חיפוש מאמרים

11609 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע כדאי לסרוק מסמכים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים מאמר י

נושא המאמר: השלב החסר בבניית אתר אינטרנט אפקטיבי
מאת: קרן זוגלובק-גל   שמור מאמר למועדפים

ההחלטה שלך להקים אתר באינטרנט היא צעד היעיל ביותר שאתה יכול לעשות.

אבל עצור לרגע!

החלטה זו יכולה להתברר כלא אפקטיבית אם לא תכין את שיעורי הבית מראש.

אתה עלול למצוא את עצמך עם אתר נטוש ושומם ולהבין שזה לא ממש מה שרצית.

מאוחר מידי!

הצעד החסר.

זהו צעד כה חשוב עד שאם תדלג עליו אתה עלול למצוא את עצמך מצטער על הזמן ועל ההשקעה הכספית בבניית האתר.

למעשה, אתה עלול להסיק מכך שאתר אינטרנט לא מסוגל לספק את סחורה.

טעות!

האם עצרת פעם לשאול את עצמך מהן הציפיות שלך מאתר האינטרנט שאתה עומד להקים?

לשם מה אתה מקים אתר ברשת?

ובמילים אחרות, מהי מטרת האתר?

איך מגדירים מטרות לאתר?

לעסקים שונים קיימים מניעים שונים להקמת אתר.

המניעים נובעים ומשתנים על פי סוג העסק שמנהלים ועל פי רמת הפעילות בה העסק מצוי .

הנה דוגמאות שליקטנו עבורכם:

בעל עסק א´ מעוניין להקים אתר באינטרנט.

הפעילות העסקית קיימת כחמש שנים.

לקוחות פוטנציאלים רבים אינם מכירים את העסק.

נפח העבודה אינו קבוע ומשתנה מעם הזמן.

בעל העסק רץ להביא עבודות חדשות.

עובדי החברה, נשלחים הביתה בזמנים מסוימים במהלך החודש משום שאין מספיק עבודה.

בעל העסק מעוניין רוצה להכניס עבודות נוספות.

מה מעוניין בעל עסק א´ להשיג מאתר האינטרנט שלו:

• זרימה קבועה של פניות של לקוחות פוטנציאלים.
• פניות מקהל יעד איכותי ומפולח שמעוניין לרכוש את המוצר/שירות בימים אלו.
• הוא היה רוצה שהקונים הפוטנציאלים יבינו שהם הגיעו למקום הנכון ושיפתחו עניין לבצע את הרכישה באמצעות החברה.. במילים אחרות, הוא היה רוצה שהאתר יעזור לאנשי המכירות שלו להשיג את המכירה.

בעל עסק ב´ מעוניין להקים אתר באינטרנט.

הפעילות העסקית מבוססת וקיימת כבר עשרים שנה.

העסק ותיק, ידוע ומוכר. הלקוחות מרוצים מהמוצרים שרכשו.

לקוחות רבים מגיעים מפה לאוזן.

יש יותר פניות ממה שהעסק יכול לטפל. המערכת עובדת ברמת עומס גבוהה.

העובדים נשחקים. הם עובדים שעות נוספות על מנת לעמוד בביקושים שממשיכים לצמוח.

בעל העסק עמוס. הוא נמצא 15 שעות מידי יום בעסק.

מה מעוניין בעל עסק ב´ להשיג מאתר האינטרנט שלו:

• הוא רוצה לייעל את תהליך העבודה מול הלקוחות.
• לבצע חלק משלבי העבודה המקדימים באמצעות האתר.
• לגרום לזרימת עבודה יעילה יותר באמצעות האתר ולהקל על העומסים.
• לסנכרן את תוכנת המשרד עם זו של האתר על מנת למנוע עבודות כפולות במערכת (קליטת הנרשמים לאתר לתוכנת המשרד ללא מגע יד אדם וכך הלאה...).
• ליצור לעסק תדמית ומיתוג של עסק מצליח, מבוסס ותורם לסביבה.
• הדבר שהוא לא בהכרח היה מעוניין בו הוא... עוד לקוחות פוטנציאלים.

מבינים את הנקודה?

עסקים שונים וסיטואציות עסקיות שונות מכתיבות מטרות שונות של אתר.

על כן כדאי שתגדירו מה אתם מצפים להשיג מהאתר שלכם.

בעזרת המטרה שניסחתם תדעו מהם הצעדים שעליכם.

כתבה: קרן זוגלובק

http://www.powerbusiness.co.il/subpage
.asp?page=webbuilding

איסוף חומרים: חנן זוגלובק

www.powerbusiness.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרן זוגלובק-גל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."