חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוככים - הדרך הטובה ביותר להצללה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול פנים עיסוי לנשים קוסמטיקאית בראשון לציון רפלקסולוגיה

נושא המאמר: מיומנה של קוסמטיקאית-7
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים

את חגית אישה כבת 40 פגשתי לראשונה כשהגיעה אליי לעיסוי בעקבות המלצה של חברתה הקרובה יונית שהיתה מטופלת שלי מזה שנים. אישה יפיפיה , קטנה במידותיה ונראית צעירה מכפי גילה, שיערה הארוך גולש במורד כתפיה ומידותיה הקטנות משוות לה מראה של אישה הצעירה מכפי גילה בלפחות 10 שנים. אישה עצמאית, עובדת הייטק.
לאחר העיסוי הראשון נדברנו לסדרת טיפולים אחת לשבועיים בהם נעשה עיסוי משולב הכולל בתוכו מיגוון טכניקות טיפול מעיסויים שונים: קצת שבדי, עיסוי צרפתי(לחיצות), לומי לומי- עיסוי בגב היד מהוואי, אבנים חמות לאורך הגב ורפלקסולוגיה לסיום..
נשים מאוד אוהבות את השילוב של הטכניקות מעיסויים שונים ושילובם של האבנים החמות למשך רבע שעה לאורך הגב, השכמות והכתפיים גורם להן להרגשת עונג צרופה.
הסעת האבנים החמות לאורך הגב והתמקדות באזורים התפוסים של השכמות והכתפיים מרפה את מתח השרירים האצור באזורים הללו. רובן של הנשים תפוסות באזורים הנ"ל משל "נושאות הן את כל עול העולם על כתפיהן".
נשים שחוות את הטיפול באבנים חמות ה"נוסעות הלוך ושוב לאורך גבן" נאנקות מרב אושר שלא ניתן לתיאור במילים. שילוב הטיפול עם אבנים חמות יוצר הרמוניה של אבנים חמות, שמנים ארומאטיים ומגע ידיים של המטפלת שמביא לתחושת רוגע וחום פנימי, איזון רוחני, שחרור מתחים רגשיים, זירוז זרימת דם, פתיחת חסימות ועוד....
לעצם המגע בגוף יש עוצמות פסיכולוגיות חיוביות, כל זה בצירוף האווירה האפלולית בקליניקה לאור מנורת המלח שמשחררת יונים חיוביים ואור עמום ורדרד עדין וניחוחות הווניל, פטצ'ולי, לבנדר הנישאים באוויר גרמו לחגית להיפתח אליי במהלך הטיפולים ולספר לי את סיפורה שנגע לליבי ולקוח כמו מסרט אימה.
חגית פגשה את דני בפאב בתל אביב הקטנה , אזור הבילויים הנחשב של תל אביב בו היתה ערב אחד עם חברותיה. היא זוכרת את הכימיה ביניהם מן המפגש הראשון, כבר למחרת ובמהלך כל השבוע לאחר מכן נפגשו ומאז לא נפרדו דרכיהם. כבר לאחר כחודשיים הכירה את הוריו ולאחר שלושה חודשי היכרות עברו לגור יחדיו בדירתה בתל אביב.
חגית שהיתה מאושרת מאין כמוה, שנים חיכתה בין שלל הדייטים שעברה ושאלות בני המשפחה בקשר לרווקותה לקשר רציני, הרתה לדני.
תחושת האושר התאפיינה אצל חגית בהרגשה חזקה של שמחת חיים, תחושות של התלהבות והרגשה שהיא ממצה את החיים בדרך של אהבה, סיפוק, הגשמה, אולם ה"גורל " רצה אחרת ואושרה לא נמשך זמן רב...
לילה אחד, בהיותה בחודש הרביעי להריונה התעוררה בבהלה למשמע קולות מוזרים. דני עמד למראשותיה, פיו ממלמל קולות מוזרים, ריר נוטף משפתיו והוא מחזיק בידו סכין מטבח גדולה, עיניו פעורות וטירוף נשקף מהן. חגית קפצה מהמיטה בבהלה והחלה לצרוח ולברוח בעודו רודף אחריה ובידו הסכין. למזלה שכנתה בדירה ממול התעוררה למשמע צרחותיה ונחלצה לעזרתה.
מה מסתבר ?
דני היה חולה נפש שמעולם לא הביא לידיעת חגית את דבר מחלתו, הוא היה מטופל מזה שנים בתרופות פסיכיאטריות והחליט על דעת עצמו להפסיק ליטול אותן.
חולי נפש שונים בתכונותיהם האישיות מהאדם הרגיל, ולפעמים הם מפתחים תגובות לא צפויות למצבים שונים. בצר לה פנתה להוריו ושאלה מדוע הסתירו בפניה את דבר מחלתו, הם הביעו צער וכלימה בשל כך וציינו שזאת מחלה גנטית העוברת במשפחתם.
למורת רוחה, הפילה את הוולד בחודש הרביעי להריונה והחלימה באיטיות מתקופה קשה של אכזבה מרה ודכדוך. לאט לאט התגברה על הקושי ונתנה לאהבה הישנה ללכת.
כאשר אתם נותנים לאהבה הישנה ללכת, אתם משדרים ליקום כי אתם מאמינים בזרימה של היקום ואז אהבה חדשה מגיעה אליכם.
לימים, פגשה את רוני , עובד חדש שנקלט בחברת ההייטק בה עבדה והתאהבה בו. נכון להיום הם נשואים באושר ויש להם בן בשם איתמר - בן שלוש.

www.morclinic.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]