חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאבקים חברתיים וחברות מסחריות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: במה נמדד מאמן אישי טוב ? כיצד תהיה מאמן אישי טוב ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

במה נמדד מאמן אישי טוב ? כיצד תהיה מאמן אישי טוב ?

אימון אישי. מהן התכונות הנדרשות ממאמן אישי טוב ? מה הופך מאמן אישי להיות טוב יותר מאחרים ? במה נבחן מאמן אישי ? כיצד תוכל לאמן אפילו אנשים שמצבם ממש קשה ושממש רחוקים מיישום הרעיונות החיוביים ? כיצד תהיה מאמן אישי טוב ?

מאמן טוב נבחן ביכולת שלו לחזק ולעודד גם את האדם הכי רחוק, גם אדם שכבר התייאש ושהוא לא מאמין שיש לו בכלל סיכוי או תקווה. מאמן טוב יודע להגיע גם אליו ולעודד אותו, לנטוע בו תקווה כי גם לו יש עתיד וכי גם הוא יכול להצליח. מאמן טוב לוקח את האדם הכי חסר אמונה בעצמו, אדם שרגיל לעשות טעויות מזה שנים על גבי שנים, אדם שנמצא בתכלית הריחוק וההפך הגמור מהטוב, אדם שנמצא בתכלית הייאוש ומעלה אותו על דרך המלך.

כידוע ככל שהמחלה של החולה גדולה יותר כך התרופות יקרות יותר, קשה יותר להשיג אותן וגם הרופא צריך להיות גדול יותר כדי לטפל בחולה הנואש. כמו כן אימון, ככל שהחולה והאדם רחוק יותר ומיואש יותר ככה צריך לעודד אותו בדברי תנחומים גדולים יותר וחזקים יותר, דברים לשורש של הטוב והאמת שקרובים כמה שיותר ולחזק בהם את האדם שנמצא כל כך רחוק. דבר כזה יכול לעשות רק רופא גדול ורק מאמן אישי שנמצא במדרגה כל כך גדולה, שהוא יודע כיצד לקחת את התרופות הטובות ביותר ולפשט אותן בכלים כאלו ובדרכים כאלו כדי להגיע לליבו של החולה בצורה הפשוטה ביותר שתתאים גם לשכלו הקטן ביותר של המאומן.

לפעמים החולה גם כל כך חולה עד כדי כך שגופו כבר לא יכול לקחת תרופות ואז צריך לדעת כיצד בחכמה לטפל בו וכיצד להחדיר לגופו בצורה מאוד זהירה את המינון הנכון של התרופה. כך גם לפעמים האדם נמצא במשבר ובמצב מאוד קשה שרק מאמן אישי ממש טוב יודע כיצד לעזור ולסייע לאותו אדם בצורה מדויקת שתצליח להועיל גם לו. מאמן אישי טוב יודע לקחת את המידע והעצות הטובות ביותר והעמוקות ביותר ולפשט אותן בצורה הפשוטה והמעשית ביותר עבור כל אדם, כך שגם האדם הרחוק ביותר יאמין שיש לו את היכולת להצליח ושגם הוא יתחיל לפעול בצורה חיובית. המאמן הטוב יודע לקחת את הרעיונות העמוקים ביותר שנוגעים בנפשו של האדם ולהפיק מהן מסקנות מעשיות יישומיות בצורה כזאת שגם האיש הרחוק ביותר על ידי הקואצינג יתמלא בתקווה ובאמונה ביכולת של עצמו ויחליט להניע את עצמו קדימה.

אם כן נמצא שכדי לטפל באדם הנמוך והרחוק ביותר, צריך לפשט עבורו את הדברים בצורה גדולה מאוד. יכולת ההפשטה של המידע נובעת אך ורק מהבנה עמוקה ביותר של המידע והבנה עמוקה ביותר של המידע נובעת אך ורק מיישום בפועל של המידע עצמו הלכה למעשה על ידי המאמן עצמו. נמצא אם כן שאם ברצונך לעסוק בקואצינג ובאימון אישי וברצונך להיות מאמן טוב, דבר זה יקרה ככל שתצליח יותר ויותר ליישם את הדברים שאותם אתה מאמן. ישום לפרטי פרטים של כל מה שאתה מאמן בצורה מושלמת, יגרום לך להבין את הדברים לעומקם בצורה ברורה, בצורה שמגיעה עד לתכלית ולשורש של הבעיות ועד למפגש של הרעיונות עם נפש האדם. על ידי זה תצליח ותוכל לפשט גם את הרעיונות המורכבים עבור כל אדם אפילו הרחוק ביותר ולהצליח להעלות אותו על הדרך החיובית והנכונה. בהצלחה.

המאמר עסק ב ייאוש, קואצינג, אימון, תקווה, מכנה משותף, למידה, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

במה נמדד מאמן אישי טוב ? כיצד תהיה מאמן אישי טוב ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=200


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]