חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תפקידו של מנהל העיזבון - מנהל עזבון - עזבון - ירושה - צוואה





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה משפטית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צוואה ירושה צוואות ירושות

נושא המאמר: בקשה לצו ירושה הרשם לענייני ירושה
מאת: אהוד עמיחי   שמור מאמר למועדפים

הרשמים לענייני ירושה ולשכותיהם הנם יחידות באגף האפוטרופוס הכללי המנוהלות בכל אחד ממחוזות האגף.
לשכות הרשם לענייני ירושה, החלו בפעילותן עם תיקון חוק הירושה תשכ"ה-1965 והקמת מוסד זה בתאריך 1/9/1998. מאז, מוגשות אליהן כל הבקשות לצווי ירושה וקיום צוואה, פרט לאלה המוגשות לבתי הדין הדתיים.
במקרים מסויימים, כקביעת החוק, יסתיים ההליך במתן צו ירושה או קיום צוואה על ידי הרשם לענייני ירושה. במקרים אחרים, מועברת הבקשה, לאחר השלמת פעולות מקדמיות, להחלטת בית המשפט לענייני משפחה.
עובדי לשכות הרשם לענייני ירושה בודקים, בין היתר, אם קיים תיק קודם בעניינו של המנוח, אם הפקיד צוואה, ודואגים לפרסם בציבור הודעה על הגשת הבקשה. כל ההתנגדויות לבקשות לצווי ירושה או קיום צוואה, מוגשות אף הן ללשכות הרשמים לענייני ירושה (לאחר שהתיק הועבר לבית המשפט, התנגדויות תוגשנה אליו).
כל המידע בלשכות הרשם לענייני ירושה מצוי במאגר ממוחשב ומקושר בין כל המחוזות.
צו הירושה, הניתן על ידי הרשמים לענייני ירושה, מצוי במאגר הממוחשב בלשכות וניתן לקבלו בכל עת.
הרשם לענייני ירושה מוסמך לעשות צוואות. מצווה יכול, אף שאינו חייב, להפקיד צוואתו בלשכת הרשם לענייני ירושה. ההפקדה תעשה על ידי המצווה, באופן אישי. הוא זכאי לקבלה בחזרה. העובדה שהמצווה עשה צוואה ותוכנה חסויים כל עוד המצווה בחיים. הפקדת צוואה בלשכת הרשם לענייני ירושה מבטיחה שלא ינתן, לאחר מות המצווה, צו ירושה או צו קיום צוואה אחריו, בהתעלם ממנה.
כל הפעולות הנעשות על ידי לשכות הרשמים לענייני ירושה חייבות בתשלום אגרה בשיעור הקבוע בתקנות.
לשכות הרשמים לענייני ירושה מצויות בתל אביב, חיפה, נצרת עילית, ירושלים ובאר שבע. ניתן לשלוח את הבקשות בדואר בשלושה העתקים ובצירוף אגרה.

כיצד להפקיד צוואה ?
בלשכות הרשמים לענייני ירושה ניתן להפקיד צוואות .

אדם המבקש להפקיד צוואתו, יגיע בעצמו ללשכת הרשם לענייני ירושה, בשעות קבלת הקהל, נושא תעודת זהות עם תמונה, צוואה מקורית ואגרה הקבועה בתקנות הירושה.

יש לשלם את האגרה לבקשה בבנק הדואר לפני הגשתה בלשכת הרשם (ראה תעריפי אגרות). את התשלום יש לבצע עם שוברי תשלום אותם ניתן לקבל בלשכות הרשמים לענייני ירושה.

הפקדת צוואה לא תיעשה על ידי אדם אחר פרט לבעל הצוואה.

הצוואה נשמרת בכספת ורק המצווה עצמו יקבלה בחזרה .

בלשכות הרשמים לא ניתן לקבל פרטים אודות צוואות שהופקדו, אלא במקרה שהמצווה נפטר, וזאת לאחר המצאת תעודת פטירה שלו.


כיצד להגיש בקשה לצו ירושה / צו קיום צוואה?
בקשות לצווי ירושה / קיום צוואה / מינוי מנהל עיזבון קבוע תוגשנה ללשכת הרשם לענייני ירושה בשלושה עותקים, כאשר לאחד יצורפו מסמכים מקוריים (ראה מסמכי יסוד לבקשות) וכל הנדרש עפ"י תקנה 14 לתקנות הירושה.

יש לשלם את האגרה לבקשה בבנק הדואר לפני הגשתה בלשכת הרשם (ראה תעריפי אגרות). את התשלום יש לבצע עם שוברי תשלום אותם ניתן לקבל בלשכות הרשמים לענייני ירושה.

הבקשות תוגשנה ללשכת הרשם, שבאזור סמכותו היה מקום מושבו של המוריש (במקרה של תושב זר – בהתאם למקום הימצאות נכסיו) .

כל בקשה לצו ירושה או קיום צוואה מתפרסמת בעיתון יומי (ידיעות אחרונות). המעוניין להתנגד לה, יעשה זאת תוך 14 יום מתאריך הפרסום בעיתון.

העתק הבקשה שמוגשת ברשם עובר לתגובת ב"כ היועץ המשפטי לממשלה באפוטרופוס הכללי. לאחר קבלת תגובה לבקשה, ולאחר שחלפו המועדים להגשת הודעת התנגדות יינתן צו ירושה/קיום צוואה או לחילופין, יועבר התיק להחלטת בית המשפט לענייני משפחה.

משך הזמן בין הגשת הבקשה ללשכות הרשמים לענייני ירושה ועד למתן צו ירושה או צו קיום צוואה, במקרים שאינם מעוררים קשיים, הינו: בבאר-שבע כ-30 ימים, בירושלים ובתל-אביב כחודשיים, בחיפה כ-50 ימים.

בבקשות לצו ירושה/קיום צוואה, שהועברו לביהמ"ש לענייני משפחה עפ"י סעיף 67א לחוק הירושה – יינתן הצו ע"י ביהמ"ש ולא על ידי הרשמים לענייני ירושה.

בענייני חשד לזיוף חתימות על ירושות וצוואות מומלץ לנסות מידע באתר זה :

http://www.zamir-graphology.co.il/graphology_law.html

www.justice.gov.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהוד עמיחי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]