חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשבוניות פיקטיביות - מדיניות הענישה הכואבת והמחמירה בגין עבירות של חשבוניות פיקטיביות- האומנם??





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הנהלת חשבונות מנהל חשבונות חשבונות עסקים

נושא המאמר: כך תבחר מנהל חשבונות לחברה שלך
מאת: אלכס סוטובסקי    שמור מאמר למועדפים

יש לך חברת היי טק מתחילה? י שלך חברת גבייה בינונית? יש לך חברה גדולה לניהול עסקים מניבים? דבר אחד משותף לכל העסקים האלו: כולם צריכים מנהל חשבונות, כדי שיעשה סדר בענייניה הכספיים של החברה. הבעיה היא שבישראל כיום פועלים כ-150 אלף אנשים שעוסקים בהנהלת חשבונות או בעבודה משרדית המשלבת הנהלת חשבונות או עבודה עם תוכנות ממוחשבות להנהלת חשבונות. איך תדע איך לבחור את מנהל החשבונות שלך? רו"ח אלכס סוטובסקי , ממיסדי
חברת "בוקיפר", אשר מתמחה בהשמת כוח אדם בתחום הנהלת החשבונות, נותן עשרה טיפים לבחירת מנהל חשבונות:

1. התחשב בגודל העסק שלך
כל עסק חייב לנהל מערכת הנהלת חשבונות, אבל לא כולם זקוקים למנהל חשבונות ששייך לחברה. עסקים קטנים שמחזור המכירות שלהם לא גבוה, יכולים להיעזר במנהל חשבונות חיצוני. מנהל חשבונות כזה יוכל לעשות רישום של ההוצאות וההכנסות בלבד, רישום שמכונה בשפה המקצועית הנהלת חשבונות חד-צדית. מנהל חשבונות כזה עולה פחות, והוא מספיק לניהול עסק קטן, אך יש לדעת כי הוא מפיק דו"ח אחד בסוף כל חודש או אפילו פעם בחודשיים, ולכן אינו מתאים אם ברצונכם לדעת את מצב החשבונות של העסק מדי יום.

2. בעסק בינוני ומעלה, כדאי לנהל הנהלת חשבונות כפולה
הנהלת חשבונות כפולה פירושה מאפשרת תמונה עסקית מלאה של החברה, מבלי לחכות לדו"ח של סוף החודש. כדי לעשות זאת אפשר להעסיק מנהל חשבונות במשרה מלאה, אבל אפשר גם להסתפק במנהל חשבונות שיעבוד פעם או פעמיים בשבוע. מנהל חשבונות במשרה חלקית יאפשר לכם שליטה מלאה בהנהלת החשבונות של העסק, מבלי להכביד יתר על המידה על תקציב החברה.

3. לא כדאי לחסוך בהעסקת מנהל החשבונות הראשי
כאשר אתה מעסיק מנהל חשבונות ראשי בחברה שלך, עליך לזכור כי האיש שאתה מתכוון להעסיק יהיה אחראי על כל הנהלת החשבונות בחברה שלך. ולכן, לא כדאי לבחור במנהל חשבונות צעיר ובלתי מנוסה. יש לבחור במנהל חשבונות מנוסה בעל אוריינטציה עסקית, שיכול לראות את התמונה בכללותה, ולקבל החלטות בזמן אמת. כמו כן, עדיף לקבל לעבודה מנהל חשבונות שיש לו ניסיון בתחום שבו מתמחה החברה.

4. אפשר להיעזר בצעירים לא מנוסים
אם יש לך כבר מנהל חשבונות ראשי, ואתה מחפש עוזרים, כדאי להעסיק מנהל חשבונות בלתי מנוסה, שעלות העסקתו נמוכה יותר, והוא ישמח ללמוד ולהתפתח בחברה שלך. מנהלי חשבונות צעירים רבים ישמחו לעבוד בשכר נמוך יותר ממנהל החשבונות הראשי, כדי לצבור לעצמם ניסיון ומוניטין. יש לבחור מנהל חשבונות שהוא בעל מוטיבציה גבוהה, מדויק ואחראי.

