חיפוש מאמרים

11741 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הטבות מס לתושבים חוזרים - הטבות מס - תושב חוזר - מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעוני יד טיטן

נושא המאמר: שעוני יד טיטן
מאת: דוד   שמור מאמר למועדפים

חוזק מוניטין ותדמית שוק של טטה בהודו ובעולם- חברת טטה היא קונצרן הודי עתיר תקציבים ובעל דריסת רגל בכמעט כל ענף ייצור במדינה זו (96 חברות ב7 סקטורים שונים). טטה מחזיקה בקהל לקוחות אשר מוקיר את מוצריה ומזהה אותם כאיכותיים ומקצעיים, דבר המקנה לה מוניטין רב. החברה גם ידועה באתיקה שלה. עזרה ממשלת הודו - חברת טטה מקבלת תמיכה רבה ממשלת הודו, הן בפן השיווקי והן בפן הפיננסי. החברה מהווה קונצנזוס לאומי. החברה מנצלת את קשריה הפוליטיים והמדיניים של ממשלת הודו, על מנת לסחור במוצרי החברה. קשרים בינלאומיים רבים- טטה במהלך שנותיה רכשה קשרים עם מספר רב חברות ברחבי העולם וענפי מסחר שונים אשר איתם היא סחרה, ייבאה וכיו"ב. מונטין טיטן בהודו - החברה פועלת מעל ל20 שנה, ונחשבת לשם דבר בתחום השעונים, הן בשוק ההודי, והן במספר שווקים אחרים ברחבי העולם. החברה היא יצרנית השעונים השישית בגודלה כיום בעולם. ב2000 נבחרה לחברה המכובדת ביותר בהודו ע"י הצרכנים. תרזים מזומנים וכיס עמוק- הן לקונצרן טטה והן לחברת טיטן רווחים גדולים, אשר, מאפשרים לה להתנהל ללא סכנות לקריסה כללית. קהל לקוחות נאמן לחברה בהודו- קהל לקוחות החברה הוא נאמן ביותר. רישות חברת טיטן בעולם- לחברת שעוני יד משרדים מרכזיים ב4 מדינות אשר מהן קל יותר לשווק למדינות אחרות. איכות שעוני טיטן- השעונים של חברת טיטן נחשבים לאיכותיים מאוד בהשוואה לשוק ההודי ומורכבים מחומרי גלם טובים במעבדות משוכללות. החברה טוענת ששעוניה מאבדים רק 30 שניות לחודש. בקרה רבה על תהליך ייצור השעונים- תהליך ייצור הסיגרים בחברה הוא לא עניין של מה בכך, ניתן למצוא את מיטב העובדים בכל אחת מהתחנות בהן עובר השעון במשך תהליך ייצורו. ישנן הוראות מחמירות וקפדניות על תהליך גימורו של השעון. כח אדם מקצועי ואיכותי- כח האדם שעובד בחברה הינו המובחר והאיכותי ביותר שניתן למצוא בעולם. כל העובדים האחראים על תהליך הייצור עוברים מבחנים מדי פעם, על מנת לבדוק את כשירותם לתפקיד. כח אדם זול- שעוני יד של החברה מיוצרים בהודו, ועקב כח העבודה הזול במדינה, יש לחברה יתרון על חברות בינלאומיות אחרות שמיצרות את מוצריה במדינות אחרות. מעבדות מקצועיות- שעוני החברה מיוצרים בבנגלר שבהודו, במעבדות יצור מקצועיות אשר נחשבות למשוכללות והמתקדמות ביותר בעולם כיום. מגוון רחב של שעוני יד - לחברה מגוון רחב של מוצרים ומותגי משנה ממוקדי לקוח. מוצרים משלימים נוספים אותם מציעה החברה- טיטן, מציע לצרכניה מגוון של מוצרים משלימים, אשר דרכן ניתן גם כן להגיע לצרכן, ושפתחו את החברה למגוון ענפים נוספים (תכשיטים, משקפי שמש, מוזיקה ועוד). חולשה- מיתוג שלילי למותגים הודים בהשואה לאירופים- הצרכן האירופי והאמריקאי תופס מותגים הודים כפחותים בהשואה לאירופאים וזאת במיוחד בפרמטרים הקשורים לאמינות ומקצועיות. כשלון בכניסה לשוק האירופאי- החברה כשלה בנסיון להחדיר את המוצר שלה לשוק האירופאי, והביאה את החברה להפסדים כלכליים. מה שתודעתית נצרב בזכרונה. וותק החברה- החברה פועלת למעלה מ20 שנה, דבר שלא עומד לזכותה בהשוואה למותגים השוויצרים ואחרים שקיימים עשרות שנים. חוסר רלוונטיות לשוק שעוני היוקרה- שעוני היוקרה תופסים נפח מכירות גדול בעולם, ומבוססות על מיצוב ומיתוג יוקרתי. טיטן מראש לא תוכל להתחרות בשוק זה, עקב מיצובה האופנתי והלא יוקרתי. מחסור במערכת תומכת באירופה- לחברות אירופאיות אשר משווקות את מוצריה בשוויץ או באיטליה למשל קל להגיע לכל נקודה באירופה, ולרשתה במדינות היעד השכנות. הזדמנויות- גלובלוזציה- אני עדים לתקופה של גלובליזציה, כאשר בקלות יתר ניתן לסחור בין מדינות, וכאשר מגבלות ייצוא וייבוא מוסרות באופן עקבי, על מנת להפוך העולם לכפר גלובלי קטן, בו אזורים ומדינות לא מהווים פקטור בכל הקשור לפיתוח כלכלי. פשטות המכירה בעזרת האינטרנט- ניתן לראות כי ישנה עליה הולכת וגוברת במסחר בשעונים דרך האינטרנט, צורת מכירה זו הפכה את מכירת השעונים לדבר פשוט ונוח יותר הן עבור הקונה והן עבור המוכר. גידול אוכלוסין- באופן ברור ופשוט, העולם נהיה גדול יותר וכך בהתאם קהל הלקוחות של החברה גדל הן בשוק המקומי והן בעולמי. משברים בשוק השעונים האירופאים- עליית האירו ומחירי שעוני היד, בצוותא עם הירידה במכירות שעוני היד, הביאו למשברים במספר רב של חברות, אשר בחלקן עמדו על סף קריסה. איומים- שעונים רבים סביבנו- כמעט כולנו חשופים בו זמנית למספר שעונים, וזאת בשונה מהעבר, דבר שפוגם בנחיצותו של שעון היד (שעון בפלאפון, מכונית, מחשב וכיו"ב). ירידה עולמית במכירות כלליות של שעונים- שעונים נמכרים פחות מפעם, וזאת עקב נחיצותו הפוחתת של שעון היד. התעוררות השוק הסיני- חברות סיניות רבות נכנסות לשווקים אשר בהם המיתוג הוא חלק חשוב מהשוק (כמו שוק המכוניות למשל). ייתכן וגם שוק השעונים בעתיד ייכבש ע"י הסינים. עליה במכירת שעוני יד מזויפים- בשנים האחרונות, ישנה עליה גדולה בכל רחבי העולם במכירותיהם של שעוני יד מזויפים. הדבר הביא לפגיעה משמעותית בסך המכירות של כל יצרניות שעוני היד בעולם. הסרת מגבלות היבוא על שעוני יד להודו- ממשלת הודו הסירה את מגבלות היבוא של שעוני היד ופתחה את השוק ההודי למתחרות בינלאומיות, דבר שמהווה סכנה עתידית לטיטן.
http://www.casio-sale.co.il

www.casio-sale.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."