חיפוש מאמרים

11723 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסכם ממון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקי אימו אישי תכנית עסקית אימון

נושא המאמר: תכנית עסקית - כלי גדול לעסק קטן וכלי ענק לעסק גדול!
מאת: לילך זיו-קנדלי   שמור מאמר למועדפים

תכנית עסקית - כלי גדול לעסק קטן וכלי ענק לעסק גדול! / לילך זיו-קנדלי


תכנית עסקית, לשם מה ?!
התכנית העסקית היא הבסיס לכל פעילות עסקית ומהווה כלי תכנוני המלווה את בעל העסק לאורך כל הדרך.
מיועדת לכל מי שמעוניין לתכנן את פעילותו העסקית, להקים עסק, להיכנס לפרויקט, להכניס שותף, להכניס משקיע לעסק, לקבל הלוואה מהבנק או מכל גורם אחר.
התכנית העסקית מלמדת את הקורא על העסק, על המדיניות העסקית ובעיקר על הערכת העתיד- הצפי למחזור כספי ולרווחים על פני זמן.

מהן המטרות שעבורן כותבים תכנית עסקית ?
1. לבחינה מסודרת ומבנית של כל רעיון, פרויקט או עסק – עבור בעליו.
2. לבדיקת כדאיות כלכלית .
3. לגיוס הון.
4. לשיתופי פעולה עסקיים.
5. לגיוס ערוצי שיווק חיצוניים לעסק.

מהם היתרונות של תכנית עסקית, עבור בעל העסק ?
התכנית העסקית היא תכנית פעולה אופרטיבית- מורידה את החזון והופכת אותו לתהליך עבודה לצרכי העסק.
משמשת כ"מצפן" בתהליך הניהול השוטף- כחלק מניהול עסק, על בעליו לעסוק לא רק בכיבוי שריפות ובעבודה שוטפת אלא, לפחות שעה בשבוע, להקדיש לבנייה ארוכת טווח של העסק, בחינת הכדאיות של מרכיבים עסקיים שונים, תכנון האסטרטגיה העיסקית והשיווק להמשך. תכנון זה מתבצע היטב בעיקר מול התכנון ההתחלתי אשר מפורט בתכנית העיסקית.
עליך לעיין בה, לשאול שאלות ולבדוק את עצמך. לדוגמה:
האם אני משווק בכל דרכי השיווק שתכננתי? אם לא, מדוע?!
האם אני באמת מתחרה באופן שקבעתי? האם הכנסותיי עולות בהדרגה על פי המתוכנן?
האם הגיע הזמן לפרוץ קדימה? האם אני מעל נקודת האיזון החודשית?

איך כתובה תכנית עסקית ?
את התכנית כותבים בהתאם למי שאליו היא מיועדת. מסיבה זו ניתן לראות תכניות עסקיות שונות אשר כתובות באופנים שונים.
כשאנו כותבים את התכנית לעצמנו, היא יכולה להיות תמציתית יותר, כי אנו מבינים הרבה הנחות בסיס ואין צורך לפרטן. לעומת זאת, כאשר התכנית נכתבת לגורם חיצוני יש צורך במיומנות רבה יותר, דיוק בפרטים וכתיבה באופן מובנה ומסודר.

מרכיבי התכנית העסקית ?
בכל תכנית עסקית המרכיבים והמבנה שונים מעט. אני מפרטת בהרחבה את הסעיפים הכלולים בתכנית עסקית, בתכנית שלך, תציין את הסעיפים הרלבנטיים בהתאם לגורם עבורו נכתבת התכנית.

