חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטוח רכב בחו"ל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מה היתרון של סביבה חיובית והסכנה שבסביבה שלילית ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מה היתרון של סביבה חיובית והסכנה שבסביבה שלילית ?

דע כי למחשבה כוח גדול. כאשר אתה כאדם נחשף למעשים של אנשים אחרים, החל מחבריך וסביבתך הקרובה ועד אנשים זרים לחלוטין, דברים אלו עלולים להשפיע עליך כאדם לטוב ולרע. לדוגמא אם תתחבר עם אנשים חיוביים, מצליחים, שמחים, מאושרים, אופטימיים, אנשים שמגשימים את עצמם בצורה חיובית, עצם ההתחברות שלך איתם תועיל לך להיות חיובי יותר ולהצליח יותר. כנ"ל הפוך, אם תתחבר לאנשים לא מוצלחים שכל הזמן מקטרים, מלאים בבעיות, רואים את חצי הכוס הריקה, עושים מעשים שליליים, לא חיוביים, כל הדברים האלו עלולים לגרום לך להיות כמותם.

אם ברצונך לעשות משהו חיובי, אתה חייב קודם כל להפוך אותו במחשבה שלך למשהו אפשרי, למשהו שתאמין שהוא בר ביצוע. אתה חייב להפוך אותו מרצון למשהו מוחשי. אם אתה מתחבר לאנשים חיוביים, כשאתה מסתובב בין אנשים שעושים פעולות חיוביות, דברים שאליהם אתה שואף, עצם ההסתובבות שלך איתם גורמת לדברים שהם עושים להפוך אצלך לאפשריים, היא גורמת לרצונות שלך להיהפך מרצונות למעשים. בעצם אתה נחשף לצורת מימוש של הרצונות שלך שעדיין אתה לא הוצאת מהכוח אל הפועל. כשאתה רואה אנשים עושים משהו, המוח שלך קולט מסר שאומר שזה אפשרי לעשות את זה, שזה מעשי, שזה טוב. כל המחשבות האלו יגררו אותך לעשייה חיובית. חשיבה חיובית תוביל אותך לחיוביות.

לעומת זאת לפני שאדם עושה משהו רע, הוא הופך אותו ללגיטימי במחשבה שלו. על מנת שאדם יוכל לטעות ולעשות משהו שנראה לו נורא מכל, הוא חייב להבין שזה אפשרי, שזה לא כ"כ רע, הוא צריך לטשטש את הגבול שבין טוב לרע אצל עצמו. אדם שמסתובב עם אנשים שעושים דברים שליליים, גם אם הוא לא יחפוץ בכך, ברגע שהוא רואה מישהו עושה משהו שלילי, זה גורם לדבר הזה להפוך בעיניו ללגיטימי בצורה כזו או אחרת. אם עד אותו הרגע חשבת שדבר זה נורא מאוד, אם עד אותו הרגע ידעת שזה כזה אסור שיעשה, אם חשבת ששום אדם לא מסוגל לעשות דבר כזה, אם עד אותו הרגע לא התעמקת בפרטים של אותו מעשה שאינו חיובי, ברגע שאתה נחשף למישהו שעושה את הפעולה, אתה גורם לעצמך נזק, על ידי זה שבעצם הדבר הופך למשהו מוחשי יותר, למשהו שהוא בר עשייה, למשהו שאתה חווה אותו בצורה עמוקה יותר מאשר רק הידיעה שאסור לעשותו. תהליך זה יכול לגרום בסופו של דבר להשפעה שלילית על האדם.

בקצרה אוסיף ואומר כי הדברים הנ"ל נכונים גם לגבי כל דבר שגורם לך לחוות טוב יותר כל מחשבה שהיא, כולל שמיעה של אותו הרעיון, דיבור על רעיון עם מישהו, האזנה לדעה ולפרשנות של מישהו שנוקטת עמדה לגבי הרעיון, כל דבר הופך אצלך את המחשבות לדברים מוחשיים יותר לטוב ולרע. חוויה חיובית תגרור אחריה דבר חיובי וכן להפך. בהצלחה.

המאמר עסק ב מימוש מחשבות, חברה חיובית, חברה שלילית, נזק, חשיבה שלילית, חברה, חשיבה חיובית, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מה היתרון של סביבה חיובית והסכנה שבסביבה שלילית ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=82


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]