חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יזמות עסקית - המסע מצלם חובב לאיש מקצוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונות חתונה

נושא המאמר: רגע לפני החופה
מאת: דתי קל חתונות ואירועים   שמור מאמר למועדפים

ההורים נפגשים!

מזל טוב , אתם לקראת חתונה והגיע הזמן להפגיש את האורחים.

סביר להניח שאתם מכירים את הורי הצד השני ואתם נרגשים לקראת המפגש הקרוב. גם ההורים מתרגשים, גם אם הם לא מודים בכך, הרי לא בכל יום הם מחתנים ילד.

לפי הפגישה החשובה יש להכין שיעורי בית, זאת על מנת למנוע שתיקות, אי נעימויות ואפילו מריבות {כן, זה גם קרה}.

ככל שההורים ידעו יותר פרטים על הצד השני כך השיחה תזרום ותהיה נעימה לכולם, התפקיד שלכם הזוגות, הוא חשוב לקראת הפגיש הזאת.

ספרו להוריכן על הורי הצד השני: במה הם עובדים, דברים מיוחדים שעו או עושים היום, האם הם ילדי הארץ ואם לא מהיכן עלו. הימנעו מלספר שמועות ורכילויות. עדכנו את ההורים על דברים שלא כדאי להעלות בשיחה, למשל אם קרה אסון משפחתי.

אם ההורים מעוניינים לקנות מתנה, בררו מה הצד השני אוהב, רצוי לא להגזים בקניית מתנה יקרה לפעמים זה עושה רושם קצת מתנשא, רצוי גם לא להתקמצן בקניית המתנה.

עם אחד הזוגות גרושים, בדקו מה הסטטוס בין שניהם, הימנעו בעיקר מרכילות ובעיקר מנקיטת עמדה, חשוב להיות בקשרים טובים עם שני ההורים.

רצוי בפגישה הראשונה לא לצרף אחים ובני משפחה נוספים, הפגישה הראשונה צריכה להיות אינטימית בשביל שההורים יוכלו לשוחח ולהכיר טוב יותר.

אל תעלו את נושא תשלום הוצאות החתונה בפגישה הראשונה, הדבר מביא לעיתים למריבה לא נעימה. תנו להורים קודם להכיר, נושא התקציב יבוא בהמשך.

אם הפגישה נערכת בבית של אחד הזוגות בדקו מה המאכלים האהובים על הצד השני. לא נעים לטרוח ולבשל דברים שאחרים לא אוהבים. לא נעים גם לשבת ולא לאכול מטעמים שהצד השני השקיע רבות בלהכין אותם.

אם הפגישה נערכת במסעדה, רצוי למצוא מקום שלשני הצדדים יהי נעים שם, יש לבדוק את נושא הכשרות אם יש צורך ולבחור במסעדה אינטימית ונחמדה ולא במקום רועש מדי.

אם צלחתם את הפגישה הראשונה בהצלחה, אתם בדרך הנכונה, אפשר להתחיל לארגן את החתונה.
מזל טוב ובהצלחה!

לי קל אירועים.

www.datikal.co.il
קישור לאתר המקור: www.shukasakim.co.il/bizsale.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דתי קל חתונות ואירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]