חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך משפחה אמורה לנהוג כשנודע לה שילדה נפגע מרשלנות רפואית במהלך לידתו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיתוג אימון עסקי אימון אישי אימון

נושא המאמר: כן, גם אתה ממותג !
מאת: לילך זיו-קנדלי, בעלת כיוונים - אימון עסקי ואישי.   שמור מאמר למועדפים

כן, גם אתה ממותג!!/ לילך זיו-קנדלי


מיתוג מגיע מעולם השיווק. בעבר מיתגו מוצרים, אח"כ חברות והיום ממתגים אנשים.

כן, גם אתה ממותג!
בכל רגע נתון אתה ממותג בעיני האחר. כשיאמרו את שמך, בראשו של האחר יעלו מיד מספר תכונות וערכים המתארים אותך. וזאת בין אם תרצה ובין אם לאו, בין אם תהיה מודע לכך ובין אם לא, דע כי אתה ממותג.

מהו מיתוג?
מותג הוא הבטחה ללקוח, שאנו מממשים אותה. לדוגמה: וולבו- בטיחות, רולקס-יקר, BMW- חווית נהיגה, ואתה מה ?!
מיתוג עצמי הוא למעשה "האריזה" החיצונית שלנו, הוא יוצר זהות אישית ומביא לידי ביטוי נקודות חזקות, ערכים ותכונות שאנו נולדים עמן ומסגלים לעצמנו.
מיתוג אישי הוא בעצם ההבטחה והאמירה שלנו לעולם, "הרוח" שאנו מביאים איתנו כשאנו נכנסים לחדר, כמו שאפרים שמיר אמר "כריזמה באה עם הגוף, לא עם החולצה".
הדימוי החיצוני והמיתוג שאנו בוחרים לעצמנו קובע את השדרים שאנו מקרינים החוצה אל אנשים, בני-זוג, משפחה, חברים ועמיתים לעבודה.
במשפחה למשל, יש את האח החכם, השני שעוזר תמיד, השלישי המצליח, יש את הרכלנית וכיו"ב ומה אתה ?!
ככל שאתה מזוהה כבעל מומחיות או יכולות מסוימות, גדול יותר הסיכוי שתעלה בדעתם של אנשים שמחפשים מישהו כזה. זו המשמעות של מיתוג עצמי.

המותג שאני רוצה להיות, המיתוג הרצוי
שאל את עצמך:
כשישאלו מי אני, מה הייתי רוצה שיאמרו עליי ?
מה הבידול שלי ? מה הקול המיוחד שלי ?
איזו מילה אני רוצה להשאיר בעולם ?

המותג שאני, המיתוג המצוי
"בכל מקום שתלך אליו, שם תהיה" (פתגם בודהיסטי)

כשבודקים מותג, עושים סקר ושואלים מהם הערכים והתכונות של המוצר, הצוות, הבנק, החברה או האיש הזה. מתוך הנחה שהאנשים מהווים מעין תמונת מראה למי שאתה באמת.
כשאשאל את הסובבים אותך - משפחה, לקוחות, מעסיקים, חברים ושכנים - מי אתה, מה יאמרו ? מה התכונות והערכים שתקבל ?

הפער בין המצוי לרצוי
במידה ואופי הערכים יהיו דומים ותואמים למיתוג הרצוי שלך, משמע שאתה אותנטי ומשדר את מי שאתה באמת. אם יהיו ערכים סותרים מהותית משמע שהשדרים שאתה משדר אינם אחידים ויש צורך לבדוק מדוע.

השלמת הפער
"נגרים מכופפים עצים, סוחרי חצים מכופפים חצים, אנשים נבונים מעצבים את עצמם" (בודהא)

מיתוג עצמי ניתן לשינוי, שיפור והחלפה, ואפשרי באמצעות אימון אישי; אך שימו לב, רק אם אנו מאמצים את מרבית סממני המיתוג החדש נוכל לשכנע אחרים בשינוי שביצענו.

ישנן מספר דרכים להשלים את התכונות והערכים אותם אנו מעונינים לסגל לעצמנו:

החלטה והתכווננות - לתכנת את המודע שלנו בערך זה. אם אני מעוניין לשדר מקצועיות, אני אתמקד בערך זה, אתכנת ערך זה בראשי ואתכוונן אליו. ההחלטה הפנימית תגרום לי לשדר אותו כלפי חוץ.

"לבישת הוויה" - לדמיין שאני לובש את הערך הזה עליי, רגע לפי פגישה, שיחה. עד שהערך יהיה חלק ממני.

שימוש בעזרים פיזיים והתנהגותיים - לשידור הערך מקצועיות לדוגמא, אגיע לפגישה עסקית עם בגדים המתאימים למקצוע, בגדים עסקיים, תיק עסקי, ניירת מאורגנת, איערך לפגישה מבחינה מחשבתית, אלחץ יד באופן מקצועי וכן הלאה.

עקביות לאורך זמן - לא ניתן לאמץ התנהלות שאינה בהתמדה ולאורך זמן.

בקרה - בדיקה שוב ושוב האם אני חי את הערך, משדר את הערך ולשדרג יותר ויותר.


"המכחולים והצבעים בידיך. אתה מצייר גן עדן ונכנס אליו" (קזנצקיס)

כעת מצויה בך המודעות לכך, הדרך לבדיקת המיתוג שלך והשלבים לשינוי. המכחולים בידך, והציור הוא אתה ושלך.



לילך זיו קנדלי, מאמנת אישית ועסקית, 054-6706050, KIVOONIM.COM

www.kivoonim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לילך זיו-קנדלי, בעלת כיוונים - אימון עסקי ואישי. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]