חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שימוש בצירופי אותיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עופר פלאוט יעוץ עסקי קוין ניהול

נושא המאמר: איך נראה יעוץ עסקי?
מאת: עפר פלאוט   שמור מאמר למועדפים

הנה הצצה לאיך זה נראה אצלנו.
המסר החשוב ביותר הוא שאפשר לעשות משהו לגבי כל מצב. שום דבר לא אבוד – בתנאי שהמוצר הגיוני ולא משהו מופרע שאף אחד באמת לא רוצה ולא צריך (נו באמת, אנחנו יודעים שזאת הערת קיטבג, אבל מישהו חייב לציין אותה...)
השבוע הגיע אלינו לקוח חדש, מהצפון הרחוק, להתחיל לעבוד. בגלל המרחק הרב דאגנו שהכל יהיה מוכן לקראתו ושהוא יקבל "יום אימונים ארוך" וינצל היטב את שהותו בתל-אביב.
את הבוקר פתחנו בחקירה: חקירה מבוססת על שאלון מאוד מקיף, שמאפשר ליועץ המיומן לאתר את נקודות התורפה של העסק ושל הבעלים. בחקירה אנחנו מחפשים את השגיאות העיקריות, שמהן ניתן להפיק את הפתרון שיכניס סדר לבלגן.
עם סיום החקירה, היועץ הבכיר מכין תכנית עבודה מדויקת לאותו העסק. ישנן אין-ספור אפשרויות לתכניות עבודה, הן משתנות ומתעדכנות לפי מצב העסק. תכנית העבודה כוללת כמה רמות של טיפול: היועץ הבכיר שמפקח מלמעלה על בעל העסק ועל ההתקדמות הכוללת שלו על התכנית, והיועצים להתקדמות אישית, שמנחים את בעל העסק על תכניות אישיות, שנועדו להעצים אותו ולאפשר לו לראות את מצב הדברים בצורה הרבה יותר ברורה.
אז הלקוח החדש שלנו סיים את החקירה, ותוך שעה נכנס כבר לפגישת ההעצמה האישית הראשונה שלו. בסיומה הוא נפגש שוב עם היועץ הבכיר – אבל כעת היו לו הבנות והוא יכול היה להפיק הרבה יותר מזמנו של היועץ הבכיר – לשאול את השאלות הנכונות, להבין מה היועץ מצפה שייעשה וכו'.
לאורך כל היום "עטפנו" אותו עם המון ידע, חיזוקים ונתונים חשובים והוא יצא עם הרבה חומר למחשבה. למחרת היועץ הבכיר נסע אליו למפעל, להתחיל בטיפול המידי במצב.
דוגמא נוספת היא של לקוח שהתחיל עם שני סמינרים, המשיך עם תכנית העצמה אישית וממנה התקדם ליעוץ עסקי מלא. בסיום פגישת היעוץ העסקי הראשונה הוא היה נרגש לגמרי, כשהוא אמר ליועץ הבכיר שהוא יודע שעכשיו העסק שלו נמצא בדרך להצלחה.
הדברים האלה הם אלה שעושים את העבודה שלנו כל כך מהנה. הידיעה שעוד עסק ניצל ונמצא בדרך הנכונה – ושאנחנו עזרנו ליצור זאת היא מרגשת.
אתה בוודאי שואל עכשיו את שאלת מיליון הדולר – האם יעוץ עסקי מתאים לכל עסק?
התשובה היא "כן" חד-משמעי. אבל לא כל עסק צריך את אותה התכנית.
עפר פלאוט, מנהל חטיבת היעוץ העסקי, ישמח לענות על שאלותיך האישיות בנושא זה: [email protected], אתה תמיד יכול ליצור אתו קשר.

www.bizseminars.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עפר פלאוט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]