חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נישואין עם רוסיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אדריכלות ישראל פנג שואי מרכז ג'וזף יו לפנג שווי

נושא המאמר: אדריכלות ישראלית מודרנית בעיני הפנג שואי
מאת: מאסטר מרינה שולמן   שמור מאמר למועדפים

אדריכלות ישראלית מודרנית ופנג שואי

שמעתם בוודאי שרמת הבנייה בעבר היתה גבוהה יותר. ואכן כך. בעבר הבניה הייתה איכותית ונכונה יותר בהיבט פנג שואי. לא לשוא בניינים ישנים בתל אביב נשמרים בקפידה ואנו לא מפסיקים להתפעל מיופים ומההרמוניה שבהם.
בעת בה החלה תל אביב להיבנות, אדריכלים היו קרובים יותר לטבע והרגישו אינטואיטיבית איך יש ואיך אין לבנות. הם הבינו שבכל דבר צריך להיות איזון והרמוניה. חזית הבית היתה מוגדרת בבירור לרבות התאמה לחוקים הקלאסיים.
האדריכלות המודרנית דוגלת בחופש שבבחירת הסיגנונות והזרמים. עידן האדריכלות 'החדשה' מתרכז בבניה מהירה, מינימום הוצאות ועם "אוריגינליות".
ידע של חוקי הפנג שוואי ושימוש בהם בתכנון ובניית הבית או בניין מסחרי ממשיגים את הצלחת הפרוייקט ומשרים אווירה טובה לדיירים.


בתמונה הנ"ל, ביניין תל אביבי מרכזי גבוה ומסיבי 'הצומח' מעמוד צר. מראה הביניין מזכיר אדם העומד על רגל אחת. משדר חוסר יציבות ואי בטיחות. בתת-המודע באיי הבניין ודייריו ירגישו חוסר ביטחון והעסקים לא יהיו יציבים שם לאורך זמן. במילים אחרות העינינים יתחילו "להתנדנד" ודיירי הבית יחושו דאגה.

להזכירכם את עיקרון הפנג שוואי - רוח נעימה מביאה את הצ'י (אנרגיה קוסמית) ומים נקיים אוגרים אותו ושומרים עליו. לכן אנו מרגישים טוב על שפת היםף נהר או אגם.
. בהקשר לעסקים הקירבה למים משפיעה על ההצלחה. במיוחד אם מדובר בבתי קפה, מסעדות או בתי מלון. למשל המרינה בהרצליה. תנסו להגיע לשם בשבת ולהכנס למסעדה או קפה. הכל "מפוצץ". וזה לא בגלל העיצוב הנפלא והמחירים הנמוכים. ההיפך הוא הנכון. סוד ההצלחה נמצא במיקום יפה, ובקירבה למפרץ קטן ומרינה של סירות. המקום מוגן מרוחות חזקות מכל צדדיו. לכן הצ'י הטוב לא מתפזר אלא נאגר ע"י המים ומועבר לסביבה המיידית.
עם זאת, לא מומלץ לבנות בתי מגורים סמוך מדי למים. קירבה יתירה מעיקה כחשש לטביעה (בים או נהר). יש לכך דוגמאות ידועות בין היתר משפטים רבים המתנהלים נגד היזמים והפסקת בניה הביניינים טבעו אם לא בים אז בניירת ברשויות השונות.
קירבה יתירה למים יוצרת בלאי מואץ בחומרי הביניין, היווצרות מהירה של חלודה ולפיכך אחזקת הבית יקרה.
הבית חייב לעמוד על קרקע מוצקה ולא על דיונת חול הגורמת לו לשקוע כל שנה.
הכניסה לביניין הינו פרט חשוב בפנג שוואי. הכניסה לביניין משולה לפה אנרגטי שדרכו נכנס הצ'י ומזין את כל הגוף.
להלן שתי דוגמאות של מבני ספורט (קנטרי)בצפון תל אביב. במבנה הראשון, הכניסה מאוד רחבה, מוארת ויוצאת לפארק יפה - מזמינה מבקרים להיכנס לביניין.

הרחבה הגדולה לפני הכניסה מדומה לאגן מים האוסף ושומר את הצ'י ובכך גם מבטיחה שיגשוג עיסקי.
במבנה השני הכניסה נמוכה וצרה, איזור הדלת חשוך ומימדיה אינם מתאימים לבניין הגדול של הקנטרי. לפני הכניסה, מרחב קטן. חשוב לציין שהכניסה עצמה נמצאת בעורפו של המרכז המסחרי ובסמוך לפחי זבל.
אם האדריכל היה מודע לחוקי הפנג שוואי הנובעים מהגיון בריא, בעלי המקום לא היו חוסכים את כישלונם העיסקי ופשיטת רגל.
בפנג שוואי אנו משתמשים בחמשת היסודות ( 5 סוגי אנרגיה) – אש, מים, אדמה, מתכת ועץ. לכל יסוד, צורה וצבע האופינים לו. בין היסודות קיימים יחסי גומלין. אש מוליד אדמה אשר מולידה מתכת אשר מוליד מים אשר מוליד עץ. העץ מוליד אש וחוזר חלילה.

הקומפלקס הידוע של בינייני עזריאלי - לפי הפנג שוואי, שלושת הביניינים מסמלים מתכת (בניין עגול), אדמה (מרובע) ואש (משולש). סיום בנייתם של בנייני עזריאלי היה "קפוא" הרבה שנים משום שהלהב הענקי של הביניין המשולש "איים" על הביניין המרובע ולא נתן לו להתפתח בו בזמן שהביניין העגול שגשג כלכלית. בפנג שוואי לתופעה זאת קוראים "חץ מורעל" או SHA CHI.
כעת הבניין המרובע (אדמה ) בנוי והוא מסמל לפי פנג שוואי את יסוד העץ, הווה אומר, האיזון האנרגטי השתנה. עכשין האנרגיה זורמת מה"עץ" (ביניין מרובע) אל ה"אש" (ביניין משולש). אבל "אש" שולטת על ה"מתכת" (בניין עגול). זאת אומרת שעם סיום הבניה ההצלחה של הביניין העגול צריכה להשתנות.
נראה מה יגיד לנו העתיד...

מרכז ג'וזף יו לפנג שואי ומטפיזיקה סינית
מאסטר מרינה שולמן
03-7411080
www.fsrc.co.il

www.fsrc.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאסטר מרינה שולמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]