חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איזה סוג לוגו לבחור?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יעוץ עיסקי עוצמה עסקית יעוץ ארגוני

נושא המאמר: עקב האכילס של קואצ´ינג (אימון) כטכניקה בלעדית.
מאת: עדי זוגלובק   שמור מאמר למועדפים

אימון עסקי, או coaching, מהווה טכניקה חשובה מאין כמותה וכלי עבודה מן השורה הראשונה.

היא מאפשרת בניית מרחב בטוח למנהל. היא מקנה פורום להביט בקשיים או בבעיות ולמצוא להם פיתרון.

הסיבה הבסיסית להצלחה באימון עסקי.

לשם ההסבר בואו וניקח סיטואציה שאתם מכירים היטב מהחיים: למני יש בעיה טורדת עם העסק שלו. הוא נתקל בה ומתחבט בה שוב ושוב. טרוד, תשומת ליבו "דבוקה לבעיה". ההתעסקות בבעיה הזו פשוט לא נגמרת. הוא "תקוע" ואינו מצליח להגיע לידי החלטה בקשר לסיטואציה זו.

הוא לוקח את הבעיה הביתה. מדבר עם אשתו – והבעיה ממשיכה וטורדת את מנוחתו. הוא הולך לישון ובמקום להירדם הופך והופך בבעיה.

מוכר לכם?

אוקי. הנה חוק טכני חשוב הלקוח מתוך החוקים של advanced coaching:

בשמונה פעמים מתוך עשרה, כאשר אדם נכנס לתקשורת אודות הדבר שמטריד אותו (תקשורת אמיתית, כנה ששמה את הכל על השולחן), הוא ירגיש הקלה.

הבעיה המטרידה שלו, אם ישוחח עליה מספיק מכל היבטיה ואם יהיה שם מי שיקשיב לו בעניין רב (במילים אחרות, יכנס לתקשורת מלאה אודותיה), תיעלם.

הנה דרך להפר חוק הזה ולהיכשל בניסיון להקל על מני: לתת לו את הפיתרון הברור מאליו (ברור לך מאליו). במקרה כזה, כמעט תמיד תקבל תגובה שלילית או שפשוט לא תשותף יותר בהתחבטויות, אך הבעיה של מני לא תעלם.

מעניין, נכון?

תקשורת והבנה של אנשים היא ממיס של בעיות וקשיים אנושיים ללא תחרות.

זו הסיבה שאימון עובד כאשר הוא עובד.

עקב האכילס של קואצ´ינג (אימון) כטכניקה בלעדית.

אולם – יש לאימון מספר עקבי אכילס לא קטנים כאשר הוא מגיע כטכניקה בלעדית.

1. המאמן אינו מקצועי מספיק. הוא, נניח, אינו יודע מהי נוסחת התקשורת (שמונה מרכיבים שונים שכל אחד מהם יגרום לכשל תקשורתי ושיוריד את איכות התקשורת) ולכן אינו מצליח להגיע להקלה.

2. משום שהוא כל כך שמח שגילה טכניקה שמניבה כמות מסוימת של תוצאות, המאמן מפספס נקודה חשובה אחרת: לעיתים, על מנת להשיג הקלה, נדרשת הקנייה של ידע וכלים כדי לטפל בסיטואציה. (במילים אחרות, יש להיכנס לתקשורת או להבין דבר מה לא ידוע). הוא יגרום לאדם ממולו לדבר עד שיהיה כחול בפנים, אך ללא הקלה.

מדוע? מכיוון שהמרכיב הלא-ידוע הינו טכני.

דוגמה?

מני מוטרד בגלל רמת המכירות הנמוכה.

המאמן גורם לו לדבר על כך. לחשוב על כך וכולי. מני מרגיש הקלה. רמת המכירות לא עולה. מני מוטרד...

המרכיב החסר בקואצ´ינג.

המרכיב החסר הינו היכולת להבין את מקור הבעיה ושינוי הילוכים מהיר לשם הקניה של ידע במכירות.

פתרון מתבקש: שים את חוסר הנוחות של מני בצד. למד אותו למכור, תרגל אותו היטב במכירות עד שכמות ואיכות המכירות שלו יעלו. גרום למני להכשיר את הצוות שלו בכלים שקיבל. המכירות עולות. מני לא מוטרד יותר.

דוגמה אחרת?

