חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
להיות יפה לפני חתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים פוליסות ביטוח בדיקת פדיון ייעוץ ביטוח ייעוץ פנסיוני

נושא המאמר: בדיקת פדיון פוליסות
מאת: דני טל, מנכ"ל חברת "פורשור"   שמור מאמר למועדפים

הכל בגלל צ'ק קטן מידי

האם הציבור הישראלי מודע לזכויות המגיעות לו במסגרת פדיון פוליסות חיים , ההבדלים בין הסכום האמיתי המגיע לבין הרשום בפועל על גבי הצ'ק שקיבל ( או יקבל) מגעים לעיתים לעשרות אלפי שקלים, שיפור הסכום אפשרי בהחלט. וחברות כדוגמת חברת פורשור מומחים עוסקות בכך ואפילו הבדיקה ללא עלות , התשלום
על פי התוצאות .


אז הגיע היום, פרשתם לגמלאות, עזבתם מקום עבודה או קיבלתם הודעה מחברת הביטוח שהפוליסה שלכם "הגיעה לפרקה" ומחכה לכם סכום נאה.
בלב עולץ ובבגדי חג פנית למשרדי החברה ושם הוגשה לכם המחאה שמנה בת סכום של שש ספרות. אצתם רצתם לסניף הבנק, הפקדתם ההמחאה לחשבונכם, מי למטרת עתודה לפנסיה ומי בכדי להחליף דירה או מטבח והאירוע
"עצרו", טוען דני טל מנכ"ל חברת פורשור מומחים העוסקת בייעוץ ושדרוג פיננסי " יתכן שמגיעים לכם סכומים נוספים של עשרות אלפי שקלים שאינכם מודעים לקיומם- וזה בהחלט
לא מאוחר מידי, ניתן עדיין לתקן את המעות ולזכות בסכומים משמעותיים".
נכון בנושא הפיצויים עפ"י חוק מגיע לכם סכום של שכר חודשי אחד עבור כל שנת עבודה אך במידה ובתנאי הפוליסה או בהסכמת המעביד הבעלות על סכום זה הועברה בלעדית לעובד, יתכן שחישוב התשואה ( הריבית ) על הסכום לא חושב בצורה נכונה והסכום המגיע לך גדול יותר.
גם בנושא התגמולים שנצברו לזכותך, בין עם הינך שכיר,עצמאי או בעל שליטה הניסיון מלמד שאחוז הטעויות לרעת המבוטח הינו גדול ולכן הבדיקה חשובה.
"חברת פורשור מומחים" מציעה בדיקת חישוב כספי פדיון פוליסות ביטוח חיים/מנהלים
שהתקבלו מחברות הביטוח .החברה נעזרת בגופים ובמומחים נוספים עימם יש לה הסכם שיתוף פעולה באמצעות גופים אלה, קיבלו לקוחות רבים החזר כספים במאות אלפי שקלים מטעויות שנמצאו בפוליסות, גם פוליסות שנפדו לפני שנים רבות .בפוליסות שנרכשו בשנות ה-60 וה-70 נמצאו טעויות רבות.
הבדיקה הינה על בסיס הצלחה בלבד והלקוח משלם רק אם נמצאו טעויות שישולמו ע"י חברות הביטוח .
חשוב להדגיש שניתן בהחלט לבצע תיקונים גם בפוליסות "חיות" ולתקן את ערכי הפדיון שלהם המשפיעים על הסכום העתידי שתקבלו, אם בצורה הונית ואם בצורת קצבה .
תיקון ערכי פדיון ניתן גם לביצוע במקרים בהם בוצעו שינויים מזיקים ע"י סוכני ביטוח לא מקצועיים אשר אם בתום לב ואם מסיבות של ניגוד אינטרסים גרמו עוול ללקוחותיהם ופגעו קשות בזכויותיהם הכספיות ואולי אפילו בצורה חמורה שעלולה להביא המבוטחים בעת פרישה לת לחם, בעוד שטיפול מקצועי בזמן היה מביא לפרישה בכבוד.
במקרים אלה עוזרת החברה לגבש תביעה מול חברות הביטוח ו/או הסוכנים ע"י שימוש
במערכת מומחים משפטיים ומומחים מקצועיים המשמשים כעדים מומחים המוסמכים להגשת חוות דעת בבימ"ש.
ולמקדימים תרופה למכה, 10 כללי הזהב שממליצה חברת פורשור בנושא פדיון פוליסות:
• אל תשכחו לבקש ולקבל פוליסה מקורית מסוכן הביטוח לאחר עריכת ביטוח.
• דאגו לאחסנה בתיק מסודר כך שתוכלו למצוא אותה בעת שתזדקקו לה.
• לעולם על תמסרו פוליסה לשום גורם קודם ששמרתם העתק של הפוליסה כולל כל נספחיה וצילום "דף הצעת הביטוח " בו נמצאת גם הצהרת הביטוח המקורית שלכם. גם אם בעת פדיון פוליסה מבקשת חברת הביטוח לקבל לידיה את הפוליסה המקורית - דאגו לשמור העתק כנ"ל
• . הדבר חשוב במקרה של בדיקת פדיון פוליסה או תביעת ביטוח ולעיתים לא ניתן לקבל המסמכים הדרושים להוכחת התביעה
• דאגו לאחסון מסודר של כל ההודעות שחברת הביטוח ו/או סוכן הביטוח שולחים אליכם במשך תקופת הביטוח מרגע ההצעה הראשונית ועד היום.
• כאשר אתם מקבלים תשלומים מחברות הביטוח, הקפידו לתעד אותם - העתקי דפי בנק במקרה העברה בנקאית וצילומי המחאות במקרה תשלום בצ'קים
• במידה והנכם מקבלים סכומים מחברות ביטוח גם במקרה תביעה בביטוח בריאות ןחיים וגם במקרה פדיון הפוליסה – באיחור , הנכם זכאים להפרשי ריבית והצמדה

• כאשר הינכם פודים פוליסה או מקבלים סכום תביעה - דרשו לקבל לידכם מחברת הביטוח חישוב דוייק של סכום התשלום ו/או הפדיון.
• אל תהססו לפנות לייעוץ, במרבית המקרים הפניה מוכיחה עצמה ככדאית- נסיון העבר מוכיח שמרבית הסכומים ששולמו, שולמו על סכום קטן מכפי שמגיע !

pukhx, chyuj
cshe, pshui
hug. chyuj
chyuj jhho
chyuj crhtu,
chyuj rfua
puraur
sbh yk
tryhek

מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il





www.forsure.org/index.asp?categoryid=141&articleid=519&searchparam=פדיון
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני טל, מנכ"ל חברת "פורשור" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]