חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיקונוס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: למה צריך להזהר גם מטעויות "קטנות" ? ולמה לעשות גם דברים חיוביים "קטנים" ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

למה צריך להזהר גם מטעויות "קטנות" ? ולמה לעשות גם דברים חיוביים "קטנים" ?

דע, כי טעות קטנה למרות שהיא קטנה ולמרות שאולי אתה לא רואה איזה נזק היא גורמת, דע כי היא גורמת נזק מאוד גדול. וכן להפך מעשה חיובי קטן, פעולה חיובית בודדת אפילו הקטנה ביותר יש לה כוח גדול למרות שהיא קטנה.

הסיבה לך נובעת משום שטבע האדם הוא שפעולה אחת גוררת פעולה אחרת. לכן כאשר אתה עושה מעשה חיובי, חושב בצורה חיובית, מתקדם קצת אל היעד שאתה רוצה להגיע אליו, מכריח את עצמך לעשות דבר חיובי אפילו הקטן ביותר, מכריח את עצמך להיות שמח אפילו טיפה יותר, מכריח את עצמך להתחיל להתקדם אל היעד, להתחיל לפעול בצורה חיובית, פעולה זו תהיה קטנה אשר תהיה, תגרור אחריה בהכרח מעשה חיובי נוסף, שיגרור אחריו התקדמות נוספת. כנ"ל הפוך על הצד הפחות חיובי.

הדברים נכונים אפילו ברמת הרצון והמחשבה. גם אם אין באפשרותך לעשות דבר שאתה רוצה לעשות בשום צורה אפילו הקטנה ביותר, עדיין תעשה את הפעולה הקטנה ביותר שאתה עדיין יכול לעשות והיא "לרצות". שום גורם בעולם לא יכול למנוע ממך לרצות משהו. נניח לדוגמא שהחלטת להימנע ממחלוקת מסוימת, להתחיל לרזות, לעשות ספורט, להתרכז, לא לכעוס, לחשוב בצורה מסוימת או כל דבר אחר, גם אם אתה במצב שבו אתה לא מסוגל לעשות כלום בכיוון הנכון, גם אם אתה לא מצליח לפעול בכלל, עדיין תעשה את הפעולה הקטנה ביותר שהיא "לרצות". וגם אם קשה לך לרצות ... עדיין תמשיך לרצות להיות יכול לרצות את X. זכור שכל פעולה קטנה אפילו בודדת תגרור אחריה בהכרח פעולה חיובית נוספת.

וכמובן שהכל גם הפוך. כל פעם אפילו הכי קטנה שאתה מוותר לעצמך שלא לעשות משהו חיובי, כל פעם שאתה עושה פחות משהו חיובי שרצית לעשות, החיסרון הגדול הוא בכך שהוא הופך את הפחות חיובי ללגיטימי והוא יגרור אחריו טעויות ופעולות נוספות גדולות יותר. לכן תשתדל להמנע מכל ויתור הכי קטן, תשתדל לעשות כמה שיותר חיובי וככה תגרור אחריך את החיובי וההצלחה.

המאמר עסק ב נזק, התחלות חדשות, טעויות, רצון, פעולות חיוביות קטנות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

למה צריך להזהר גם מטעויות "קטנות" ? ולמה לעשות גם דברים חיוביים "קטנים" ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=63


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]