5. התוכנה אינה משנה
בעלי חברות רבים מחפשים מנהל חשבונות שמנוסה כבר בתוכנה שבה מנוהלים חשבונות העסק.הם סבורים כי לימוד תוכנה חדשה יגזול זמן רב, ולכן לא משתלם להעסיק מנהל חשבונות שלא מכיר כבר את התוכנה. יש לדעת כי זהו קריטריון חשוב, אך הוא לא הכרחי. הקריטריון החשוב באמת הוא רמת הידע בהנהלת חשבונות. מנהל חשבונות טוב ילמד את התוכנה בתוך מספר ימים.

6. בחר מנהל חשבונות בעל ניסיון בענף שלך
חברה שעוסקת בתיירות אינה מנהלת את ספריה באותו אופן שבה מתנהלת ספרייה. ולכן, חשוב לבחור מנהל חשבונות שיהיה מנוסה בתחום שלך. מנהל חשבונות כזה יהיה בקי בחוקים הרלוונטיים לתחום העיסוק ולשוק הספציפי שבו אתה פועל. יש לזכור כי קשה יותר למצוא מנהל חשבונות שמתמחה בתחום הספציפי שלך, ולכן אם אתה מוצא כבר מהל חשבונות שכזה, כדאי להעניק לו תנאי שכר טובים.

7. אל תתפשר על מקצועיות מנהל החשבונות
הנהלת חשבונות היא הכלי שעליו מסתמכים בעת קבלת החלטות גורליות בחברה. למשל, האם לבצע השקעה נוספת או לצמצם את היקף הפעילות, האם המוצר רווחי או שהחברה מפסידה כסף. ולכן, טעויות בשיקול הדעת של מהל החשבונות עלולות לעלות בחברה ביוקר רב. אל תתפתה לבחור מנהל חשבונות שנראה לך לא מתאים, רק משום שהוא זול יותר. הנהלת החשבונות אינה התחום שבו כדאי לחסוך. חשוב מאוד שרק עובד מתאים ימלא את התפקיד.

8. מצא מנהל חשבונות שיכול לעמוד בלחץ
מחלקת הנהלת החשבונות היא בדרך כלל המחלקה הכי רגישה בחברה. ישנם מנהלי חשבונות אשר יודעים היטב את עבודתם, אולם לחץ של עבודה יכול לבלבל אותם. יש לזכור כי הנהלת חשבונות היא מקצוע מונוטוני, שוחק, ומלא בלחצים תמידיים, בשל הניסיון לפשר בין הצרכים והמחויבויות של החברה. לכן יש לבחור אדם שיידע לעמוד בלחץ, ולהמשיך לעשות עבודה קפדנית ומדויקת.

9. יש חשיבות רבה לשליטה בשפות זרות
אם החברה שלך עוסקת גם במסחר בינלאומי, עליך לוודא כי מנהל החשבונות שלך שולט גם בשפות זרות, משום שרק כך הוא יוכל לתקשר כראוי עם השותפים העסקיים שלך מעבר לים.מנהל חשבונות שאינו שולט בשפה שבה אתה סוחר, עלול לגרום להאטת העבודה ולסרבולה. מנהל חשבונות ששולט בשפות זרות יקבל תוספת נאה לשכר.

10. היעזר באנשי מקצוע לבחירת מנהל חשבונות
חברת בוקיפר מתמחה באיתור ומיון כח אדם בתחום הנהלת החשבונות. התמחות זו מאפשרת התאמה מלאה בין המועמד למשרה לבין התפקיד ההולם את מידותיו בצורה המדויקת והמהירה ביותר. ניסיוננו מוכיח עד כמה נחוצה וחשובה ההתמקצעות באיתור כח אדם כדי ליעל את ביצועי מחלקת הנהלת החשבונות. כך תוכל להיות בטוח שמנהל החשבונות שלך אכן מתאים לחברה שלך.


www.bkjobs.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס סוטובסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]