נושא המאמר: הדפסה על כובעים וחולצות לילדי קייטנות - פרסומת מהלכת לקייטנות
מאת: צבי סתיו שמור מאמר למועדפים
הקיץ מתחיל ואיתו נפתחות שלל קייטנות מסוגים שונים, אחד מהאמצעים לשליטה ובקרה על הילדים זה פשוט להלבישם בחולצות מודפסות בצבע אחיד ובולט, כובעים על הראש מפני השמש וכך, כשיש הרבה ילדים, קל יותר לעקוב אחריהם, הלא כל האחריות מוטלת על מדריכי הקייטנה.
מנהג טוב ומועיל למוכר ולקונה הנהיגו מפעילי קייטנות בעת הרשמת ילדים לקייטנות שלהם.
הילדים מקבלים חולצת טריקו וכובעים מודפסים עם לוגו מושקע. הדפסה על חולצות וכובעים היא השקעה קטנה מאוד ומשתלמת.
לכאורה, זוהי פרסומת מהלכת (חינם) ברחוב, ברחבי הארץ (אתרי טיולי-משפחות), בחוגי העשרה וכו'.
הפרסומת צועקת בצבעים בולטים משהו מעין זה : "אני גאה להמנות עם הקייטנה של x .
המתעניין הסקרן שהפרסום (החולצתי-כובעי) צד את עינו, יתקרב אל "המפרסם הצעיר" ירשום
לעצמו את שם הקייטנה ומס' הטלפון או האתר שלה באינטרנט וקרוב לוודאי שגם יתענין "איך הקייטנה?"וישמע תשובה לקונית "כיף !"
החולצה והכובע המודפסים עשו את שלהם למען מפעילי הקייטנה במחיר שאינו עולה על 10 ₪. והמימון ? כלול במחיר !
למעשה, מה יש לנו כאן ?
1 - קייטנה אחראית הדואגת לבריאות הילדים ע"י הגנה מפני חשיפה לשמש הקייץ באמצעות חולצה וכובע שהם גם פרסומת קבועה שלא נשכחת כמו : אחרי שידור טלוויזיה או עיתון המושלך לפח בגמר קריאתו.
2 - עלות פרסום זניחה שאינה מורגשת אצל מפעיל הקייטנה המפרסם אותה.
א. עלות הפרסום על חולצות וכובעים, ובכלל על מוצרי פרסום נחשבת לנמוכה מאד והיא מובנית
במחיר למשתתפי הקייטנה.
ב. אין צורך בהשקעה נוספת עבור פרסום נמשך לטווח ארוך. כי הוא נעשה חינם ע"י סוכן משנה
שהוא הילד מהקייטנה.
3 - יש סיכוי רב שתצליחו ליצור עוד מחזור קייטנה אחד אם תקדימו לשלח לרחוב את הפרסומת
המהלכת, עי" כך שתקדימו את ההרשמה לקייטנה שלכם ותבטיחו לתת לילדים את החולצה והכובע בעת ההרשמה !
לסיכום - קיבלתם קייטנה רווחית ומצליחה, בהשקעה אפסית במוצר פרסום עם הלוגו שלכם !
צבי סתוי - סתיו מוצרי פרסום
www.stvi.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צבי סתיו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.