חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האוכל שאוכלים. ההבדל בין הפחמימות השונות ומה משמין יותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




חוד המחט - חנות תקליטים קנייה / מכירה / החלפה וציוד
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקליטן חתונה מסיבה DJ

נושא המאמר: טיפים לארגון החתונה
מאת: אפי הופמן תקליטן   שמור מאמר למועדפים

1. דרוג הביקושים לימי השבוע לקיום אירוע: יום חמישי בשבוע הוא היום המבוקש ביותר כי למחרת רוב האנשים לא עובדים ואפשר להמשיך את האירוע עד לשעות הקטנות אבל תאריך זה מבוקש גם על ידי מתחתנים אחרים לכן גם יהיה יקר יותר ופחות זמין. יום שלישי (פעמיים כי טוב) מבוקש קצת פחות לאחריו יום רביעי וימי ראשון ושני הם הפנויים ביותר. אם אתם עושים בר/בת מיצווה מוצאי שבת יכול להיות פיתרון מצוין וזול יותר ובסיום יש גם אופציית שישי בצהרים ועד לכניסת השבת (למי שמוגבל ברבנות) לאוהבים לחגוג באור היום .

2. בחירת תאריך לחתונה : צריך לבדוק שלא חל בספירת העומר, בין המצרים, ימי תשעה באב, מוצא"שים, בימים אלה אי אפשר לחגוג
בדקו אם בתאריך המיועד לא נערך משחק חשוב של מכבי ביורוליג או נבחרת ישראל בכרורגל?

3. בחירת אולם / גן אירועים: אחרי שמצאתם מקום שהאווירה שם לטעמכם והתאריך פנוי ועדיין לא חתמתם מה צריך לבדוק ?
1. האם יש למקום רישיון עסק (האישורים הנדרשים : כשרות , כיבוי אש, משטרה, משרד הבריאות )
2. האם חייבים לבחור בעלי המקצוע (תקליטן צלם וכו) רק "מרשימת המומלצים"
3. האם המחיר כולל את הכל או שיש תשלומים נוספים (טיפים למלצרים, מערכת הגברה, תאורה, עיצוב חופה, מפות , שעות נוספות , אבטחה וכ'ו) בדקו היטב את סעיפי ההסכם ותתעכבו על כל סעיף.
4. האם יש מגבלת שעת הסיום. האם יש הגבלת עוצמת המוסיקה אחרי שעה 23:00.
5. האם יש גיבוי למערכת ההגברה האם יש גיבוי גנראטור במקרים של הפסקת חשמל .
6. לבדוק את תנאי התשלום ופריסתו . מה כלול במחיר המנה? מה מקדמה מה גודל הקנס במקרים של ביטול
7. צוות המלצרים לא מקפל (או מתחיל לקפל) את האירוע לפני שהאירוע מסתיים. (דרכים נוספות לרמוז על סיום האירוע הדלקת אורות כיבוי מזגנים)
8. ולסיום לא לשכוח לבוא לטעימות (ולהביא חבר אובייקטיבי)

4. צילום: מצאת צלם לטעמכם ראיתם את תיק העבודות מה כדאי לבדוק עוד

1. האם צלם הוידאו מתחבר אל התקליטן לקבלת צליל נקי
2. האם הצלם פורס כבלים ברחבת הריקודים
3. האם הצלם מוסיף תאורה משלו (דבר הפוגע באווירה של תאורת רחבת הריקודים)

5. ביום החתונה:

1. לקבוע שעת המוזמנים ל 19:30 זאת השעה הסטנדרטית
2. אם חייבים ברכות / נאומים / דרשות / תודות אז לערוך למקסימום 2-3 דקות אחרי המנה העיקרית ולפני הריקודים
3. רצוי לסדר את מקומות ישיבה מראש ולהתאים חברתית את היושבים ואת המיקום הגיאוגרפי לדוגמא צעירים ליד הרמקולים ורחבת הריקודים המבוגרים במקומות רחוקים יותר.
4. אם לא ממש צריכים את הכניסה הדרמטית לאולם אז כדאי להיות כבר מההתחלה ולקבל את האורחים כך תוכלו להקדיש יותר זמן לחברים ולכל האורחים.
5. לקבוע איש קשר אחד (חבר שאתם יכולים לסמוך עליו) לתאום וניהול כל בעלי המקצוע ביום האירוע לאיסוף המתנות והסעה לחתונה ובסיומה.
6. כדאי להיכנס לחופה ביחד הכלה והחתן (ולא הכלה עם הוריה והחתן עם הוריו)
7. כדאי לסגור מראש עם רב שיערוך חופה קצרה ועניינית (ולבדוק שלא מחייב אתכם להיכנס לחדר יחוד מייד לאחרי החופה)
8. כשמתחילים את הריקודים להגיע לרחבה (האורחים לרוב לא יתחילו לרקוד לפני הכלה והחתן)
9. לא לשכוח לאכול בזמן האירוע
10. רצוי מאוד לא לשתות יותר מידי ולא להשתכר.
11. כדאי להביא בגדים נוספים לזמן הריקודים.
12. רצוי להישאר באזור רחבת הריקודים ולא לעשות סיבוב תמונות עם כל האורחים.


זאת החתונה שלכם, המסיבה שלכם, היום המאושר בחיים שלכם לכן רצוי מאוד גם להנות מיום/ערב זה

אם יש לכם הערות שאלות הצעות אנא צרו קשר עם התקליטן אפי הופמן 0522453785



www.djefi.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפי הופמן תקליטן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."