חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חרדה מניתוח - כיצד להתמודד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמן כושר אישי מאמני כושר אימון כושר מדריך כושר

נושא המאמר: המדריך המלא לבחירת מאמן כושר אישי
מאת: שי אלנקרי   שמור מאמר למועדפים

עם כל כך הרבה בעלי מקצוע הנמצאים כמעט בכל מקום אפשרי אי אפשר שלא לתהות ולנסות להבין מי מבין כולם הוא המתאים ביותר לביצוע הפרויקט הבא או העבודה הבאה. כשזה מגיע לבריאות שלנו ולגוף שלנו אין אנו רוצים להתפשר אפילו לו במעט. בזמן ההתלבטויות הרבות בבחירת מאמן כושר אישי צריכים להחליט, מי מבין כולם הוא המתאים ביותר להוביל אותנו למטרה הסופית במינימום זמן ולמקסימום תוצאות ויגשים לנו את החלום. אז איך בוחרים את האחד?
בכתבה הבאה תוכלו למצוא מספר טיפים שיעזרו לכם במציאת מאמן הכושר הטוב ביותר.

מאת:שי אלנקרי ומלי שעיה


בשנים האחרונות טרנד מאמן הכושר האישי תפס תאוצה ולא סתם. מודעות השפעת הפעילות הגופנית על חיינו רק גדלה מיום ליום, מרבית האוכלוסייה סובלת מעודף משקל ובעקבות כך נמצאת בסיכון להתקפי לב, כולסטרול ולחץ דם מהעדר פעילות גופנית ותזונה לקויה. כשאת רוב שעות היום אנו מבלים בעבודה אין פלא כשחוזרים הביתה אחרי היום המפרך, קשה אפילו לחשוב על לצאת מהבית לחדר הכושר או אפילו להליכה קצרה בחוץ. עקב כך הביקוש למאמני כושר אישיים עד הבית רק גדל. השרות הופך כל כך נוח כשזה מגיע עד אלייך. מאמן הכושר האישי כבר ממזמן לא נמצא רק בחדרי הכושר, בין אם אתה דואג לבריאותך, סובל/ת מהשמנה, זמנך קצר או אפילו סתם חסרה מוטיבציה ורוצה מישהו שידחוף אתכם. מאמן הכושר האישי יהיה שם בשבילך. הוא זה שיעזור לך להיפטר מעודפי השומן, יחסוך ממך את זמן הנסיעה וההתלבטויות הרבות לחדר הכושר והוא זה שיביא אתכם למטרה בדרך הבטוחה והאפקטיבית ביותר עבורכם.

קליק ראשוני בין המאמן למתאמן

הדבר הראשון והחשוב מכל זו הכימיה בין המאמן למתאמן.חשוב שכבר בהתחלה יהיה קליק ראשוני בין שני הצדדים.לא לשכוח שאת המאמן או המאמנת אתם הולכים לפגוש לפחות 2-3 פעמים בשבוע. היפגשו עם המאמן פנים מול פנים. תנו לו להציג עצמו, לספר קצת על אופיו וניסיונו האישי. ספרו לו אתם מהם מטרותיכם, מה תרצו להשיג מאימון הכושר, שתפו אותו במגבלותיכם וחכו לשמוע דעתו על כך. רק לפי הפרזנטציה הראשונית של מאמן הכושר ולפי תשובותיו לשאלותיכם תוכלו לקבוע אם המאמן עונה על הצורך שלכם, אם יש קליק ביניכם, ואם תרצו לשכור את שירותיו. כך תגיעו להחלטה אם הוא זה שידאג לכושר הגופני ולבריאות שלכם.

המלצות חשובות

קבלו המלצות מכאלה שכבר התאמנו עם אותו המאמן, נסו לדלות כמה שיותר מידע אודות המאמן דרך האינטרנט, דרך חברים ששמעו אודותיו, דרך חדר הכושר או דרך החברה שבה הוא עובד. נסו לקבל כמה שיותר אינפורמציה על המאמן לפני הפגישה הראשונית, היו מוכנים לדעת לפני מי אתם עומדים.

הימנעו מהשוואת מחירים בין מאמני כושר

בניגוד להשוואות המחירים במוצרים ובתחומים השונים, בין בעלי מקצוע או במקרה שלנו מאמני כושר אין הדבר מומלץ במיוחד. כמו בכל דבר אחר בחיים על מקצועיות ואיכות משלמים יותר, אל תתפשרו ואל תתפתו למחירים נמוכים יותר, אתם לא מזמינים אליכם בעל מקצוע שיתקן ויסדר לכם חפץ כלשהוא בבית, אתם מזמינים בעל מקצוע שיעבוד עם גופכם. לרוב, מאמן בעל ניסיון ידע להוביל אתכם בזמן קצר יותר למטרתכם תוך התחשבות והבנת מגבלותיכם ויכולתכם. מאמן חסר ניסיון יוכל להביא אתכם לתוצאות בזמן ארוך יותר, תוך שאתם מהווים את ה"סטאז" של המאמן, והשפשוף והניסיון שלו עוברים דרככם.המאמן האישי יעזור לכם לשפר את הכושר הגופני, יעזור לכם לעלות את רמת החיים, לעשות את אימון הכושר בצורה הטובה ביותר וידחוף אתכם קדימה. על כן מומלץ לשלם קצת יותר ולקבל את הטוב ביותר. אל תבחרו מאמן כושר לפי מחיר.

שתפו את מאמן הכושר בבעייתכם האישית

לדוגמא: הריון, אחרי לידה, לאחר פציעה, ניתוח או כל מגבלה אחרת. בדקו את הכשרתו וניסיונו האישי לעבודה עם מתאמנים עם מגבלות אלו או אחרות. לא לשכוח שלא כל מאמן כושר אישי יש לו הידע והניסיון לעבוד עם כלל האוכלוסייה. לא תמיד מאמן כושר המתמחה עם נשים בהריון מתאים לאימון עם ילדים ולהפך. בדקו שמאמן הכושר בעל ניסיון וידע לעבודה עם בעייתכם האישית .

בקשו אימון מגוון לפי מטרתכם

כבר בעת המפגש הראשוני בקשו ממאמן הכושר אימון מגוון, מעניין ומאתגר. ספרו לו מה הייתה הסיבה שבגללה הפסקתם להתאמן או לא התחלתם בכלל. כל זאת על מנת שתוכלו להנות מהאימון ולהתמיד בו לאורך זמן. דאגו שתכנית האימון תהיה מגוונת ומשתנה מפעם לפעם בכדי ליצור גירוי שרירי באופן קבוע. דאגו שהאימון יכלול את רוב מרכיבי הכושר הגופני ושיטות האימון השונות, לדוגמא: אימון אנאירובי, אימון סיבולת לב ריאה, אימון פונקציונאלי, אימון מחזורי, גמישות, זריזות, קורדינציה, יציבה וכו'. אנחנו מאמינים שאימון הכושר צריך לעבור בהנאה תוך כדי הנעה ולא תוך כדי סבל ושעמום.

מאת:שי אלנקרי ומלי שעיה

באדיבות אתר הכושר והבריאות הישראלי INTERBODY

www.interbody.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי אלנקרי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]