מני, שהינו מנהל מכירות בעסק, מתחיל לקטר ולהשמיץ את איש המכירות שלו, אלי. נראה שמני קורבן נוראי של אלי ועובדתית נראה שמני פשוט לא מסוגל להתמודד עם אלי.

המאמן החדש יודע היטב שתקשורת פותרת הכל והוא מעודד את מני לדבר על כך. משהו מוזר מתרחש. ככל שמני יקטר וינסה לשחרר יותר קיטור, מצב רוחו לא ישתפר אלא להיפך.

הוא לא יוכל לעשות כלום בקשר לדבר.

על פני השטח לא נראה מה חסר כאן, אבל זה לא יעבוד!

בנסיבות קיצוניות מני אפילו עלול להגיע למסקנה שעליו לקום ולעזוב את העסק או לפטר את אלי.

המאמן, אם הוא מבין את עבודתו, עשוי לבחון את הסיטואציה ולגלות שאלי עשוי להיות איש המכירות הטוב ביותר של מני. המכירות של אלי משלמות את משכורתו של מני. אין ספק שנוכחותו של אלי חיובית בעסק.

מה קרה כאן?

המאמן נתקל בעשרים האחוזים האחרים של המשוואה. בתופעה אחרת ומעניינת ביותר, תופעה שהינה מוכרת, מבלבלת ולא ברורה לחלוטין למי שמכיר ואוהב אנשים.

התופעה קרויה "סינדרום הר הגעש" ועד שהיא לא תטופל אצל מני ולא אצל אלי, מני ינהג בצורה לא רציונאלית, לא מחושבת, יעשה טעויות עסקיות (יפטר את אלי, נניח) יפעיל שיקול דעת לקוי ללא שום קשר לאינטליגנציה שלו וכן הלאה.

הפיתרון האולטימטיבי - Advanced coaching!

Advanced Coaching הוא אימון מתקדם. הוא כולל עבודה רב שכבתית בסדרה של תחומים על ידי מומחים בעלי מיומנויות רחבות היקף אשר מסוגלים לבצע פעילות של ניתוח הסיטואציה ושימוש בכלים מתקדמים על מנת להשיג בה שיפור בר מדידה.

באימון מתקדם, הדגש מושם על מינימום זמן למקסימום תוצאות והוא תהליך דינאמי ביותר ומוכוון תוצאות וביצועים מעיקרו.

לא כל יועץ יכול לבצע אימון מתקדם. בדרגים של הנהלה בכירה, נדרשת בקיאות והתמצאות בסדרה גדולה של מיומנויות ניהוליות, יחד עם שליטה מוחלטת ביכולות הניתוח העסקי, הארגוני, תקשורת בן אישית מעולה והכשרה מקיפה.

בסיטואציות מסוימות פעולת הייעוץ של עוצמה עסקית כוללות שימוש במרכיבים של אימון מתקדם (Advanced Coaching) להשגת ביצועים ושיפור סיטואציות.

אחד הדברים המיוחדים באימון מתקדם הינו כמות הזמן המועטה הנדרשת להשיג שינויים משמעותיים בסיטואציות שנחשבו עד כה לתקועות. לעיתים קרובות סיטואציות נעלמות אחרי שעות בודדות בהשוואה לתקיעות של מאות שעות בדיסציפלינות אחרות.

יתרה מזאת, אימון מתקדם חותר להקניית יסודות ויכולות אצל המאומן באופן שמאפשר לו לבסס יכולות וכלים אישיים שעימם יוכל לטפל בסיטואציות דומות בעתיד מעמדה של ידע ויכולת שרכש בתהליך.

באתרנו תוכל ללמוד מה מספרים לקוחותינו.

הינך מוזמן לעדכן אותנו בקשיים שאתה חווה. תוכל ליצור עימנו קשר ולתאם עימנו פגישה במטרה לבנות לך תוכנית אימון מתקדם שתטפל בתחומי קושי זה. היועצים שלנו ישמחו לסייע לך.

עו"ד עדי זוגלובק בעל מומחיות מקיפה בתחום ניהול תאגידים והכשרת מנהלים מבעלי חברת עוצמה עסקית, העוסקת בהנעת תהליכים עסקיים ובהשבחת הון אנושי והכשרתו.

איסוף נתונים: חנן זוגלובק

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי זוגלובק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."