חיפוש מאמרים

11503 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לשלשת יונים - נזקים לאדם ולרכושו





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה מפרסמים בלוח החזק באינטרנט - שוק עסקים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קופרייטינג כתיבה שיווקית שיווק ופרסום עסקים למכירה

נושא המאמר: כיצד לבחור שם לעסק
מאת: אריאלה זמיר   שמור מאמר למועדפים

מהו הזמן הנכון להעניק לעסק שלנו את שמו? מהו שם טוב? ואיך למען השם יוצרים אותו?
אריאלה זמיר בעלת עסק לשירותי כתיבה ותוכן לעסקים קטנים,"זמיר- מילת מפתח", כתבה עבורכם 10 טיפים. חומר למחשבה.

ואלו שמות
רגע אחרי שהחלטנו סופית שאנחנו רוצים להקים עסק משלנו, מגיע הרגע בו אנו מחפשים בלהיטות אחרי שם לעסק. שם קצר, מדליק, מצחיק. קולע, נוגע, פוגע. אנחנו שואלים חברים, מטרידים את מנוחתם של בני משפחה, מתייעצים בפורום קריירה, מבררים בפורום של קופירייטרים מגלגלים על הלשון ומחליטים.
רגע! לא כל כך מהר.

רבים מאיתנו חושבים ששם זה הדבר הכי פשוט והכי מהנה בכל הקונסטלאציה הזו שנקראת "עסק".
מהנה? –בהחלט! פשוט? ….

הדעות לגבי בחירת שם לעסק מאוד חלוקות. אני מכירה כאלו הסבורים, שהעניין בכלל לא כל כך חשוב בכדי להשקיע בו זמן, מחשבה ואנרגיה.
לא חשוב כי התוכן שאנו יוצקים לעסק, המיתוג שאנו יוצרים לו, החשיבה היצירתית וההתנהלות הכלכלית, הם הדברים המהותיים שיהפכו את העסק שלנו לעסק מצליח.
רבות הדוגמאות: החל מהמותגים הספורטיביים למיניהם דרך מעצבי העל הידועים וכלה ב"קוקה קולה" (מה זה בכלל קוקה קולה?...).
על פי התיאוריה הזו כל עסק יכול להיקרא, או לא. NO NAME"" טוב גם הוא לצורך העניין.

העניין הוא, שלא פעם בעלי עסקים מחפשים שם שיביע את עצמם, שיצור נבדלות.
זה טוב לסינון לקוחות, להפגנת ייחודיות ולהזכיר לכם את המיקוד שלכם.
טיפ מס' 1:
גלו את הזהות שלכם
מהי הליבה?
מה הייחודיות?
מי קהל היעד?

אם את מעצבת בגדים לנשים בהתאמה אישית. בפעם הבאה כשיפנו אלייך מהמפעלים של ZARA לעצב עבורם את הליין האולטימטיבי הבא, את תדעי שזה לא את. מצד שני איך הלקוחות הייחודיות שלך, אלה שקשה להן למצוא בגדים ההולמים את גופן, אלה שנאלצות להסתיר פגמים כל שהם, איך אלו תדענה שהעסק שלך נולד בדיוק בשבילן? אם תיתני לו את השם: "ענבל- מעצבת".

טיפ מס' 2:
שם טוב הוא שגריר טוב.
הזהות העסקית שלכם מגובשת, ובכל זאת יש לכם רק משפטים באורך קילומטר בראש כדי להביע את מה שאתם רוצים. זה טוב? זה לא.
שם צריך להציג את העסק שלכם בצורה ממוקדת כבר מהשנייה שכרטיס הביקור פוגש בלקוח הפוטנציאלי שלכם.

טיפ מס' 3:
בחרו בשם קצר וקליט. (עד 3 מילים!).
יוסי- מפיק אירועים, זה בסדר?
זה לא. מה פה מיוחד? מה מושך? מה זה מקרין? – כמעט לא כלום למעט העיסוק. אנחנו יודעים שיוסי לא אופה עוגות ביתיות. אז מה?.



