חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדברת מזיקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכינה לעיצוב תיק עבודות מכינה לעיצוב פנים מכינה לעיצוב ואדריכלות

נושא המאמר: מכינה לעיצוב ואדריכלות – ניצול נכון של מגרש לבניה
מאת: בנצי לוי   שמור מאמר למועדפים

מכינה לעיצוב ואדריכלות – ניצול נכון של מגרש לבניה

תקציר

ניצול נכון של מגרש לבנייה הוא מורכב מאד וצריך להתחשב בפרטים הקטנים. יש להתאים את הבית המתוכנן למגרש ויש להתחשב באופי הרחוב, המבנה המתוכנן, ברעשים סביבתיים, חוסר פרטיות אפשרית, חוסר בקרינת שמש או חדירת שמש מכיוונים שאינם רצויים, נוף חסום ועוד.



טעויות אופייניות בעת בחירת מגרש לבניה

ניצול נכון של מגרש לבנייה הוא מורכב מאד וצריך להתחשב בפרטים הקטנים. טעויות יכולות להיווצר כתוצאה מכך שלא נלקחים בחשבון רעשים סביבתיים, חוסר פרטיות, חשיפת יתר לשכנים, חוסר בקרינת שמש, חדירת שמש מכיוונים שאינם רצויים, נוף חסום, חצרות קטנות ובלתי שימושיות המקיפות את הבית וחוסר אוורור מתאים.
הטעויות המתוארות מעלה עשויות להתרחש בדרך כלל בשל העובדה שהמבנה המתוכנן להיבנות במגרש המיועד מתאים דווקא לצרכים אחרים ובמגרש אחר, ולאו דווקא במגרש שבו נבחר להיבנות בפועל.


בית מגורים לדוגמא – האם יתאים למגרש ?

ניקח לדוגמא בית מגורים המתוכנן להיבנות כפרויקט על המגרש המיועד. לא פעם אנו נתקלים בבית אשר מפנה מספר חלונות גדול אל בית השכן המצוי במרחק קטן ממנו, בבית המפנה מרפסות אל רחוב רועש, בחצר פרטית, או בעצם אמורה להיות כזו, אך היא חשופה לשכנים או לרחוב או לשניהם גם יחד, או בחדרי מגורים שמהם לא נשקף כל נוף בעל ערך.


לפני ההחלטה לקנות מגרש – תכנון ראשוני של בית מתאים

ההחלטה אם לקנות מגרש כזה או אחר, לעולם לא תהיה שלמה אם לא נעשה קודם לכן ניסיון ראשוני לתכנן על המגרש בית המתאים לצרכים ולתקציב של הרוכשים. רבים פוסחים על בדיקה זו מתוך הנחה מוטעית כי ניתן למקם כל בית שהוא על כל סוג מגרש. הנחה זו כמובן מוטעית מיסודה שכן בית אשר התאים למגרש חשוף לכביש רועש בעל כיווני נוף חסומים ובעל צורה צרה ומוארכת, לא יתאים למגרש פתוח לנוף, בעל גיאומטריה ריבועית ושוכן ברחוב הולנדי שקט מרעש מכוניות.


מסקנה

יש לתכנן היטב ולהתאים את הבית המיועד למגרש אותו מבקשים לרכוש. כל בית הוא מקרה פרטי המתאים למקום מסוים ואי אפשר להשתמש בתכנון אשר מצליח במקום אחד לצורך מימוש במקום אחר.


מילות מפתח

מכינה לעיצוב, מכינה לעיצוב ואדריכלות, תיק עבודות, מכינה ירושלמית לעיצוב, מכינה ירושלמית לעיצוב ואדריכלות, שורשים מכינה ירושלמית לעיצוב, לימודי עיצוב, לימודי אדריכלות, עיצוב, מסלול לעיצוב פנים, מכינה לעיצוב פנים, מכינות, עיצוב אופנה, מכינה לעיצוב אופנה, עיצוב גרפי, מכינה לעיצוב גרפי, תקשורת חזותית, מכינה לתקשורת חזותית, ארכיטקטורה, מכינה לארכיטקטורה, עיצוב תעשייתי, מכינה לעיצוב תעשייתי, עיצוב בגדים, מכינה לאדריכלות, מכינה לאומנות, הכנה לבחינות כניסה, ראיונות אישיים, מעצבים, נחלת שבעה, מימוש פיקדון חוק קליטת חיילים משוחררים, מכינות, קורסים, סטודיו פתוח, לימודים, לימודי מכינה, בינתחומית, בצלאל, שנקר, טכניון, אוניברסיטת תל-אביב, המכון הטכנולוגי, המכללה למנהל, תרגול, מכללות, עיצוב מוצר, אדריכלות-סטודיו, לימודי מכינה, ירושלים, בירושלים, ירושלמית, רישום, ציור, צבע, שמן, פחם, הדמיה, איור, בית ספר, גראפי, גרפיקה, טקסטיל, תאורה, צילום, הצלחה, סטיילינג, קונספט, לימודי תעודה, מסלול אקדמי, אנימציה, עיצוב קרמי, גלריה, מודל מורפולוגי, מודל אינטואיטיבי, קומפוזיציה, צורה, טכניקות בצבע, פירוק והרכבה, סדנת קריאה, רישום קלאסי, חשיבה יצירתית.


אתר:
מכינה לעיצוב ואדריכלות


אודות הכותב:
אדריכל בנצי לוי הוא מייסד "שורשים" – מכינה לעיצוב ואדריכלות הממוקמת בשכונת נחלת שבעה במרכז ירושלים.
אתר: מכינה לעיצוב ואדריכלות
בוגר המחלקה לארכיטקטורה בצלאל. בוגר מגמת ארכיטקטורה בבוסטון ארכיטקטור סנטר בארה"ב. קיים תערוכות רישום וציור. עבד במשרדי אדריכלים בארה"ב ובישראל. בשנת 1995 ייסד את המכינה לעיצוב ואדריכלות בנחלת שבעה המיוחדת והציורית. המכינה קולטת לתוכה תלמידים הנהנים מן הלימודים ומשכונת נחלת שבעה עצמה, המהווה נדבך חשוב באווירת הלימודים, בשל הארכיטקטורה הנפלאה והמיוחדת שלה ובשל מיקומה במתחם אורבני בלב ליבה של ירושלים ובסמוך לחומות העיר העתיקה.

www.hamehina-sho.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בנצי לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]