חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתרי סקי מעניינים בעולם - ציוד סקי - חופשת סקי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור יח"צ עיתון שיווק

נושא המאמר: איך להגיע לדפי העיתון ולתוכניות טלוויזיה ?
מאת: לי טורסטון -עדני    שמור מאמר למועדפים

כל החברות רוצות , לקדם את עסקיהם, כולם רוצים לקרוא על העסק שלהם בעיתון, לראות את עצמם בטלוויזיה ולהפוך לאייטם הכי לוהט בתקשורת. הדרך המקצועית לעשות זאת, היא באמצעות יחסי ציבור.

ישנן הגדרות רבות ושונות אולם ההגדרה הרחבה והטובה לדעתי היא: מאמץ מתוכנן ומתמיד לקשר בין העסק (חברה, מוצר, אדם) לבין קהלי המטרה שלו, שהופך אותם למוכרים בצורה חיובית. חברת אירועים תרמה את זוהי פעילות יחסי ציבור,

מדובר בדיאלוג מתוכנן וממושך בין העסק או הארגון חברה לקהל המטרה שלו, ותכנונו חשוב מאד על מנת לבדוק לאן העסק רוצה להגיע: מהן המטרות ויעדי פעילות יחסי הציבור? מי קהל היעד? איך מתכוננים לעשות זאת? וכמובן באילו אמצעי תקשורת רוצים להשתמש?

כאשר עסק קובע לעצמו אסטרטגיה((מטרות ויעדים) בפעילות יחסי הציבור הוא צריך להגדיר אותן באופן המאפשר הצגתן בתקופת זמן ריאלית. מטרות יחסי הציבור צריכות להיות כפופות לתוכנית השיווק של העסק, והמטרות יכולות להיות בהתאם לצרכים, לדוגמא : למצב עסק כמוביל בתחום האירועים והתערוכות בארץ, להגדיל מכירות או לחשוף מוצר או שרות חדש.

כללי המשחק
אם אתם רוצים לבצע יחסי ציבור לעסק שלכם, השאלה הראשונה היא: מה אתם מצפים מיחסי הציבור? חשוב לזכור כי פעולות יחסי הציבור נועדו לשרת את מטרות ויעדי החברה, ומכאן להיות כפופים להן. כל הפעילות מכאן ואילך צריכות להיות מתוכננות . יחסי ציבור לא מתוכננים העובדים בשיטת ה"שליפות" יכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת לעסק.

חשוב גם לזכור שיחסי ציבור, לא רק מסיעים לעסקים להגיע לעיתון אלא גם עוזרים בבניית מותג, העלאת מודעות למוצרי החברה ושירותיה, העברת מסרים, קשרי לקוח-קהילה, הגדלת מכירות, טיפוח גאוות יחידה טיפול, במשברים ועוד.


חשיבות יחסי הציבור
עסקים שונים לא מבינים תמיד את חשיבות יחסי הציבור וגם יוצאים מנקודת הנחה שיחסי ציבור הם רק נחלתם של עסקים וחברות גדולות, וזאת בגלל חוסר תקציב וחוסר הבנה לחשיבות ולתרומת יחסי-ציבור לעסק.

בעלי העסקים לא מודעים כי דווקא בתקופה של שוק תחרותי בו העולם הפך לכפר גלובאלי, עסקים חייבים להביא את המסר שלהם לידיעת ציבור רחב ככל האפשר. להשקעה ביחסי ציבור יתרונות כלכליים ברורים כאמצעי להגיע לתודעת הציבור. העלויות של מערכת יחסי ציבור זולה יותר מכל אפיק פרסום אחר (על כל השקעה של דולר ביחסי ציבור ההשקעה בפרסום היא 10 דולר). באשר לאפקטיביות, ליחסי ציבור תהודה רבה, והסיבה לכך' ידיעות עיתונאיות וכתבות טלוויזיוניות נתפסות בעיני הציבור כאובייקטיביות, מהימנות, אמינות ועובדתיות.

למרות זאת, הבעיה הניצבת בפני מנהלי העסק, היא לבחון את הערך הכספי של יחסי הציבור, יחס העלות תועלת שמביאה ההשקעה בתחום. הבעיה קשה משום שקשה לבודד את משתנה יחסי הציבור ממשתנים אחרים כמו תקשורת מפה לאוזן, קידום מכירות, פרסום ושיווק.

אם עדין לא הגעתם למצב שבו אתם יכולים להרשות לעצמכם איש יחסי ציבור אז הנה כמה טייפים שיכולים לעזור לכם עד שתהיה לכם האפשרות: כדי לבצע יחסי ציבור טובים לעסק/ חברה עליכם לנסות לחשוב כעיתונאים ולהבין את האופן בו הם פועלים. כעיתונאים, אתם מעוניינים להיות מעניינים וחדשנים אתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם מידע שהם לא ידעו, חשבו או קראו קודם לכן. מידע שישרת את קהל הקוראים. כמו-כן חשוב שמידע יהיה אמין והעובדות מדויקות.

מכאן, כבעלי עסקים נסו לספק לעיתונאים את מה שהם רוצים לשמוע. חשוב לציין, כי החשיבה לא מסתכמת רק בראיה עיתונאית, איש יחסי ציבור חושב בחמישה כובעים שונים: כובע השוק, מנהל העסק, מנהל שיווק, עורך ועיתונאי. יחסי ציבור שנוצרים מהיכולת לחבוש ולהחליף את כל הכובעים הללו הם הדבר הנכון והטוב ביותר לעסק.

*הכותבת היא מנכ"לית
משרד שירון יחסי ציבור www.shiron.biz

www.shiron.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי טורסטון -עדני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]