חיפוש מאמרים

11743 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הטיפול ההומיאופתי בחרדות פיגועים ומתחי מלחמה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עדי זוגלובק עסקי

נושא המאמר: עתיד ורוד שהפך למציאות אפורה וקודרת...
מאת: עדי זוגלובק   שמור מאמר למועדפים

זוכרים איך התחלתם? כמה מוטיבציה, כמה חלומות וכמה רעיונות היו לכם ביחד? העתיד נראה ורדרד והאפשרויות בלתי מוגבלות. ידעתם שביחד כמעט ואי אפשר להיכשל, כל אחד יתרום מיכולתו וממשאביו – והעסק ימריא. ואז נתקלתם במציאות האפורה... ...גיליתם שמערכת היחסים עם השותפים היא לא עולם ורוד. הוא לא עובד הרבה כמוכם, תרומתו לעסק לא ברורה או שיחסי האנוש שלו פשוט... .... נ ו ר א י י ם. הוא כותש את העובדים, הלקוחות או שאולי סתם משתמש במשאבי העסק ולא מחזיר תרומה הוגנת ככל שאר השותפים. בעוצמה עסקית אנו נתקלים בהרבה בעלי עסקים שמגיעים אלינו במטרה להניף את הבעיות העסקית ולהשיג את השיפור הנכסף בפרמטרים העסקיים: רווחיות, מחזור מכירות או הפחתת לחצים ועומסים מצוות עמוס עד כדי התפקעות. דבר אחד אנו בעוצמה עסקית, קרן זוגלובק – גל, אורי זוגלובק יחד עם מרים וחנן זוגלובק, שיושבים על מאגר גדול של ידע וניסיון שהצטבר, למדנו היטב – כאשר קיימים "קצרים", חוסר תקשורת או בעיית שיתוף פעולה של כל הבעלים של העסק – הדבר מהווה סימן שלילי ומסוכן. באמתחתנו ניסיון רב מכדי להשלות לקוחות שמגיעים עם בעיות מסוג זה. תקלות מהסוג הזה מהוות אור אדום בוהק, משולב בדגלים אדומים מתנפנפים, בתוספת סירנה עולה ויורדת... ... תמיד! תקלות אלו מביאות, במוקדם או במאוחר, לשיתוקה של הפעילות העסקית ולמחדלים ניהוליים קריטיים. הן מביאות לחוסר יכולת לתכנן. לחוסר יכולת לקבוע אסטרטגיה ולבצע אותה. לחוסר יכולת להגיב במהירות לתנאי שוק משתנים. להרחקת לקוחות. לגלישת מריבות אל צוות העובדים. לפיצול משתק של סמכויות ואחריות ניהולית. לשחיקה הדרגתית של מוניטין העסק ולבסוף – הרגע המחריד של הקריסה המהירה, הפתאומית וההכרה ההולמת שהקריסה היא מעשה ידיהם של הבעלים והמנהלים ולהתמודדות עם ההשלכות ובעיקר אלו הפיננסיות. מועמדים עיקריים. זה אולי מוזר, אבל העסקים המצויים במצב המסוכן ביותר מהווים עסקים מצליחים, רווחיים וותיקים (קטגוריה שכוללת די הרבה עסקים משפחתיים מתוקף הגדרתה). מדוע? התשובה מעניינת למדי. כל מי שיזם והקים אי פעם עסק מאפס מכיר את כור ההיתוך של השנים הראשונות... קשיי תזרים מזומנים. תחרות רצחנית. חוסר משווע של כח אדם. מחסור במשאבים. הזרמת משאבים. חודשים ללא משכורת לצד אידיאלים, חלומות בהגשמה וחוויית ה"עצמאות" –בקיצור החיים האמיתיים! עסקים שעוברים את התקופה הזו ואינם קורסים בה (וסטטיסטית רוב העסקים הזעירים אינם עוברים אותה בחתיכה אחת), הינם עסקים שמשלבים רעיון עסקי נכון העטוף במוטיבציה ונחישות עיקשת להצליח למרות הכל. כולם עושים הכל, סכנות חיצוניות אורבות מידי דקה במידה מספקת כדי לרתק את תשומת הלב אליהן, ולמעט מחשיבותן של מחלוקות על דברים פעוטי משקל ביחס להישרדות עסקית. חקלאות והרבה הרבה כסף. כך, אני יכול לספר על שותפות בת 80 שנה כיום בתחום החקלאות. הסבא הקים את העסק במו ידיו, בביצות. נלחם בפורעים והגן על רכושו לבד, בטרם קום המדינה. העסק הזעיר הצליח באופן כלשהו לעבור את תקופת הייסוד ושלושים שנה מאוחר יותר קנה לו את לקוחותיו ואת המוניטין שלו. Fast forward. שנת 2007. העסק גדל והתרחב אל