טיפ מס' 4:
דאגו שבשם שלכם תהיה לפחות טיפונת לחלוחית:
ביטויים, משחקי מילים, חרוזים –כל אלו יכולים למשוך, לסקרן ליצור עניין.
אם השם שלך הוא סיגל ואת מארגנת מעגלי נשים, החרוז יכול להוות עניין, לדוגמה: "עם סיגל במעגל".
"כפתור ופרח"- אם אתה יוצר כפתורים וידיות מחמר פולימרי (פימו).

מה מייחד את השמות האלו? שכל מי שנתקל בהם, מבין מהרגע הראשון את המהות של העסק, ומהרגע השני הוא מחייך, מסתקרן. יש מקום לשאלות: לאלו נשים מיועד המעגל? איפה אתה מוכר את הכפתורים שלך? אבל אף אחד לא יתהה על המהות.
אני מודה, אני פריקית של חיבור למהות לא רק למה שאתם רוצה לשדר: הצלחה, מצוינות, אינטימיות וכו'.

המהות של העסק שלכם בהחלט לא תהיה ברורה אם החלטתם להעניק לעסק שלכם את השם "סימפטיה".
לא יהיה אחד (שיהיה לו זמן להתעניין), ושלא יחקור אתכם מה בדיוק אתם עושים.
ניתן לראות בזה חשיבה יצירתית. אני בעד! בעיקר... אם מדובר במישהי שקוראים לה סימה והיא מתעסקת בטלפתיה.

ומה עושים עם הסתימות?
טיפ מס' 5:
לכל שם ניתן ורצוי להוסיף תת שם.
למה בעיתון יש כותרת וכותרת משנה? כדאי להכניס את הקורא לתוך העניינים.
אותו הדבר בשמות. מצאתם לכם שם ש"עושה" לכם את זה אבל לאחרים הוא חידה? – כתבו לו פתרון. מתומצת וענייני. גם אם לאחרים הוא אומר משהו, עדיין אני ממליצה בחום על תת שם.
(סינון לקוחות, מיקוד – זוכרים?).

"סימפטיה"
תקשור ופענוח חלומות

"קונוטאציה"
משחקי חשיבה יוצרת.

"מיליגרם"
אימון אישי להרזיה

איך יוצרים שם שיהיה קצר, יצור ניצוץ ויאפיין את העסק שלכם?
טיפ מס' 6:
צוללים אל עולם המינוחים של העסק
אם אתה בעסקים של צלילה "שנורקל"- לימודי צלילה לילדים, יעשה את העבודה מצוין.

אפשר לגלוש לשפות אחרות, להיעזר במטאפורות, דימויים, סיכול אותיות וכל מה שעולם המילים והצלילים מציע לנו, והוא מציע הרבה!

יש כאלו, שמאוד מעוניינים שהשם שלהם יופיע כחלק משם העסק, בעיקר כשמדובר במקצועות יצירתיים.

טיפ מס' 7:
בדקו היטב את האותיות של השם שלכם
לא פעם הוא יכול להוות בסיס לשם העסק (שיופיע מתוכו- ממש כך), או יתחבר למילה אחרת
שמתאימה לתחום בו אתם עוסקים.

טיפ מס' 8:
גם גראפיקה יכולה לתמוך ברעיון.
אותיות קטנות, גדולות הפוכות וכו'.
בחרו לכם מעצב טוב, הוא יכול לחולל פלאים.

טיפ מס' 9:
יגעתם ומצאתם –תאמינו!
גלגלו אותו שוב ושוב על הלשון, וודאו שאתם שלמים איתו. בדקו שאתם מתמוגגים כל פעם שהוא יוצא לכם מהפה. הרגישו את החשק להכריז עליו בקול גדול, ואם לא....

טיפ מס' 10:
שם זה לא קיר
אפשר לשנות, אפשר להחליף. אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט הראשון שכתבתי "עסק אינדיאני" בבלוג שלי "מילה של עסק" המפורסם ב"גולדה" ו"בקפה דה מרקר", הוא מדבר בדיוק על זה: על הקושי למצוא את השם הנכון. מניסיון, זה לא כל כך נעים להחליף שם במיוחד אם זה לא נעשה בשלב "ההרצה" אבל... אם אתם חייבים, אתם מוזמנים לחזור להתחלה.


"זמיר- מילת מפתח", שירותי כתיבה ותוכן.
www.zamirkeyword.co.il




www.zamirkeyword.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאלה זמיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."