חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תהליכי רכישת נכס בארהב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פסוריאזיס מחלות עור בריאות העור ניר חוכיימה

נושא המאמר: הפסוריאזיס- הטיפול במחלה באמצעות צמחי מרפא
מאת: ניר חוכיימה    שמור מאמר למועדפים

מחלת הפסוריאזיס הנקראת גם בשמה ספחת הפכה בעשור האחרון למוכרת בתודעה הלאומית אך לא כולם באמת מכירים את אופי המחלה ונספחיה
הקונפליקט בין גוף לנפש בא לידי ביטוי באופן ניכר. כידוע, לכל מצב נפשי רגשי קיים ביטוי פיזי , מכאן נובע שיש סינרגיה בין הגוף לנפש .

לא קל להיות חולה פסוריאזיס, החולה מתמודד עם תחושות קשות כגון: תחושת הניקיון, ההיבט הסביבתי, הטיפולים והרגשת החולה עם האני הפנימי שלו .

פסוריאזיס היא בעיית עור מטרידה, הנחשבת לאחת מבעיות העור הקשות לטיפול. עד היום לא הצליחו הן ברפואה הקונוונציונלית והן ברפואה המשלימה להשיג יותר מאשר הקלה זמנית. המחלה פורצת בעקבות לחץ ומתח נפשיים, לגוף קשה להתמודד עם הלחץ והמתח הנפשיים, הוא חווה סטרס,וכך נוצר האפסוריאס.

הטיפול הארומתרפי הביא רק לעיתים רחוקות ליותר משיפור קל של המצב, אולם הושגה הצלחה מסוימת.
השכבה החיצונית של העור מורכבת מתאים מתים וכאשר אלה נושרים הם מוחלפים על ידי התאים שמתחתיהם, כשאלה מוחלפים על ידי התאים החדשים הצומחים בשכבה שלישית .

אצל חולי הפסוריאזיס התאים החדשים גדלים בקצב מהיר יותר מנשירת התאים המתים, העור נראה אדום ומקושקש (זהו בעצם המצב במבט חיצוני ).
האזורים הנגועים יכולים להיות קטנים או גדולים. אצל חולים שמצבם חמור, האזור הנגוע מתפשט כמעט לכל הגוף. הדבר אינו גורם לגירוי או כאבים, אולם מצוקת החולה מתבטאת בתחושת חוסר ניקיון הגורמת חוסר נוחות עם עצמו ועם סביבתו עקב היותו שונה.

במהלך השנים בהם טיפלתי בחולי הפסוריאזיס נתקלתי בהרגשת אי הנוחות שלהם כלפי הסביבה, גם במסגרת הטיפולים הייתה להם הרגשה לא נעימה ורתיעה ממה שאני עלול לחשוב עליהם.
חשוב לי להבהיר ולהדגיש כי הפסוריאזיס איננה מחלה מדבקת כלל, כך שאין מה לפחד ביצירת מגע, לחיצת יד , חיבוק או הימצאות בקרבת חולי האפסוריאס .
התסמינים מופיעים ונעלמים בהתאם למצבו הנפשי של החולה. כך למשל מצב עורם של אנשים רבים העובדים בעבודות בהם הם מצויים במצב של מתח ולחץ ישתפר כאשר הם יהיו בחופשה.
הטיפול במחלה

לקרני השמש יש השפעה חיובית רבה על הפסוריאזיס לכן חולי הפסוריאזיס ימצאו הרבה בים המלח .
ארומתרפיה יעילה מאוד בהפגת מתחים. כל השמנים המרגיעים ונוגדי הדיכאון יתאימו, אך שמן הברגמוט עולה על כולם.

שמן הברגמוט הוא שמן נפלא לכל בעיות העור, זאת בזכות היותו אנטיספזמודי , אנטיספטי , אנטי- דיכאוני , וכן הוא מתאים לטיפול בנקבוביות פתוחות. משחות עור עשויות להפחית את הקשקשת ולשפר את מראה העור. מומלץ למרוח על העור שיבולת שועל טחונה שהורטבה, פעולה זו תסייע בהסרת התאים המתים שעל פני העור.

שמן הברגמוט נעים בריחו, הוא בעל ריח רענן כפרי הדר החביב על הכל .
הברגמוט הוא השמן היעיל ביותר לטיפול במצבים נפשיים, בזכות תכונותיו כשמן מנחם ומרומם מצב רוח. יחד עם זאת השמן איננו שמן ממריץ .

טיפולים נטורפתיים לניקוי הגוף מרעלים הביאו לשיפור בשילוב עם ארומתרפיה .
תוספת מועילה הוא שמן נר הלילה (או מקור אחר לחומצה גמא לינולאית ), ניתן ליטול אותו בכמוסות או כשמן טהור וכן למרוח אותו על העור במשחה או כתחליב .

מהבחינה הרגשית, טיפול בפרחי באך בשילוב תמצית ה-crab apple תקל על תחושת חוסר הניקיון.
מטרת הטיפולים הינה יצירת תחושת שלמות והתמודדות עם המחלה ללא המרכיב השלילי של הרגשת חוסר הניקיון .

כפי שכבר ציינתי בתחילת המאמר, עד היום לא הצליחו לרפא לגמרי את מחלת הפסוריאזיס, כל מה שביכולתנו לעשות הוא להביא למזעור הקשקשת והאדמומיות בעור, ולשיפור הרגשתו הנפשית רגשית של חולה האפסוזראסיס.

www.reader.co.il/article/4732/הפסוריאזיס-הטיפול-במחלה-באמצעות-צמחי-מרפא


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר חוכיימה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]