חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חוגגים ברית מילה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רוחניות ניר חוכיימה צאקרות ניר חוכימה

נושא המאמר: הצ'קרות בגופנו
מאת: חוכיימה ניר    שמור מאמר למועדפים

הצ'קרות בגופנו
לכל צ'קרה בגוף יש היבט על מחלות מסוימות. במאמר זה אפרט את הצ'קרות לפרטי פרטים.
המילה צ'קרה באה מהשפה ההודית ופירושה - 'מעגל'. הצ'קרות הינן מעגלים אנרגטיים שנמצאים בגופנו והם מפוזרים לאורך עמוד השדרה. כל מעגל אחד ממעגלי הצ'קרות אחראי על בלוטה הורמונאלית מסוימת בגוף ועל מקלעת העצבים סביבה. ישנם שבעה מרכזים אנרגטיים עיקריים מקצה הראש ועד בסיס עמוד השדרה .
מרכזים אלו ניזונים מאור הנכנס דרך כיפת הגולגולת. אור זה מתפרק לשבעה צבעים בצבעי הקשת. כל מרכז לוקח את הצבע שנחוץ לו. לפי התורה ההודית, כל חולי שלנו הוא בגלל איזשהו חוסר איזון או חסימה של צ'קרה על פי מיקום הבעיה, הם מייחסים את חוסר האיזון לצ'קרה הספציפית האחראית על אותו אזור.
לטענתם, אם נשמור על תקינות של זרימה במרכזים אלה נהיה בריאים. מה שיכול לפגוע במרכז אנרגטי זה בד"כ בעיות מנטאליות, תזונה לקויה או אי כיבוד גופנו. יש לשמור ולטפח את הנפש. הצ'קרות מתפתחות ונוצרות מהיותנו עוברים ועד יום מותנו, הן מייצגות זכויות שניתנו לנו מאז הלידה. כך למשל תינוק שננטש לאחר מספר ימים יסבול מפגיעה בצ'קרה התחתונה, ומן הסתם בכל הצ'קרות מפני שצ'קרה אחת מזינה אחת את השנייה.
ישנן 7 צ'קרות והן מסודרות על פי מקומן - מבסיס עמוד השדרה ועד הגולגולת.

צ'קרת הבסיס
מיקום - מעל עצם הזנב.
צבע – אדום
תו מוזיקלי - דו
ההקבלה שלה נמצאת על איברי המין, בהודו הצ'קרה נמצאת בין פי הטבעת לאיברי המין והיא נקראת צ'קרה הקונלדיני,המיוחסת לכל הידע שהאדם מביא איתו מגלגולים קודמים ולכל החוויות העתידיות שיחווה בגלגול הזה. בהודו לא מטפלים בצ'קרה זו אך עדיין מייחסים לה חשיבות. הבלוטה שתחת אחריותה היא בלוטת האדרנל והיא אחראית על החלק התחתון של גופנו, מעצם הזנב ומטה, היא מטפלת בלחץ דם נמוך ואחראית על כל אברי הפרשת הגוף ( שתן וצואה ).
ההיבט הנפשי – מתייחס לצרכים הקיימים שהאדם זקוק להם בחייו, על צרכי ההישרדות, וכן לייחס האדם לכסף ולאוכל ויחסיו עם אמו.
נוגע לתכונות כגון נאמנות, ניהול חיי החברה והמשפחה, אומץ, בריאות פיזית, שמרנות, פחדי נטישה, יצרים ופחדים.
ההיבט הרוחני - סיפוק הצרכים הדרושים לאדם ע"י העולם שמסביבו.
במצב של חוסר איזון של הצ'קרה האדם יאכל הרבה לחם .
הצ'קרה השנייה
מיקום - בין שערות הערווה לטבור ובתחילת החריץ של הישבן.
צבע - כתום.
תו מוזיקלי - רה.
ההיבט הפיזי - מערכת המין ומערכת הזרימה, מעיים, גזים, רחם, שחלות, ערמונית ואשכים. אברים מקושרים: בטן תחתונה עד לטבור, המעי הגס, אברי המין הפנימיים, מערכת עיכול תחתונה, המעי הגס, שלפוחית השתן, גב תחתון, אגן הירכיים, מפרק הירך, המותניים, התוספתן, בלוטת הערמונית.
ההיבט הנפשי - זרימה בחיים, סקרנות כלפי המין השני, יצרים ,יצירה , יחסי מין וקרירות מינית.
ההיבט הרוחני - שמחת חיים, סקרנות והנאה מקיום יחסי מין.
חוסר האיזון של הצאקרה יביא לבעיות פוריות ולבעיות בדרכי השתן.






