חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שחלות פוליציסטיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרפולוגיה משפטית גרפולוגיה זיוף חתימות השוואת חתימות

נושא המאמר: מסמך טיוטא מתוך משרדו של הגרפולוג המשפטי זמיר סיון
מאת: משרד זמיר גרפולוגים   שמור מאמר למועדפים

מסמך טיוטא מתוך עבודתו של גרפולוג משפטי בעת הכנת חוות דעת גרפולוגית עבור בית משפט בנושא השוואת חתימות השנויות במחלוקת [ ושנמצאו מזוייפות ] . מסקנות בדיקתי המקצועית, משולבות ב 9 הגדלות של חתימות, כאשר 3 מן החתימות הן החתימות השנויות במחלוקת, והן מסומנות על ידי כ : [ א1 – א2 – א3 ] . לאחר מעקב יסודי והתחקות אחר מהלך הקו והצורניות האופיינית בחתימות, מצאתי שמלבד אלמנטים צורניים חזותיים בסיסיים - קיים פער ניכר בין החתימות שבמחלוקת לבין החתימות המאומתות. להערכתי [ ובפסקה הבאה לחוות דעתי זו מפורטות מסקנותי הגרפולוגיות ] , קיימת סבירות ריאלית מאד שהחתימות [ א1 – א2 – א3 ] לא נחתמו ע"י אותה החותמת שחתימותיה מצויות על מסמכים [ ב1 עד ב 6 כולל]. יצויין גם שחלק ממסקנותי המקצועיות חוזרות על עצמן, זאת משום שכתב ידו של אדם הוא תרכובת של אלמנטים גרפים ומוטורים המשפיעים זה על זה. מהירות ושטף הכתיבה : נמצאו שונים מאד. מהירות הכתיבה באה לידי ביטוי בעיקר בצורניות שוטפת של מבנה הקו, בהומוגנית של יצירת התנועות המעוגלות בחתימה בהעדר רעד בקו – ובמאפיינים אלה מצאתי שוני רב בהשוואה בין דוגמאות החתימה. החתימות השנויות במחלוקת כתובות בקו מהיר יחסית, דינאמי, ללא רעד – כל ההפכים של אלה, בדמות : רעד בקו, כתב שאינו דינאמי, מהירות איטית, אינן קיימות בחתימות ב1 – עד ב6 כולל. המרחקים : נמצאו שונים, גם לצפייה בעין בלתי מקצועית! המרווחים בין האותיות בתוך המילה, בחתימות ב1 עד ב6 הם רווחים בלתי סדירים, רווחים אלה נוצרים בשל התמקדות החותמת בחתימתה וחוסר התמקדות בצורה, לרוב הרווחים בחתימות ב1 עד ב6 קרובים מאד עד נעדרים כלל. ואילו בחתימות א1 עד א3 כולל אני מוצא מרווחים קבועים, גדולים יחסית. רווחים סדירים אלה הם תוצר שת התמקדות החותם על צורניות האותיות, נראה שהחותם/ת ממוקדים בניסיון להתחקות אחר הצורה של כל אות בנפרד, בכך מאבד/ת את הכתיבה הספונטאנית והפועל היצוא של כך הוא מרווחים סדירים ולא ספונטאנים בין האותיות בתוך המילה. מאפייני פתיחת החתימה, האות הראשונה : הקו הראשון של האות "א" ב 2 מתוך שלושת החתימות שבמסמכים א1 עד א3, כמעט סגור ויוצר דימיון של האות "ס", מאפיין זה אינו מתקיים באף אחת מהחתימות המקוריות של אביבה במסמכים ב1 עד ב 6 כולל. יותר מכך, סגנון זה של כתיבת אות, מהווה אישור למהירות גבוהה של חיתום, ההיפך הגמור מהחתימות המאומתות של TTTTT שכתובת באיטיות, תוך הפרדה ברורה ויצרת "א" תקנית הרבה יותר.


ראו גם זמיר גרפולוגים

www.zamir-graphology.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משרד זמיר גרפולוגים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]