חלק 1 - פרק מילולי
תמצית המנהלים - כרטיס הביקור של התכנית העסקית. תמצית של כל הסעיפים בחלק 1. מהות העסק, סכום הגיוס, פירוט התגמול למשקיע, יצירת רושם שזו הזדמנות פז עבורו.
חזון ומטרות העסק - לאן רוצים להגיע ומה מתכוונים לבצע.
תיאור העסק, פרופיל חברה - מוצג רק במידה והעסק קיים, וכעת משדרג את עצמו. כולל תחומי פעילות, מבנה הבעלות של החברה, מצב פיננסי בשנים אחרונות, מבנה פעילות ותפעול עד כה.
תיאור בעל העסק - מיהו, מה הרקע שלו, השכלתו, ניסיון קודם. בשותפות יש לתאר גם את מבנה השותפות.
תיאור המוצר\המיזם\השרות - הייחודיות שלו, היתרונות והחסרונות, תיאור טכני של המוצר, תכונות עיקריות, תחומי פעילות, עלות, השוואה למתחרים.
ספקים - הספקים שעליהם מסתמך העסק, רמת הקשר והתלות, הסדרי עבודה, אופן השרות, תנאי אשראי.
מתחרים - מתחרים ישירים ועקיפים. איפיון שלהם, SWOT, מי הם, יתרונותיהם וחסרונותיהם בהשוואה לעסק, דרכי ההתמודדות של העסק.
לקוחות - מהם קהלי המטרה, הרקע שלהם, מעמד סוציו-אקונומי, עיסוקם, השכלתם, שפות.
השוק - ניתן לתאר בכמויות או ב-% מהשוק או בכסף. יש לתאר את השינוי החזוי על פני השנים.
תכנית השיווק - בוחנים את התפיסה השיווקית וערוצי השיווק העדיפים.
מבנה מערך השיווק, אסטרטגיה שיווקית, צינורות השיווק, טקטיקות שיווקיות.
תמהיל השיווק, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה, מדיניות קידום מכירות.
תוכנית המכירות- כמויות, מחירים.
אמצעים ותקציבי שיווק- לפרוספקטים, כנסים, פרסום.
המישור הארגוני - בחינת משאבי כח האדם הנדרשים להפעלת העסק ואת המבנה הארגוני של העסק, אנשי מפתח, תפקידם, רמת מקצועיותם וכישוריהם.
המישור התפעולי - איך נפעיל בצורה יעילה את משאבי העסק. מערך הייצור, מערך השירות.
תכנית המחקר ופיתוח - מהם נושאי הפיתוח העיקריים, שלבי הפיתוח, הערכת הסיכון, האמצעים הנדרשים לפיתוח.
לוח-זמנים ואבני דרך - מצוינים על ציר זמן הפעולות והתוצאות.


חלק 2 - החלק הפיננסי - תרגום החלום למספרים
תזרים מזומנים - משקף את מצב הקופה או החשבון בבנק.
רווח והפסד צפוי - בחינת ההכנסות וההוצאות הקבועות והמשתנות הצפויות בעסק.
חישוב נקודת איזון חודשית - הנקודה שבה ההכנסות מכסות את הוצאות העסק. ונקודות איזון להחזר ההשקעה.
פירוט ההשקעה הנדרשת - כוללת את ההשקעה הכספית הנדרשת עד לפתיחת העסק. כל ההוצאות המתבצעות באופן חד פעמי לקראת הפתיחה: כמרכיבי דמי שכירות מראש, שיפוץ, רכישת ציוד, מתן ערבויות בנקאיות, רכישת מלאי ראשוני, ייעוץ וליווי מקצועי. ועלויות שנצטרך לממן בחודשים הראשונים בהם ההכנסה חלקית.
מקורות המימון להשקעה
סיכום - במלל, המשקף את רמת הסיכון ואת סיכויי ההצלחה של העסק.


חלק 3 - נספחים
הנספחים הם בהתאם למי שאליו מיועדת התכנית העסקית.
כוללים את מסמכי היזם, תעודות הסמכה והשכלה, קורות חיים, הסכמים שונים, סימוכין ותימוכין למה שנרשם בתכנית העסקית, חוות-דעת מקצועיות, צבר הזמנות עתידי, רישיון עסק, אישורי רשויות וכיוצא בזה.
ניתן להוסיף דוגמאות של פרסומים והמלצות מלקוחות.



לילך זיו-קנדלי, מאמנת עסקית ואישית, KIVOONIM.COM, 054-6706050

kivoonim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לילך זיו-קנדלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."