חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עורכי דין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בר מצווה בת מצווה אירועים

נושא המאמר: מדוע כדאי לחגוג בר מצווה?
מאת: קורה שוורץ- לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

נכתב על ידי קורה שוורץ

מדוע כדאי לחגוג בר מצווה?

בעבודתנו אנו נתקלות לעיתים בהורים הפונים אלינו לקבלת מידע לארגון בר מצווה. אנחנו מקשיבות לבקשות ומגישות להם הצעה תואמת .
כאשר אנו חוזרות אליהם כדי לבדוק שמצאו את מבוקשם, אנו נתקלות בתשובות כמו:
"החלטנו לא לחגוג ובמקום מסיבת בר מצווה ניקח את חתן הבר מצווה לטיול בחו"ל"?.

תשובה זו מעוררת תמיהה ולכן החלטתי להסביר ולפרט מדוע אסור לוותר על חגיגת בר מצווה:

בר מצווה ניתן לחגוג פעם אחת בחיים ואילו טיולים לחו"ל, כולנו יודעים, יהיו כמה וכמה במשך החיים. כך נסיעה חגיגית זו מאבדת עם השנים את ייחודה. אתם באמת מאמינים שהבן, כשיהיה בן שלושים, לאחר שחרש את כל היבשות, יזכור את טיול בר המצווה כטיול הכי-הכי שלו? איך זה יצליח להשתוות לטיפוס על ההימלאיה ולראפטינג בנהר האוסטרלי?
? לעתים קרובות נוהגים לשלב באלבום החתונה (העתידית) תמונות של החתן מבר המצווה שלו. אם החלטתם לנסוע לחו"ל, מה תעשו - תצרפו לאלבום החתונה תמונות מיורודיסני, עם הילד מחופש לדינוזאור?

מסיבת בר מצווה היא הזדמנות אחת ויחידה של בננו להיות מרכז הערב. באירועים אחרים תמיד
יהיו עוד שותפים לשמחה. הפעם כל תשומת הלב תופנה לחתן הבר מצווה. זה הרי לא סוד שבשמחה הגדולה הבאה ? החתונה ? הכלה תהיה במרכז תשומת הלב. אז למה לא לתת לו את הזדמנות חייו להיות "חתן השמחה"? הרי בפעם הבאה הוא יהיה רק "חתן הכלה"...

להורים זו הזדמנות לחגוג את בר המצווה לפי טעמם והבנתם, ללא צורך להתפשר עם דעותיהם של אחרים. גם אם ננסה להיות הכי אופטימיים בעולם, זה הרי לא סוד שבחתונה כבר יהיו שישה ראשים שיחשבו (החתן והוריו, הכלה והוריה), ישקלו ויחליטו. הפעם הבמה כולה שלכם! שחקו אותה!

בר מצווה היא ערב בו ההורים יכולים להיות גאים ב"תוצרת" שלהם ? להציג קבל עם ועדה את המשפחה היפה שהצליחו לבנות , ולהתגאות בבן שגידלו באהבה ונאמנות ? וזהו ניצחון גדול ללא ספק! גם אם הבן טוען שחגיגת הבר מצווה בכלל לא חשובה לו, לעתים קרובות קורה שכעבור זמן-מה הוא מצטער שלא חגגו לו בר מצווה. הכי מצחיק שלפעמים הוא מאשים אותנו, את הוריו, שלא "לחצנו" עליו יותר לחגוג. ולנו הרי מספיקים הלחצים האחרים ? שילמד, שיהיה מנומס, שיצליח. אז גם כדי לשמח אותו בבר מצווה צריך ללחוץ עליו? מסתבר שכן!

אם חגיגת הבר מצווה מצטיירת כהוצאה כבדה, כדאי לזכור שכל אורח "משלם כניסה" עבור עצמו בדרך זו או
אחרת. אין טעם להפקיד את המתנות בידיו של חתן הבר מצווה ? ילד בן שלוש עשרה לא זקוק לסכומים של עשרות אלפי שקלים. המתנות יכולות לשלם את הוצאות מסיבת בר המצווה, ואז נשארים עם מזכרת יקרה לחיים ובלי "חור בכיס". אפילו אפשר לצאת לטיול בר מצווה לחו"ל כמו שתכננו בהתחלה, כי הרי מבחינה כלכלית חזרנו לנקודת הפתיחה.
בקיצור, מבחינה כלכלית ההבדל בין חגיגה בארץ לטיול בחו"ל פשוט מאד: לאחר חגיגת הבר מצווה, הכסף חוזר אלינו והחוויה מלווה אותנו לכל מקום. בטיול לחו"ל הכסף נשאר בחו"ל ורק החוויה חוזרת אתנו לארץ...

ערב הבר מצווה הוא עיתוי מושלם והזדמנות פז לברך את ילדכם עם כניסתו לעולם המבוגרים, לאחל לו חיים נפלאים ולהודות לו על הבן שגדל להיות. אתם בודאי מרבים לשבח ולהלל אותו גם כך, אבל הפעם זה בנוכחות עדים רבים ובמעמד מכובד. נכון שלמחרת יהיה לכם מעט קשה יותר להעיר לו ? או להעיר אותו- אבל אני מאמינה שתתגברו על הקושי.

בחיי היום יום השגרתיים אנו לא חוגגים ללא הרף. אם כבר יש סיבה למסיבה ? חובה לציין זאת בחגיגה!!!!איך אמרה פעם אישה חכמה ? " רק הצרות באות לבד. את השמחות, אם לא נעשה, לא יהיו לנו..." ולגבינו:"מצווה לחגוג בר מצווה!".

אירוע בר מצווה הוא ערב בו מתכנסים כל האנשים החשובים לכם ולבנכם בחייכם ? לחלוק ולהשתתף בשמחתכם .זו הזדמנות פז לחגוג ולשמוח עם כל האנשים היקרים לכם. אל תשכחו את סבא וסבתא, שהרבו לעשות בייבי סיטר והילד הפריע להם לישון לעתים קרובות. אז סוף-סוף הפעם הם לא יוכלו לישון בגלל חגיגת הבר מצווה ? אז לא מגיע גם להם ליהנות מה"אוצר יורש העצר"?

ולסיום ולסיכום, זכרו את המשפט המחוזי הבא:" בר מצווה זאת לא חתונה. בר מצווה יש באמת רק פעם בחיים..."


אל תוותרו על ערב כל כך שמח ? שאת טעמו הנפלא תישאו אתם ובנכם לאורך כל חייכם!
אודות הכותב: גברת קורה שוורץ
מארגנת חתונות מקצועית עם ותק של 20 שנה. מפעילת האתר לי-קל אירועים.

מזל טוב לבר המצווה!

לי- קל אירועים- www.lee-kal.co.il

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קורה שוורץ- לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]