל הסופיות).
הגודל ההמוצע של הסרט האמצעי הזה הינו כשלושה מילימטרים לגובה ושלושה לרוחב. על פי זה , כתב גדול, גבוה ורחב ממידות אלה והכתב הקטן כמובן קטן יותק. עד כמה בדיוק ואי מתי בדיוק נקרא לכתב גדול או קטן - קל כמובן לשפוט לפי המידות. באופן כללי מקובל לחשוב שאנשים חדורי הדרת חשיבות עצמית ואנשים ש"חושבים בגדול" הם גם אלה שכותבים את הכתב הגדול. נראה שכתב גדול משקף גם התלהבות והרבה מרץ של מי שרוצם לכבוש תחומים חדשים ולהקיף עולם ומלואו. להם אין פנאי נפשי להתעכב על קטנות. העיקר והמרחבים הגדולים מעניינים אותם ומחשבותיהם ודימיונם חובקי עולם ולעיתים אף מסחררים את מוחם. בלקם אף ייתלשו מן המציאות וינהו אחר דימיונם !
דרך אגב גם לאנשים פרימיטיבים רבים שאינם אמונים על הכתיבה - כתב גדול, הקו המשתף אותם ואת קודמיהם שתוארו לעיל - שהדקויות הרגישויות ופרטי הפרטים אינם ממלאים את עולמם.
לעומת הכתב הגדול הרי שהכתב הקטן מצריך ריכוז רב יותר בפרטים, שליטה עצמית הדוקה יותר, רגישות רבה יותר לדקויות והתבוננות מעמיקה יותר. אם כן החקרנות העמקנות והדקדוק בפרטים מצריכים ריכוז רב יותר בפרטים ומדרבנים לכתב הקטן.
קיים גם דחף נוסף לכתב כזה, לכותב דימוי עצמי ירוד, או שהוא חושש להתבלט, ואולי הוא באמת צנוע ועוסק יותר בעולמו הפנימי או בבניין של השקפת עולמו האישית או של מחקריו וכו'. מכל מקום הוא זהיר ומבוקר יותר. גם כאן, כדוגמת הכתב הגדול עלולה לבוא תלישות מן המציאות, שאם התרכז הכותב כל כך ובנה עולם לתלפיות שוב אינו קשוב למציאות אלא עלול להטיל עליה בפאנטיות את השקפתו.
בהקשר לגודל האותיות, מן הראוי להתעכב עוד על שתי תופעות ושתיהן קשורות לאותיות החורגות מן השורות.
התופעה הראשונה - יש מי שמכניסים לתוך הסרט האמצעי גם את האותיות החורגות והאותיות נ, ן, ל, צ, ץ, ף, ק, ייכתבו בגודל הזהה לשאר האותיות. תופעה זו איננה נפוצה ממש אך מתרחשת בדר"כ אצל בעלי הכתב הגדול. היא מעידה בדר"כ על עיסוק אינטנסיבי של הכותב בעולמו הפרטי ובמעמדו החברתי והכלכלי. לא אחת היא מצביעה גם על נטייה לנרקסיזם ולשיפוט סובייקטיבי של בני האדם, שיפוט שנעשה ע"פ קריטריון אחד ויחיד - כיצד הם מתייחסים לכותב. מי שיתייחס היטב - יזכה ליחס אוהד והיתר ליחס עויין.
התופעה השנייה מתרחשת בעיקר אצל כותבי הכתב הקטן ומתאפיינת בחריגות גדולות במיוחד של האותיות הנ"ל ( נ, ן, - כלפי מטה, ו-ל, צ, ו-ף כלפי מעלה). במבט ראשוני עלול להתקבל הרושם שמדובר בכתב גדול שהריהו חופש שטח גדול. רק לאחר מכן יסתבר שזהו כתב קטן עם חריגות גדולות, יש בזה משום הטעייה ולא בכדי.
הכותב חי בתוך סתירה, הוא אולי עמקן וחקרן ויסודי אך רוצה בכיבושים מרשימים. הוא אולי בעל דימוי עצמי ירוד אך שואף לגדולות ואולי יודע בתוך תוכו שיכולתו בינונית אך איננו משלים עם זה ומפגין בטחה שמעבר לגבולותיה.

www.zamir-graphology.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il/index/graphology.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זמיר סיון גרפולוג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]