מימדי ענק בגודלו. הגדול מסוגו בארץ. משכורות מכובדות, רכבים, כבוד וכיבודים. השקעות רחבות היקף. רווחיות נאה. מינוף נאה אף יותר. לקוחות שבויים ותחרות צולעת בתחום שבו מחסום הכניסה נמוך. אנליסט היה קורא לתופעה ליקוי בשוק. שעון חול לוחש עד לזמן שבו התחרות האמיתית תרים את הראש והמרווחים השמנים יהפכו למרווחים סבירים, ואחר כך למרווחים דקים. חמש משפחות חיות יחד, הבנים הפכו לאבות ולהם בנים משלהם. בנים שגודלו ברווחה. לא מכירים את המשמעות והערך של העסק לפני הכל ובכל מחיר. גיסים, גיסות, מחלוקות. מנהלים שדוחקים את העבודה אחד לרעהו. רמת חיים גבוהה מאד, מוסר עבודה יורד. ריבים משפחתיים על הנסיעה לתערוכה לחו"ל. ריבים משפחתיים על חלוקת העבודה. כולם רוצים להיות המנכ"ל ואף אחד לא מוכן לשאת באחריות שלו. כל אחד חושב שהצד השני מתפקד גרוע ושלא איכפת לו ולכן גם הוא מזלזל, מזניח. כבר לא מדברים על העסק ביחד כיוון ששיחה כזו מביאה לצעקות ולמריבות נוספות. בעצם – כבר לא ממש מדברים ביחד בכלל. אבל אצל השותפים הללו, "הכל בסדר"... ...יש עבודה, יש לקוחות, הפרנסה מגיעה, הבנקים נותנים אשראים. הסירנות עולות ויורדות ואין שומע.... אורות אדומים מהבהבים ואין יודע... אף אחד לא יודע לאן העסק הולך... הוא "מתגלגל", הוא מנהל את עצמו. אין תכנון אסטרטגי, אין ניהול טקטי. אף אחד לא יודע מה יקרה בעוד חמש שנים... הלא לא ניתן לדבר עם אף אחד. וברקע כסף חדש נכנס לשוק. משוטט. מחפש נישה עסקית רווחית חדשה. מחפש ומוצא! בעיות עם שותפים בעסק – צעד לפני הקריסה. מי שלא הולך קדימה הולך אחורנית. בשותפות, כאשר בעיות עם שותפים נועלות ומקפיאות את היכולת לתכנן, לנהל ולבצע בצורה עניינית המגובה במדדים אובייקטיביים, הדבר משול להתאבדות עסקית. איטית וכואבת אך בוא תבוא. בשותפות שניתחנו, כבר שנה שנייה ברציפות מאבדים נתח שוק והמחזורים הולכים וקטנים. כבר שנה שנייה ברציפות הרווחיות התפעולית צונחת... המתחרים מבססים את עצמם וגדלים... מספר לקוחות וותיקים ורווחיים מאוד כבר עזבו. רואה החשבון דואג, אבל אין עם מי לדבר, עושים "דווקא" אחד לשני, משחקי כבוד, פוליטיקה פנים ארגונית במיטבה... ...סיפור שאינו נגמר. האימפריות הגדולות ביותר, רומי העתיקה בת למעלה מ- 1000 השנים ששלטה על העולם הישן ועוד קצת, הציוויליזציה המצרית שהגיעה עד ליפו של ימינו ועוד רבות אחרות קרסו בשל, לפני כל, היעדר ניהול וקצרים בתקשורת. בעסק, בעיות עם שותפים מהוות אור אדום קריטי והתובנה המרכזית שמנהלים צריכים להשיג, ממש לפני הכל, היא שכאשר הדבר מתרחש כדאי לטפל בכך, ומהר. Better Safe Than Sorry. נתקלת בבעיות עם שותפים בעסק?... ....אתה מוזמן ליצור עימנו קשר. ליועצים שלנו ניסיון רב בטיפול במצבים מסוג זה והם ישמחו לסייע לך לטפל בו. מוגש על ידי: עדי זוגלובק, http://www.powerbusiness.co.il איסוף חומרים: חנן זוגלובק עו"ד עדי זוגלובק בעל מומחיות מקיפה בתחום ניהול תאגידים והכשרת מנהלים מבעלי חברת עוצמה עסקית, העוסקת בהנעת תהליכים עסקיים ובהשבחת הון אנושי והכשרתו. http://www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success ייעוץ עסקי,יעוץ עיסקי,ייעוץ עיסקי,עצמה עסקית,עוצמה עיסקית,עצמה עיסקית,מדיניות השקעות,טיפים,ניהול,יעוץ ארגוני,יעוץ ארגוני,יעוץ אירגוני,ייעוץ אירגוני, קואצ'ינג,

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי זוגלובק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."