חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משיקים מבצע חדש? כך תתאימו את התאורה אל האירוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מה הקשר בין רדיפת כבוד לבין עוני ? ואיך להתמודד עם ביקורת של אחרים ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מה הקשר בין רדיפת כבוד לבין עוני ? ואיך להתמודד עם ביקורת של אחרים ?

מי שמחפש כבוד הוא מסכן בדיוק כמו אדם עני שמחפש נדבות, כי שניהם תלויים באנשים. מי שחשוב לו מה אנשים חושבים ואמרים עליו הוא די מסכן, כי הדימוי העצמי שלו קשור לצורה שבה אנשים תופסים אותו, הוא בעצם אדם שנזקק לבריות, בדיוק כמו אותו עני שמבקש צדקה מאנשים.

האמת היא שמצבו גרוע בהרבה יותר מאשר אותו עני, כי אותו עני צריך את הבריות בשביל גופו ולא בשביל נפשו. אותו עני חסר לו ממון שאותו הוא מבקש מאנשים אך נפשו יכולה להיות שלמה, לעומת זאת מי שמחפש כבוד, מלבד זה שחיפוש כבוד נובע מחוסר הגיון מלבד זה אותו אדם חסר בנפשו ותלוי בנפשו באנשים אחרים.

עליך כאדם להיות בעל הערכה עצמית שאינה תלויה באחרים. עליך להעריך את עצמך ביחס לקנה מידה שאתה מציב לעצמך בלי שום קשר למה אחרים חושבים עליך. המחויבות שלך היא אך ורק כלפי עצמך. אחרי שאתה מת אתה נקבר לבד, בלי שותפים. בסופו של התהליך אתה אמור לתת דין וחשבון לעצמך האם היית טוב ושלם עם עצמך ביחס לפוטנציאל של עצמך בלי שום קשר למה אחרים חשבו או אמרו עליך. אם אתה שלם עם עצמך מה זה בכלל משנה מה אחרים חושבים עליך. אדרבה להם יש בעיה עם עצמם אם הם מוטרדים מכך שמישהו אחר חושב שונה מהם או מכך שלא מפריע לך מה הם חושבים עליך. הם כל כך מסכנים שמטריד אותם שאתה לא מוטרד מהם. חכמים ומאושרים הם בטוח לא. אתה אל תהיה כמוהם. אתה תבדוק את עצמך ביחס לקנה מידה שלך, אם אתה חושב שאתה יכול להשתפר עשה זאת, אם אתה חושב שאתה יכול להיות טוב יותר תעשה את זה בשביל עצמך בלי שום קשר לאחרים. אבל שההערכה העצמית שלך תפגע בגלל אנשים אחרים, מה פתאום ? הדימוי העצמי שלך צריך להיות בגלל ההכרה שלך את עצמך לטוב ולרע.

זה כמובן לא אומר שאתה אמור לאבד את חוש הביקורת שלך. אתה אמור להיות יכול לקבל את האמת ממי שאמרה. לא משנה מי אמר לך הערה, אם היא נכונה קבל אותה. לא משנה איך העבירו עליך ביקורת, לא משנה מה התכוון אותו אחד שהעביר עליך את הביקורת, לא משנה כלום. אם הביקורת נכונה קבל אותה ואל תושפע בשום צורה מהצורה שבה היא נאמרה או כל כיו"ב. אך מצד שני כנ"ל אם הביקורת לא נכונה, אז מה אכפת לך מה חושבים עליך. תעריך את עצמך ביחס לקנה מידה שלך.

זכור שלא כדאי שתהיה מסכן ותחפש כבוד של אנשים אחרים, לא ממש כדאי שהנפש וההערכה עצמית העצמית שלך יהיו תלויים באחרים. בהצלחה.

המאמר עסק ב ביקורת, כבוד, הערכה עצמית, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מה הקשר בין רדיפת כבוד לבין עוני ? ואיך להתמודד עם ביקורת של אחרים ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=153


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]