הצאקרה השלישית - מקלעת השמש
מיקום - נמצאת בקסיפואיד( עצם הסטרנום).
צבע - צהוב.
תו מוזיקלי - מי.
ההיבט הפיזי - איברים פנימיים כגון הכבד, הקיבה, כיס המרה, מערכת העיכול. אברים מקושרים: לבלב, טחול, מערכת העיכול, תריסריון, סרעפת, כבד, כיס המרה, המעי הדק, גב אמצעי ובאספקטים של מערכת העצבים.
ההיבט הנפשי - הערכה עצמית נמוכה, פחדים, תלות באחרים, פסימיות, רגשי אשם, אדם המודד את עצמו על פי תגובות הסביבה, בריחה מאחריות, חוסר שאפתנות, התמכרויות, חשדנות, בלבול, קושי בקבלת החלטות, קמצנות, רגשנות ללא רגישות, בעיות סמכות. אגו מנופח, שתלטנות, רצון להכתיב דעה. חוסר או עודף בטחון עצמי. זאת למעשה הצ'קרה הכי בעיתית, כיוון שלכולם ישנה איזושהי בעיה של ערך עצמי ודימוי עצמי.
ההיבט הרוחני - גילוי עצמי מתוך הנאה ולא מתוך השוואה.
הצ'קרה הרביעית
מיקום - הלב.
צבע – ירוק.
תו מוזיקלי - פה.
ההיבט הפיזי - לב, ריאות, אברי הנשימה, סמפונות, עצם החזה, מערכת חיסונית, שדיים, גב עליון, שרירי הכתף. אחראית על הלב ריאות וידיים אחראית למחלות לב ונשימה ולחץ דם גבוה
ההיבט הנפשי מדברת על אי יכולת לאהוב על יחסי נתינה וקבלה אם אני אוהב את עצמי אז אני יכול להכיל את האחר ממקום של חמלה והבנת חולשת האחר יכולה להתקיים בתנאי אחד שיש איזון בין נתינה לעצמי לבין נתינה לאחר ולא יבואו על חשבון אחד מהם גם אהבה אוניברסאלית ללא תנאי
הצ'קרה החמישית
מיקום - הגרון
צבע - כחול
תו מוזיקלי - סול
אחראית על בלוטת התריס, האוזניים והפה. בהיבט הנפשי - פחד מפני ביקורת וכתוצאה מכך תופעות של בישנות, חשש להתבטא, תחושה של גוש חוסם בגרון, דיבור בקול רועד, פחדים וחרדות מפני העתיד, תשישות מנטאלית, ריצוי הסביבה, דיכאונות. מכיוון שכל אדם ואדם מבטא את עצמו באמצעות הגרון, בעיה בצ'קרה זו, צ'קרת הגרון, מסמלת אי מיצוי הפוטנציאל העצמי, חוסר יכולת לביטוי ה'אני' ואי מימוש הייעוד האישי.
בהיבט הרוחני - התחברות לייעוד האישי ומימוש עצמי מתוך הנאה.
הצ'קרה השישית - " העין השלישית"
מיקום - בין הגבות
צבע - סגול
אחראית על האוזניים, האף, עין שמאל, מערכת העצבים, בלוטת יתרת המוח, אברי החושים, בלוטת ההיפופיזיה, פיקוח על ההורמונים, מוח שמאל. בהיבט הנפשי - כל נושא האינטלקט, בעיות למידה וריכוז, החיבור העצמי לאינטואיציות , חיבור לידע הקולקטיבי. כשהצ'קרה לא מאוזנת תהינה בעיות של קשב וריכוז, דיסלקציה ובעיות למידה. לפעמים הצ'קרה פתוחה מדי והיא גורמת לבעיות דיסלקציה שונות. בעיות פיזיות כתוצאה מחוסר איזון בצ'קרה זו הן כל בעיות הסינוסים והאלרגיות למיניהן.
בהיבט הרוחני - חיבור לדת , חיבור לידע אינסופי מתוך הבנה שהאדם הוא חלק ממנו.




הצ'קרה השביעית – צ'קרת הכתר
מיקום - מרכז הגולגולת
צבע - לבן
אחראית על העור, השלד והשרירים. איברים מקושרים הם גזע המוח העליון ובלוטת האצטרובל. מטפלת ברבדים רוחניים, מייצגת השראה, איחוד העצמי עם האלוהות, ענווה, אצילות רוח, ערכים, עקרונות מוסר, רוחניות, צניעות, יושר פנימי, הילינג בלתי אמצעי.
בהיבט הרגשי - תחושת חוסר יעוד, אי שקט, שעמום, בלבול, חוסר בטחון בעצמי וביקום, קושי להתחבר לממדים הרוחניים, ניתוק מהמציאות, נמצא על גבול השפיות, רגישות לאורות ולצלילים, סכיזופרניה .
בהיבט הפיזי- עייפות ותשישות נפשית ורוחנית, אפילפסיה, ורטיגו, נשירת שיער, בעיות זיכרון.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חוכיימה ניר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]