חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טבעות נישואין מעוצבות – הסוגים השונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי מאמן אישי אמיר הלמר מגדלור

נושא המאמר: חשיבותו של מאמן- coacher בעל נסיון חיים.
מאת: אמיר הלמר   שמור מאמר למועדפים




חשיבותו של מאמן- coacher בעל נסיון חיים.


המפגש בין מאמן למתאמן יוצר סוג של קשר מיוחד. במפגש כזה, בו נידונה האג'נדה של המתאמן, נוצר קשר שיש בו מן החשיפה, שיש בו דינמיקה, אשר במהלכו גם המתאמן וגם המאמן עוברים חוויה.

החוויה של המאמן מתהווה בעיקר בפנימיותו, ובהיותו בעל נסיון חיים, הוא מודע לה.
החוויה לה נחשף המתאמן, בתנאיי מפגש ששוררים בו פתיחות, חום והבנה – הנובעים בחלקם הגדול מנסיון החיים של המאמן – מאפשרים למתאמן לגעת ללא חשש, במקומות הכואבים והבעייתיים שלו, ללמוד מהם ולצמוח למקום בו היה רוצה להיות.

מאמן בעל נסיון חיים – שחווה בחייו חוויות כאלו המועלות בפניו ע"י המתאמן וחוויות מעצבות אחרות – המחובר לפגיעות האישית שלו והיודע כיצד להתמודד אתה, יוכל להבין ולהכיל טוב יותר את הפגיעות האישית של המתאמן המגיע אליו.

ככל שמאמן כזה מתעמת ופועל עם הכאב של המתאמן, אך גם עם הכאב העצמי שלו, הוא מתמלא באנרגיה, יכולת ההכלה שלו גדלה, הוא הופך להיות רגיש לאחרים, מסוגל לפתח אמפתיה ויכולת הקשבה למתאמן, יש לו אפשרות לתת ולקחת, כך שעבודתו טובה ויסודית יותר והאימון הופך להיות חוויה משקמת, שתורמת להשגת המטרות והיעדים שהמתאמן הציב לעצמו במהלך חייו אך לא מימש אותן.

נסיון חיים בלבד איננו, כמובן, ערובה להיות מאמן טוב. מעבר להתעניינותו במורכבות של עצמו וביכולת לזהות ולטפל בבעיות של עצמו ומעבר להיותו איש מקצוע, חשוב מאד מבנה האישיות של המאמן.
על המאמן להיות אדם בעל אינטליגנציה רגשית – קשוב, אמפאתי, רגיש לזולת, אסרטיבי, בעל יכולת לשלוט בדחפים ולדחות סיפוקים, לחוש חמלה, ליצור מוטיבציה, לווסת מצבי רוח ולמנוע מן המצוקה להשתלט על היכולת לחשוב.

הראש והלב זקוקים אפוא, זה לזה. הכישורים הרגשיים חיוניים למאמן, כפי שחיוניים לו כישורי הראש, לצורך האיזון בין הרציונאליות לאמפאתיה.

אין ספק, שמאמן בעל נסיון חיים יבין זאת ויקדיש תשומת-לב שיטתית לאינטליגנציה הרגשית במפגשיו עם המתאמן – "להגברת המודעות העצמית, לניהול יעיל יותר של תחושותינו המעיקות, לקיום אופטימיות ודבקות במטרה חרף התסכולים, להגדלת היכולת לאמפאתיה ודאגה, לשיתוף פעולה ולקשר חברתי" (דניאל גולמן).

מאמן כזה יוכל להתחבר באופן אמיתי לחוויה של המטופל - "להיות שם בשבילו"- לגרום לו להאמין שיש ביכולתו לחיות חיים מלאי משמעות, לאפשר לו ראייה עתידית עם תקווה בשילוב עשייה.



שלכם,

אמיר הלמר
מאמן אישי ועסקי
www.migdalor.biz
050-2250225 , 077-5531550




www.migdalor.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר הלמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]